quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Microtubuli het volgende:
Het meest overgewaardeerde ijs waarbij je 75% van de prijs aan marketing betaald.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Microtubuli het volgende:
Het meest overgewaardeerde ijs waarbij je 75% van de prijs aan marketing betaald.
Hertog, ijs komt serieus uit dezelfde Unilever fabriek, basisijs is hetzelfde en kost een stuk minder.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Maar wat is dan goed ijs dat je makkelijk kan halen, en dan niet een of andere gelateria?
Uiteraard het is nu allemaal van Unilever. Alleen Hertog heeft die smaken helemaal niet die ik bij Ben & Jerry wel kan vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Hertog, ijs komt serieus uit dezelfde fabriek, basisijs is hetzelfde en kost een stuk minder.
En ja, dan mis je de chocola beertjes, konijnenkoekjes, het zoete sausje en het mooie bekertje met leuke opdruk maar je bent een huilbaby als je je daar druk om maakt.
Maar beiden niet zo hip als B&J, en daar draait het om!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind ijs van Häagen-Dazs lekkerder. en Hertog slagroomijs is al romiger dan B&J.
En wat nou als je sommige smaken alleen van B&J kan krijgen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Maar beiden niet zo hip als B&J, en daar draait het om!
De presentatie van het product is uiteindelijk veel belangrijker dan de smaak het ijs.
Hmm smaken verschillen uiteraard, vind Häagen-Dazs niet echt heel bijzonder is overigens net zo duur als B&J, en begint wel heel veel te lijken op B&J.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
Häagen-Dazs is wel vrij goddelijk. Niet zo'n hip imago als B&J wellicht, maar who cares?
presentatie? uiteindelijk eet je het en dan merk je toch dat het licht teleurstellend is voor de prijs die je betaalt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Maar beiden niet zo hip als B&J, en daar draait het om!
De presentatie van het product is uiteindelijk veel belangrijker dan de smaak het ijs.
Dan pakt Unilever het marketing technisch verstandig aan; gebruik één productielijn voor B&J only smaakjes (die in feite niets extra kosten qua productie) en vraag daar de 4voudige literprijs voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wat nou als je sommige smaken alleen van B&J kan krijgen?
Dat zijn de smaken waar je niet een aangeboren verlagen naar hebt, maar waarbij het aanbod zijn eigen vraag creëert. Je kunt ook wel leven zonder 'half baked Alaska fairty tale chocolate cookie dough Garcia'.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wat nou als je sommige smaken alleen van B&J kan krijgen?
Nee en de smaken van Häagen-Dazs heb je wel een aangeboren verlangen naarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn de smaken waar je niet een aangeboren verlagen naar hebt, maar waarbij het aanbod zijn eigen vraag creëert. Je kunt ook wel leven zonder 'half baked Alaska fairty tale chocolate cookie dough Garcia'.
Koop de Strawberry Cheesecake van H-D en B&J en wanneer je de eerste niet veel lekkerder vind, dan mankeert er serieus iets aan je smaakpupillen. Hoewel je natuurlijk ook mensen hebt die de AH huiswijn prefereren boven een verfijnde Grand cru.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Hmm smaken verschillen uiteraard, vind Häagen-Dazs niet echt heel bijzonder is overigens net zo duur als B&J, en begint wel heel veel te lijken op B&J.
Nou hip wil ik het echter niet noemen, vind overigens de mission statement van Ben & Jerry's wel mooi gewoon 100% Fair Trade!
Ja, de eerste keer Strawberry Cheesecake van H-D proeven was echt een gevoel van 'thuiskomen' zeg maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Nee en de smaken van Häagen-Dazs heb je wel een aangeboren verlangen naar
ik snap dat 'hip' gebruik van je niet. Waarom moet je er nou weer hip zijn om B&J te eten?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dan pakt Unilever het marketing technisch verstandig aan; gebruik één productielijn voor B&J only smaakjes (die in feite niets extra kosten qua productie) en vraag daar de 4voudige literprijs voor.
En verhip, hippe mensen trappen er nog in ook! (een beetje het Apple-idee hoewel Apple dan nog wel redelijk uniek is)
En daarvoor had je het verlangen ook al?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer Strawberry Cheesecake van H-D proeven was echt een gevoel van 'thuiskomen' zeg maar.
Laat dat nou net de smaak zijn die ik sowieso niet lekker vind!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer Strawberry Cheesecake van H-D proeven was echt een gevoel van 'thuiskomen' zeg maar.
Je vergeet chunky monkey.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn de smaken waar je niet een aangeboren verlagen naar hebt, maar waarbij het aanbod zijn eigen vraag creëert. Je kunt ook wel leven zonder 'half baked Alaska fairty tale chocolate cookie dough Garcia'.
Dit soort dingen zorgen ervoor dat de postmoderne, hyperconsumerende, mens goed over zichzelf voelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Strychnos het volgende:
Nou hip wil ik het echter niet noemen, vind overigens de mission statement van Ben & Jerry's wel mooi gewoon 100% Fair Trade!
Ja, anders kun je niet 'thuiskomen' natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En daarvoor had je het verlangen ook al?
Uiteraard ik pretendeer dan ook niet dat ik daar boven sta...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit soort dingen zorgen ervoor dat de postmoderne, hyperconsumerende, mens goed over zichzelf voelt.
Hoe kan je verlangen naar voedsel als je niet weet hoe het proeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, anders kun je niet 'thuiskomen' natuurlijk.
Yummie.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, die liet ik expres weg. Bah.
Het was iets intrinsieks, het zal altijd in me, maar ik kon het nooit plaatsen. Totdat ik op een zonnige lentemiddag, ik zal het nooit vergeten, werd geroepen door een huisgenoot die zei: 'hier, probeer dit eens, ik weet zeker dat je het lekker zult vinden'. En ja, toen was ik verkocht. Het was bijna een religieuze ervaring, maar dat zal een duivelse hoer misschien toch niet snappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan je verlangen naar voedsel als je niet weet hoe het proeft.
Mensen die mijn nick verkeerd vertalen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was iets intrinsieks, het zal altijd in me, maar ik kon het nooit plaatsen. Totdat ik op een zonnige lentemiddag, ik zal het nooit vergeten, werd geroepen door een huisgenoot die zei: 'hier, probeer dit eens, ik weet zeker dat je het lekker zult vinden'. En ja, toen was ik verkocht. Het was bijna een religieuze ervaring, maar dat zal een duivelse hoer misschien toch niet snappen.
Het was meer een karakterschets. Je nickname had ik niet eens opgemerkt, tot nu althans.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mensen die mijn nick verkeerd vertalen.
Wat is VLB? Volleybal?quote:Ga eens terug naar VLB
En je denkt dat ik dat geloof?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was meer een karakterschets. Je nickname had ik niet eens opgemerkt, tot nu althans.
[..]
Wat is VLB? Volleybal?
quote:Coconutterly Fair
Chocolate Ice Cream, Coconut Caramel Swirls & Chocolatey Covered Coconut Caramel Crunch
quote:Cherry Garcia (weer terug van weggeweest)
Cherry Ice Cream with Cherries and Dark Chocolatey Chunks
quote:Coffee Caramallow(?)
Caramel Coffee Ice Cream with Marshmallow & Caramel Swirls & Coffee Chocolate Chips
Mij ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
Coffee Caramallow lijkt mij op het eerste gezicht wel wat.
Die wil ikquote:Coconutterly Fair
Chocolate Ice Cream, Coconut Caramel Swirls & Chocolatey Covered Coconut Caramel Crunch
nou voor 1 pot b&J heb ik wel 5euro over hoor. New York super fudge chunkquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
presentatie? uiteindelijk eet je het en dan merk je toch dat het licht teleurstellend is voor de prijs die je betaalt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef lynda het volgende:
Die harde stukken voer ik aan vriend, rest eet ik zelf op
Je kan ook wel leven zonder een dure LCD-tv, maar mensen kopen die dingen ook massaal terwijl de oude beeldbuis nog prima werkt. Mensen kunnen ook prima in een lagere klasse auto rijden, maar kopen ook graag net wat groter/sneller/luxer. Van alle producten is wel een goedkoper exemplaar te vinden dat de basis-behoefte wel dekt. Maar de vraag naar luxe-goederen is min of meer waar onze huidige consumptie-economie op draait, dus het is nogal zinloos om daarop af te gaan gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
En die komen allemaal in de NL winkels?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die komen allemaal in de NL winkels?![]()
Want ik weet nu al dat ik die heel lekker ga vinden (CG kende ik uiteraard al)
Ow, de kleine geldverslindende bakjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jazeker
Als het goed is komen de kleine versies(die kleine bakjes weet je wel?) in de grote Ola-bakken te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |