quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef Flashbox het volgende:
Van mij mag die Laura er donderdag echt uit, ze voegt echt niks toe aan dit programma.
Als ze gewoon een etalagepop in de kamer hadden gezet, met een bordje er op met de naam Laura hadden we net zo veel gezien als wat we nu zien van haar.
Mo en So zijn ivm met geheim en geld in hun kas best nog interessant voor de boysquote:
met haar sigaretten stemquote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef delfse het volgende:
Ik mis Palma die ze even de waarheid zegt. Kom uit je nest luibakken. En opruimen je klerezooi.
Het is geen speltechnische hoop het is puur persoonlijk, het zal dan 1 groot drama worden tot donderdag, So wil weg, Mo wil echt blijven vanwege Maik en Jo gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Mo en So zijn ivm met geheim en geld in hun kas best nog interessant voor de boys
Gaat erom wat er gezegd wordt. De rest hangt er net zo lamlendig bij maar dan in tuin bank of stoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat Guidette bijna de hele dag op zijn nest mag rotten. Je kunt hem uittekenen in die houding.
Ik hoop het, ik hoop het , ik hoop het tralalalalaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Urb het volgende:
Awesome, nominaties voordat Maik terugkomt.
Dat word lachuh als Mo genomineerd word. Wat niet heel onwaarschijnlijk is.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |