Vorkkiquote:
Je kan net zo goed oud brood eten, je proeft het toch niet.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan net zo goed oud brood eten, je proeft het toch niet.
Niet teveel verwennenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
I haz papa-ochtend.
Dalijk samen de Bart Smitz onveilig maken
Arbeitenquote:
De grond is nog keihard op mijn balkonquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef bleiblei het volgende:
Vrijdag en zaterdag is het wel lekker weer.
Kunnen we mooi wat bollen planten enzo.
had nog een kadootje tegoedquote:
SQ jij bent dit toch he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil ook de balkonbakken weer vullenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef bleiblei het volgende:
En zondag een klein dubbel beenbreukjequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil ook de balkonbakken weer vullen
Maar eerst skiënHet weer ziet er al wat beter uit, vrijdag in elk geval alleen zon en de rest van het weekend zonnig met een klein wolkje
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zondag een klein dubbel beenbreukje
Is goed voor de inspiratie maar ga niet denken dat je kan vliegen...arme Hermanquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
terwijl de kunstvriend keihard leg te snuiven!
Neh joh, ik ben proquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zondag een klein dubbel beenbreukje
Dat staat niet op je linkedin....proskisterquote:
Slechte humor, joe laik itquote:
Ach, dat is maar een bijzaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat staat niet op je linkedin....proskister
Lekker hoor, vanmiddyagbde srroopwafels en vavavond de kipquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
had nog een kadootje tegoed
meteen een kip gehaald, kadootje voor neefje en stroopwafels.
(oh en bakje kibbeling naar binnen gefrot.
Ja, ik ben promooievrouweninsmerenopeentropischstrand maarja, dat is ook maar bijzaak.quote:
typing, you fail.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker hoor, vanmiddyagbde srroopwafels en vavavond de kip
Durf duidelijke taal te vragen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker hoor, vanmiddyagbde srroopwafels en vavavond de kip
Het aftellen is begonnen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:11 schreef ArTiC het volgende:
Jaja....zekers
Nog 3 uur en 48 minuten....dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |