Yep, anders sanctiequote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het serieus dat ze de Stem niet meer mogen nadoen?
Wat flauw zeg.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het serieus dat ze de Stem niet meer mogen nadoen?
quote:De Stem eist respect
7 maart om 12.53
Bewoners leven de regels niet goed na.
De Stem spreekt de bewoners streng toe. Het valt hem op dat zij hem regelmatig imiteren. Dat bevalt hem niet. Bewoners, ik eis respect. Jullie mogen mij niet nadoen. Gebeurt dat wel, dan volgen er sancties. Hopelijk ziet De Stem niet dat de bewoners met moeite hun lach inhouden.
Lol, ach kom op, schaapjes op het droge, gouden pak, millionaire gedraaid... Puhlease!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dat het veel te voor de hand liggend is
Oke, tnxquote:
Ze wacht op Alex natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura doet ook alleen maar in bed tegenwoordig
The usual suspects; Laura, Servio, Guido en Sofia. En Servio is weer eens aan het fluisteren.quote:
Je had tot 1 uur moeten blijven..toen kwam de actie.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik ging gisteren om half 12 even kijken, lag iedereen te pitten. En de helft ligt er nu dus nog in
Van niks doen wordt je moe, weet er alles van.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik ging gisteren om half 12 even kijken, lag iedereen te pitten. En de helft ligt er nu dus nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |