zelfs wij als een boerengat hebben een videoland.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat -Trinity- zegt. Niet iedereen heeft een Videoland hoor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef -Dries- het volgende:
Sommige mensen zullen heel blij zijn.....
Half Baked komt terug!!!
Wie is jouw supermarkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef RabbitHeart het volgende:
Mijn supermarkt heeft steeds Ben & Jerry's in de aanbieding. Daahaag dieet![]()
![]()
Onomnomnomnom! alleen zo gruwelijk duur.quote:
Ik vind 2 euro nog wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onomnomnomnom! alleen zo gruwelijk duur.
Tesco, in the UKquote:
Voor één zo'n klein ijsje vind ik het best veel geld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 2 euro nog wel meevallen eigenlijk
Goffer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Tesco, in the UK. Nu hebben ze weer Coconutterly Fair voor 2,14. Ik denk dat ik die maar oversla wegens niet zo dol op kokosnoot
.
Een troost, als B&J niet in de aanbieding is is het relatief duurder dan in Nederland.quote:
Het vult wel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor één zo'n klein ijsje vind ik het best veel geld.
Welke nieuwe smaken allemaal? Ik lees dat Half-Baked en Phish-Food terugkomt, maar wat komt er nog meer aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Mijnsupermarkt
had
Phish
Foooooood!
![]()
Meteen 2 pints gekocht.![]()
Alleen jammer dat ze de nieuwe smaken nog niet hadden.
Zie post #37quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke nieuwe smaken allemaal? Ik lees dat Half-Baked en Phish-Food terugkomt, maar wat komt er nog meer aan?
Hopelijk binnenkort bij de supermarkt dan weer eens een goede B&J aanbieding zodat ik die nieuwe smaken en Phish Food enzo kan proberen.
Thnaks. Door die caramel en cherry niet echt smaken die ik heel lekker zal vinden, dus ik kijk nu alleen uit naar dat Phish Food wat lekker schijnt te zijn, en dat Half-Baked wat ik volgens mij al wel eens gehad heb.quote:
Het dorp naast mij heeft er ook een (die hier en in het dorp aan de andere kant zijn beiden failliet gegaan), dus gisteren even langsgereden om Phish Phood te halen. Ze hebben daar ook nog Toffee Crunch en Baked Alaskaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef Popples het volgende:
zelfs wij als een boerengat hebben een videoland.nou moet ik daar wel 8 km voor rijden maar lang leven de buurman die eigenaar is.
niet dat ik er kom hoor.
![]()
familie die er werkt is wel handig
Gezien iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Dingest het volgende:
Misschien vloeken in de kerk, of gewoon leuk voor de algemene ijsliefhebbers: Häagen-Dazs is nu bij de AH in de aanbieding van 5,49 voor 4,11 per pint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |