How convenient he.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:42 schreef ZaZoe het volgende:
De webshop van Jojo loopt als een tierelier.
Geeft niks, maar hij ligt naast Sofia dus dat zal het zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:45 schreef kahaarin het volgende:
Geen idee, was daar niet aan het luisteren..
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef Eppie_NL het volgende:
Sharon presenteert het liefst een programma zoals Afvallers (SBS 6).
Buiten zitten Aafke, Philip, Alex, Gerard,Servio en zo, de slaapkamer met saai en saaier is leuker blijkbaar....quote:
Dom is ze zeker niet...doortrapt is een betere benaming.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik dat Joanna best vaak een opvallend slimme woordkeuze heeft, terwijl ze zich zo vaak enorm dom voordoet.
Ze is slimmer dan menig denktquote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik dat Joanna best vaak een opvallend slimme woordkeuze heeft, terwijl ze zich zo vaak enorm dom voordoet.
Denk ik ook, hij was eerst wel met Gui aan het kletsen maar ik had de slaapkamer op mute.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks, maar hij ligt naast Sofia dus dat zal het zijn.
Ahja hij was tegen Guido aan het fluisteren maar geen idee waar het psies over ging.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks, maar hij ligt naast Sofia dus dat zal het zijn.
Lol, hij heeft als missie om rond te lopen als Windy Mills?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef Tinos85 het volgende:
Dames krijgen make-up tips van onze bingoqueen
Die miss verkiezing presenteren was al een kloe maar was echt te vaag.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hij heeft als missie om rond te lopen als Windy Mills?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |