Oh dat is altijd een drama jaquote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Over Alaaf gesproken (dat heet hier trouwens Helau), ik denk dat ik nog minstens een week lang glitters aantref op mijn gezicht en in mijn haar
Maar het was wel leuk?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Over Alaaf gesproken (dat heet hier trouwens Helau), ik denk dat ik nog minstens een week lang glitters aantref op mijn gezicht en in mijn haar
Ja, hier ook, het is wel heerlijk zonnig.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de verwarming maar weer aangeslingerd, tis best koud nog![]()
Zeker als je veel stil zit.
Doe voorzichtig met vuurwerk volgende week jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dank je ! En alvast een goed nieuwjaar hé !
Yep ! en niet teveel drinken !quote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe voorzichtig met vuurwerk volgende week ja
Ja, het was hartstikke leukquote:
Als de post normalos doet, hebbie mijne morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, echt![]()
Zo, de ibu's van Elies zijn ook alweer bijna opperdepop
Dat zei de DA ookquote:
Luv ja !quote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zei de DA ook
Ben weer thuis; doos voor oh-oh staat op de TNT-pakketkar
Veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luv ja !
Kind is dr, wij gaan hondjes uitlaten en frietjes bakken, nadat ie allemaal leuke ringtones op mn foon getoverd heeft, afk dus
Have funquote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Luv ja !
Kind is dr, wij gaan hondjes uitlaten en frietjes bakken, nadat ie allemaal leuke ringtones op mn foon getoverd heeft, afk dus
Ik zou de bus nemen; hoef je in elk geval niet te lopenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm Google Nexus S, LG () Optimus 2X Speed of wachten op de Galaxy SII
Ik moest kloppen want de bel doet het nietquote:Op maandag 7 maart 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou de bus nemen; hoef je in elk geval niet te lopen
Google nexusquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm Google Nexus S, LG () Optimus 2X Speed of wachten op de Galaxy SII
Ranzige shitzooiquote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest kloppen want de bel doet het niet
Auwquote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
Google nexus
Ik ben van de trap gepleurd netHele reet haske blauw
Dan neem je de LGquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar![]()
Die Nexus is qua hardware zo 2010, en toch nog vrij prijzig. Sowieso 2 jaar abo en nog 150 bijbetalen ofzo. En ik hou niet van 2 jr abo's
Die LG is serieus maar 90 bijbetalen bij een 1 jaar abo van 30 per maand... En ik krijg precies 90 terug voor mn Wildfire op van die ZonZoo-achtige sites
Kusje op je billies
Oeiquote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Google nexus
Ik ben van de trap gepleurd netHele reet haske blauw
Ooh, ja, flink.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Oeinog maar eens beterschap dan en heb je de bedrijfsleider nog op z'n kloten gegeven
quote:X belde me net. Dat is de bedrijfsleider volgens Karel van dat hele zooitje.
Ik heb hem toch flink op zijn flikker gegeven. De tering zeg.
Ik heb gezegd dat het 1 klere zooitje was en dat er geen communicatie was. En dat ze me mooi konden gaan compenseren voor die 2 vrije dagen die ik heb genomen en die nu verneukt zijn omdat er gewoon niemand komt.
Hij kon mij geen geld compensatie gaan doen, maar wel een onderhoudscontract / abonnement voor de ketel. Die stuurt hij me toe binnenkort als compensatie.
Ik zal er eens naar kijken, maar als dat bijvoorbeeld voor een jaar ofzo is (dat zal wel niet, maar dan bellen we hem gewoon nog een x) dan is dat toch niet slecht
Ik heb hem ff flink de les gelezen en hij schuift het maar op zijn uitvoerder af. Dus ik zo : Wie is bedrijfsleider? Jij of die uitvoerder?
Hij : Ik
Ik : Loop het dan godverdomme niet op anderen af te schuiven, neem je verantwoordelijkheid en leer verdomme een te communiceren. Zicht op de fucking planning heb ik ook niet. Wat denk je nou, dat ik elke dag maar klakkeloos heen ga om te kijken of er uberhaupt iemand komt? Dat jij nou niks beters te doen hebt wil niet zeggen dat ik geen fuck uitvoer.
Nou, excuus hier, excuus daar. Ik roepen dat ik compensatie wilde voor die vrije dagen, nou geld kon niet maar bijvoorbeeld zo'n contractje / abonnement wel.
Morgen om half 8 de stukadoor
Woensdag, Donderdag en Vrijdag om 08u de tegelzetter.
Kom nou gauw. Ik ben toch niet van de pot gerukt dat ze ff lekker hun gang kunnen gaan. Ik heb ook gezegd dat ze 2 dagen hebben verneukt. 1x met dat sloopwerk en nu dit weer. Jaaaa maar dat sloopwerk dat was ff een verkijking. Want de vloer was minder werk (wat nog in minder wordt gebracht op de factuur) en de muur meer werk. Want dat zagen ze pas na het frezen.
Dus ik zo : Na he frezen???? Waar de fuck had die gozer zijn ogen dan? In zijn broekzak? 1 klap met de hamer en die hele muur tiefde uit elkaar. Dus niks niet na het frezen. Lekker makkelijk zo, dat was de reden dat hij het er niet af haalde. En dan vervolgens een klere bende op de fucking vloer aan gruis laten liggen want dat kon wel in de vloer gestort worden. Die gozer is helemaal gestoord. Je hele vloer gaat daarvan naar de klere. Maar ik stond - terwijl ik godverdomme jullie daarvoor betaal- die badkamer te zuigen. En niet hij!
Nou, weer excuus blablablabla. En de communicatie zou beter verlopen.Nou het zal mij benieuwen.
Ik ben in iedergeval flink uit mijn plaat gegaan. Opflikkeren met je kut smoelwerk.
Dus. Mobi al gebeld?
Ik ben trots op je,quote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja, flink.
Ik zal even het mailtje plakken wat ik vanmiddag naar MM stuurde, scheelt typen
[..]
Heb je nog gescholden, of viel dat wel mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
Nog net, het was mentaal enerverend vandaag.quote:
Was leuk, ik heb lekker langs de stoeprand gezeten, ben geknuffeld door twee Sint Benards en heb twee tulpen gekregenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En Rewimo, hoe was/is jouw carnaval? Ik ben er na vandaag wel klaar mee.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja, flink.
[..]
Duitse optochten FTW.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was leuk, ik heb lekker langs de stoeprand gezeten, ben geknuffeld door twee Sint Benards en heb twee tulpen gekregenEn we hebben weer wat snoep in huis. En twee zakjes dressing
Hihihi, liefquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Er ligt een poes gesandwiched tussen het zomer- en winterdekbed. Da's even graaien als de bult haar aanwezigheid verraadt maar je telkens stof tussen jouw hand en kat aantreft.
Feli!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Even snel, want druk aan de studie en vanavond mag ik van mezelf pas weer online
Ik ben door mn proeftijd
Tot later
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Even snel, want druk aan de studie en vanavond mag ik van mezelf pas weer online
Ik ben door mn proeftijd
Tot later
Vanavond maar weer lekker in je eigen bedquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewimo idd weer een infuus nu weer een blauwe arm. En slaapmedicatie werkt niet bij mij.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah oognip wat een mooie foto
Ik heb een bolletje op mijn voet liggen. Zou die me gemist hebben?
Hij moet wat als vrouwtje er niet isquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Mannen zijn eng volgens Fire. Maar gisteren kwam hij toch bij mijn vriend om aandacht vragen.
Lekker puhquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Familie Rewimo gaat voor MIJN prijsvraag
Ik ga nog maar even in de herhaling met mijn vraag, zo![]()
Wat schattigquote:
Ow, die kleine zwarte! Om op te vreten!quote:
*paganmodus*quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben door mn proeftijd
Tot later
Geen zin om uit/in te loggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook heel blij om weer thuis te zijn.
Overdag is het wel uit te houden maar die nachten met zo'n infuusslag zijn echt niet leuk.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Oognip het volgende:
Aah tombo en greys zijn binnen.Zal het nu eindelijk gezellig worden
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben door mn proeftijd
Tot later
Nope.. Ik vind maandagavond qua tv maar niks!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Komt er nog daten in het donker ofzo op tv?
Waaat?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope.. Ik vind maandagavond qua tv maar niks!
Dat bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |