Hij dacht natuurlijk dat de appeltaart al klaar was, en in de koelkast stond.quote:
hahahahaquote:
Voor alle haters en HSG supporters in ONZ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef mc-Piel het volgende:
ff pissenik steek er ook ene opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut UI, vieze alcoholist.quote:
Wat mankeer ik dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sstt, je mag pas op andere zeiken als er aan jezelf niks meer mankeert
wat ben je ook een kutuserquote:
Ragboer is volmaakt ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen 1 mens is volmaakt, of wil je beweren dat jij dat wel bent dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geen 1 mens is volmaakt, of wil je beweren dat jij dat wel bent dan?
Ik ga de hont uitlaten en kijken!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef utopie het volgende:
http://www.calculatorcat.com/moon_phases/phasenow.php
MAAN NU
Weet ik.quote:
gelukkig maarquote:
ik weet. dat ding kan echt gekkere dingen doenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Toch is er niks aan de hand volgens de maankenners.We worden bedrogen en voorgelogen. einz.
Tot morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag
Tot morgen
laterzzquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgen
doooeeeiquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgen
Dragems, ik ga niet larpen. Wist je het al?quote:
ooh ok. maar wat heb ik daar aan. ik doe het ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems, ik ga niet larpen. Wist je het al?
Hoe vaak fistfuck jij dwergen met tuberculose?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ok. maar wat heb ik daar aan. ik doe het ook niet
Ik keek naar je UI en was van like:quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ok. maar wat heb ik daar aan. ik doe het ook niet
Heb jij nou een vlassnorretje WH?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik keek naar je UI en was van like:
[ afbeelding ]
Hoin lang niet gezien hier. Hoe is je baan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik keek naar je UI en was van like:
[ afbeelding ]
zo kaal als maar kan. Op m'n bovenlip ook trouwensquote:
net zo vaak als jij. elke dagquote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe vaak fistfuck jij dwergen met tuberculose?
Het zelfde is op jouw UI van toepassing.quote:
haaaaaiquote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zo kaal als maar kan. Op m'n bovenlip ook trouwens
Dragems zit er inquote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het zelfde is op jouw UI van toepassing.
Mijn baan is awesome!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoin lang niet gezien hier. Hoe is je baan?
Vandaar dat duistere.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maansverduistering betekent dat er geen maan te zien valt..
ik haal de koelkast leegquote:
JOUW UI WATSKEBEURTquote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef StefanKollaart het volgende:
Wil je even een belletje doen in de uitzending? Je hebt tot 22.00, voeg Stefan_Kollaart toe op Skype!
ik haal popje er uit. jumjumquote:
net of jij het nooit gedaan hebtquote:
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kappen met die UI, ik denk dat je WH bent
ik ook maar popje is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zulle we stiekem popje stelen van koelkast
neh geintje ik mag koelkast wel
en ze praat ook zo lief hequote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ook maar popje is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker
Negens voor nodig.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kappen met die UI, ik denk dat je WH bent
zoo geilquote:
Barbiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |