CC zn baas!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
tering, 300 keer iets aan iemand uitleggen en ze snappen het NOG niet. Elke keer alleen maar zuchten en van "sjongejongejonge wat een gedoe allemaal" en nog meer zuchten
faalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:07 schreef FUFR het volgende:
gesprek tussen mij en gedetacheerde:
"waarom heb jij de maand niet volgemaakt? nou? nou? nou? Ik mis de uren van DI WOE EN DO"
Reactie: ' ja maar Wil, februari heeft maar 28 dagen"
ik:", hmpf! nou vooruit dan!"
jah, doe ik ieder jaar bedenk ik me nuquote:
jaha dat staat er, maar hoeveel zitten er in?quote:
Als je alle kleine stukies bij elkaar plakt wel een halve denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaha dat staat er, maar hoeveel zitten er in?
Ben wel benieuwd naar dat signalement.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef FUFR het volgende:
Drachten heeft het
De politie heeft gisteren de potloodventer aangehouden die het Friese Drachten terroriseerde. De man liet onlangs volledig onverwachts zijn broek zakken en showde zijn klavotz aan een voorbijganger.
De getuige lette goed op, zodat hij een duidelijk signalement kon geven aan de politie. Agenten gingen hiermee aan de slag en kwamen uit bij een 35-jarige man uit Boornbergum. Hij is meegenomen naar het bureau en wordt verdacht van openbare schennis der eerbaarheid, zo meldt de Leeuwarder Courant.
dat was nu net waar de KWV een hoop ophef over heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je alle kleine stukies bij elkaar plakt wel een halve denk ik
en lillik!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Levitation het volgende:
Gevalletje "Oh My God":
Jongste oma ter wereld is 23 jaar
Inderdaad!quote:
Had ik over zitten twijfelen, maar ik wilde jullie graag verblijden met deze foto. tussen tags had je haar misschien gemist.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
Zat ik net zo lekker te schijten...helemaal verpest met die foto...
Die is 43 man, geen 23!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
[ afbeelding ]
In het artikeltje van The Sun staat ook nog een verwijzing naar een 26jarige oma in Engeland. Die is in '99 oma geworden. Lijkt me dus dat die binnenkort al weer overgrootmoeder gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |