Verdomme, nou moet ik wachten tot morgen om überhaupt iets te halen!quote:
Goeie nuancering.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijk
Doe niet zo ontzettend flauw, alsjeblieft.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch weinig aan te vinden? Hij is toch vrijgezel of niet?
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.quote:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jij
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.
Heb je ook zo'n trek in chocola?quote:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Nee, na jouw geouwehoer niet meerquote:
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?![]()
Aiii alweer een afwijzing...
quote:
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Wat een sterke replyquote:
Wat is daar mis mee dan? Das gezondquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!
Proeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.quote:
Ga je mee naar bed?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Het schijnt gezond te zijn zeewierquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proeven.Ze had een pak van dat spul in de kast liggen. Het schijnt inderdaad iets Japans te zijn en kan o.a. bij rijst. Maar zij heeft het dus ook in huis.
Zeewier is sowieso nasty.. 1 van de redenen dat ik geen Sushi lust..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Maar een relatie zou er niet in zitten... dus wat wil je dan van mequote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Zou het alleen daardoor komen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet voor niets zoveel Japanners!
Nee, ook door walvisvlees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |