Dingen die week zijn komen juist niet omhoog.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komenquote:
Wauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komen
okayquote:
Ook niks van gemerkt zeker?quote:
Heb je haar gemist?quote:
quote:
quote:
quote:
In die tijd kan je een kindje makenquote:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.
Ouwe lullenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijnbrein, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Toen smaakten ze nog iddquote:
Dat klopt. Stom.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als Bros. Die was vroeger ook lekker, in tegenstelling tot nu.
Ja die dingen zijn veranderd hè!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij ervaring zo wilt noemenquote:
Bros for ho's, je weet ervan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dus het ligt tóch niet aan mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
En Bountyquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..
Sigwaardig!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Deze beter:quote:
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 wasquote:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al heel lang geen melk Bros meer gegeten, misschien toch eens doen...
Met even veel haar denk ik iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Die heb je alleen maar in Melk toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Venz, voor fans van Venz!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef STING het volgende:
Venz Hagelslag. Ook dat veul lekkerder vroeger
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sigwaardig!Helaas doe ik daar dan weer niet aan.
Nee, sinds een tijdje ook puur.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je alleen maar in Melk toch?
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je samen met mij over de rode loper gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweest
Hm...maar nooit meer een Bros dat ik ook zo wat. En nieuwe herinneringen maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat is naar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ja maar...polygamie is verboden in Nederlandquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je met mij over de rode loper gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |