Dat vind ik ook weer niet nodig, ik vind eigen ruimte en dingen doen die je leuk vind heel belangrijk in een relatie. Maar dit lijkt me gewoon een beetje overdreven.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef IkWilbert het volgende:
Geef hem een keus.. of gamen of een relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent dus verliefd op de vriend die je zou willen hebben, en niet op de vriend die je hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef DvT1987 het volgende:
Haha, nou.. Er zijn natuurlijk ook pluspunten![]()
Als ik hem eenmaal weg heb bij die computer is het een super lieve vriend, kunnen we ontzettend goed praten, hij is daarnaast heel internationaal ingesteld net als ik en zitten we op dezelfde golflengte qua seks![]()
Wat ook meehelpt is dat ik eigenlijk altijd lange relaties heb gehad, ik ben niet zo van het opgeven en ik vind het heel jammer om nu iets op te geven dat zou leuk zou 'kunnen' zijn.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Frollo het volgende:
Ik zou hem nog een kans geven, ik denk dat hij vroeg of laat wel verandert!
Haha, op dat vlak hebben we geen enkel probleem. Maar zelfs als je het drie keer per dag doet blijven er 20 uur over om te gamenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef Dophertje het volgende:
TS, trek een leuk doch spannend setje aan, reageert hij niet op je, dumpen!
Er zullen genoeg Fok!ers zijn die dat wel zullen waarderen.
Je hebt gelijk, dat is dus ook waar ik bang voor ben. Ook als je weet wat je eigenlijk zou moeten doen, spreekt je hart je soms tegen. Ik ben er nog niet helemaal uit en hoopte misschien met wat feedback om tot een conclusie te komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Wegen die pluspunten op tegen de minpunten? Wordt je blijer van hem als hij je aandacht geeft dan dat je verdrietig wordt als ie weer eens achter zijn pctje zit?
Je moet er van uitgaan dat zijn gedrag niet verandert, dus is de vraag, is alle ellende het je waard?
Liefde maakt stekeblind.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef L3viathan het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je bij zo'n lapzwans blijft
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent dus verliefd op de vriend die je zou willen hebben, en niet op de vriend die je hebt.
Bedoel je characters? Haha, ik weet er het fijne niet van maar ik weet dat hij een bloodelf is en een of andere stier in een harnas. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het in het begin nog best interessant vond, maar nadat bleek dat het op nummer 1 stond ik vrij snel niet echt meer geinteresseerd was.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat voor chars heeft je vriendje dan TS?
Anders ga je even in op de serieuze reacties zoals van Tja..1986...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Bedoel je characters? Haha, ik weet er het fijne niet van maar ik weet dat hij een bloodelf is en een of andere stier in een harnas. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het in het begin nog best interessant vond, maar nadat bleek dat het op nummer 1 stond ik vrij snel niet echt meer geinteresseerd was.
Daar heb je gelijk in, ik heb het er ook met hem over gehad, maar hij zegt dat ik hem 'in een slechte periode' heb ontmoet, dat hij dit normaal niet doet en dat hij ook bereid is te veranderen. Maar ik vind het best moeilijk hier vertrouwen in te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. als je de hele dag gamed is het geen hobby of 'eigen ruimte' meer. Gewoon ongezond. Voor hem zou het verstandig zijn dat hij er gewoon mee stopt, hij heeft het duidelijk niet onder controle. Er is ook niets mis met een biertje, maar iedere dag een krat is niet gezond. Dat is wat hij doet, hij is verslaafd, en het beheerst zijn leven. Praat er met hem over, doet hij er niets mee, wegwezen.
Dat was ik ook wel van plan hoor, ik probeer nog een beetje uit te vogelen hoe alles hier werkt en profiel updatenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders ga je even in op de serieuze reacties zoals van Tja..1986...
Rightquote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik heb het er ook met hem over gehad, maar hij zegt dat ik hem 'in een slechte periode' heb ontmoet, dat hij dit normaal niet doet en dat hij ook bereid is te veranderen. Maar ik vind het best moeilijk hier vertrouwen in te hebben.
Dit is natuurlijk al te stompzinnig voor woorden. Wat komt die moggol in godsnaam bij je doen? Als hij toch alleen wil Wow' en, laat hem dat lekker thuis doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef DvT1987 het volgende:
Toen hij naar mij toe kwam had hij ook 20kg aan (grotendeels) computerspullen mee, inclusief modem en de hele mikmak. Een van de dagen was hij 17uur achter dat ding en hij hield pas op met typen toen ik zei dat ik het echt niet vond kunnen tijdens het eten.
Ja, ik weet eigenlijk ook wel wat het antwoord is. Ik vind het alleen zo ontzettend vervelendquote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Right
En als hij echt bereid was te veranderen had ie daar al wel wat van laten zien sinds je 'm hebt verteld dat je er zo mee zit.
Natuurlijk is het vervelend. Maar het is inderdaad nog vervelender om wellicht nog jaren zo'n (ongelukkig) leven te moeten leiden.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Ja, ik weet eigenlijk ook wel wat het antwoord is. Ik vind het alleen zo ontzettend vervelendIk ben niet iemand die graag opgeeft en ik geef wel degelijk om hem.
Aangezien we elkaar niet zo vaak zien omdat we ver uit elkaar wonen heeft hij nog niet echt de kans gekregen om er iets aan te doen, maar ik denk dat ik gewoon heel duidelijk moet zijn een mezelf aan de afspraak houden; is er niets veranderd binnen een maand dan kan ik beter vrijgezel zijn zonder gezeur dan met vriend en ongelukkig.
Denk jij nou echt dat de veranderingen die dit weekdier voor jou moet maken, binnen een maand te realiseren zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Ja, ik weet eigenlijk ook wel wat het antwoord is. Ik vind het alleen zo ontzettend vervelendIk ben niet iemand die graag opgeeft en ik geef wel degelijk om hem.
Aangezien we elkaar niet zo vaak zien omdat we ver uit elkaar wonen heeft hij nog niet echt de kans gekregen om er iets aan te doen, maar ik denk dat ik gewoon heel duidelijk moet zijn een mezelf aan de afspraak houden; is er niets veranderd binnen een maand dan kan ik beter vrijgezel zijn zonder gezeur dan met vriend en ongelukkig.
Klinkt als een versaalfde. Smoesjes en zeggen dat hij gaat beteren. Volgens mij zijn er voor jou 3 opties. Hij stopt, hij gaat hulp zoeken of het is einde relatie.quote:Daar heb je gelijk in, ik heb het er ook met hem over gehad, maar hij zegt dat ik hem 'in een slechte periode' heb ontmoet, dat hij dit normaal niet doet en dat hij ook bereid is te veranderen. Maar ik vind het best moeilijk hier vertrouwen in te hebben.
Lol, daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op maandag 7 maart 2011 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Een alcoholist kan toch ook (proberen te) veranderen zonder dat degene die hem gevraagd heeft dat te doen 24 uur per dag naast 'm zit?
Thanx voor je reactie. Dat was waar ik al een beetje bang voor was, maar het is wel een bevestiging om te horen van iemand die zelf ook gamede. Ik denk dat ik er sowieso een nachtje over ga slapen, maar ik weet eigenlijk wel wat me te doen staat.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef Black_Ninja het volgende:
Als ex gamer kan ik je maar 1 advies geven. Weg gaan. Het probleem bij 80% van de gamers is dat ze er nooit achter komen dat ze hun omgeving kwijt raken door te blijven gamen. Pas wanneer ze het echt definitief kwijt zijn stoppen ze maar zolang ze een keuze krijgen gaan ze het niet begrijpen. Ja ze kiezen een weekje voor je, of een maand maar daarna begint de drang weer en keren ze weer terug naar de game wereld.
Ik heb dit zelf ook tot zekere hoogte gehad en kreeg het ook maar niet door tot ik zelf het besluit heb genomen. Maar daarvoor drong het maar niet tot me door.
Daarnaast klink je als een hele lieve (te) leuke vriendin waar menig jongen jaloers om zou zijn dus zoek een nieuwe vriend die wel al jouw moeite en energie waardeert.
Je mag me ook toevoegen op msn als je soms nog wat dingen wilt vragen/bespreken. PM me maar als je me adres wilt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Thanx voor je reactie. Dat was waar ik al een beetje bang voor was, maar het is wel een bevestiging om te horen van iemand die zelf ook gamede. Ik denk dat ik er sowieso een nachtje over ga slapen, maar ik weet eigenlijk wel wat me te doen staat.
Wat hij zegt. Ik kan als gamer melden dat als je de hele dag WoW speelt het echt lastig kan zijn om veel minder te gaan spelen. Hij moet echt een serieuse beslissing gaan maken om te minderen, het wordt dus echt heel zijn levensstijl aanpassen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Thanx voor je reactie. Dat was waar ik al een beetje bang voor was, maar het is wel een bevestiging om te horen van iemand die zelf ook gamede. Ik denk dat ik er sowieso een nachtje over ga slapen, maar ik weet eigenlijk wel wat me te doen staat.
Je foto's gezien en zo'n beauty als jij hoeft al helemaal niet te settelen voor iemand die het in z'n hoofd haalt een volle tas computerspullen mee te nemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan hoor, ik probeer nog een beetje uit te vogelen hoe alles hier werkt en profiel updaten
Daar had ik nog niet eens gekeken maar iddquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je foto's gezien en zo'n beauty als jij hoeft al helemaal niet te settelen voor iemand die het in z'n hoofd haalt een volle tas computerspullen mee te nemen.
5 maanden, maar met mijn vorige vriend had ik 5 jaar. Daar waren er ook wel eens perioden helemaal niet zo leuk, maar daar kwamen we vaak wel sterker uit. Ik moet wel bekennen dat dit dan wel vaak externe dingen waren en dat het al helemaal niet in het begin voorkwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |