quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.
Heb je ook zo'n trek in chocola?quote:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Nee, na jouw geouwehoer niet meerquote:
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?![]()
Aiii alweer een afwijzing...
quote:
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Wat een sterke replyquote:
Wat is daar mis mee dan? Das gezondquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!
Proeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.quote:
Ga je mee naar bed?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Het schijnt gezond te zijn zeewierquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proeven.Ze had een pak van dat spul in de kast liggen. Het schijnt inderdaad iets Japans te zijn en kan o.a. bij rijst. Maar zij heeft het dus ook in huis.
Zeewier is sowieso nasty.. 1 van de redenen dat ik geen Sushi lust..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Maar een relatie zou er niet in zitten... dus wat wil je dan van mequote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Zou het alleen daardoor komen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet voor niets zoveel Japanners!
Nee, ook door walvisvlees.quote:
Het antwoord op die vraag is zo logisch dat ik 'm geeneens ga beantwoorden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
Maar een relatie zou er niet in zitten... dus wat wil je dan van me
Dus als ik nu een Japanner eet word ik gezonder en leef langerquote:
Vrouwen zijn onlogisch. Ik snap em niet! Geef eens een hint?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is zo logisch dat ik 'm geeneens ga beantwoorden.
Helaas werkt dat niet zoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik nu een Japanner eet word ik gezonder en leef langer
Probeer het eens.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik nu een Japanner eet word ik gezonder en leef langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |