van mij mag soof eruit!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het kan me niet zoveel schelen wie er genomineerd worden.. ik hoop alleen dat Joanna er tussen zit
Lol, hoe gemeen is stemmend Nederland?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Urb het volgende:
Awesome, nominaties voordat Maik terugkomt.
Dat word lachuh als Mo genomineerd word. Wat niet heel onwaarschijnlijk is.![]()
![]()
Die gaat wel, ik zou het leuker vinden als er iemand anders uit mag en zij niet.quote:
Dream on. Er is toch echt een verschil tussen leuke gesprekken en slapen. Dat doet hij nl het liefst, net als Stervio en Sofia.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef marky het volgende:
Gaat erom wat er gezegd wordt. De rest hangt er net zo lamlendig bij maar dan in tuin bank of stoel.
helemaal mee eens!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef Flashbox het volgende:
Van mij mag die Laura er donderdag echt uit, ze voegt echt niks toe aan dit programma.
Als ze gewoon een etalagepop in de kamer hadden gezet, met een bordje er op met de naam Laura hadden we net zo veel gezien als wat we nu zien van haar.
komt u maar!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zoek iemand die mijn haar kan verven, kan ?Servio dat niet effe doen
Van mij hoeft ze er nog niet uit want er zit dramatischer volk daar.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Tamaartje het volgende:
Het kan me niet zoveel schelen wie er genomineerd worden.. ik hoop alleen dat Joanna er tussen zit
liever een etalagepop dan een lijkquote:
Ja daarom wil ik het ookquote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze er nog niet uit want er zit dramatischer volk daar.
Maar de reactie op het nomineren wil ik iig wel meemaken![]()
Bij Servio speelt heel erg de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef kahaarin het volgende:
Oh ja, de andere interesse van Servio:
[ afbeelding ]
Die ligt onder de grond in der kist.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb Sofia de hele dag nog niet gehoord/gezien, is ze er nog wel of is ze nu geheel vergaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |