Das toch flippie?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, net was Alex weer even een vergelijkend warenonderzoek aan het doen:
[ afbeelding ]
quote:Spijt of niet
7 maart om 14.27
Servio begraaft zijn strijdbijl in stilte.
Tussen Alex en Servio boterde het de afgelopen dagen niet echt. Alex weet niet dat Servio in de Kamer van de Waarheid vertelde dat hij spijt had van de manier waarop hij zijn rivaal benaderde. Servio lichtte wel Joanna in en zij vertelt het op haar beurt aan de ridder. Alex twijfelt aan de oprechtheid van Servio. Of hij meent het, of hij zegt dit omdat ik de meeste stemmen had.
Geeeeeeeeeeeen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef Tinos85 het volgende:
Nog een bepaalde reden dat het beeld op zwart staat? Of gewoon storing?
Ze kunnen me rug opquote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dit zwarte beeld vanavond ook te zien zal zijn op de streams, zodat je verplicht wordt om naar tv te kijken als Maik terug in het huis komt.
Oeteldonk!quote:
Zeer waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dit zwarte beeld vanavond ook te zien zal zijn op de streams, zodat je verplicht wordt om naar tv te kijken als Maik terug in het huis komt.
Jaja, gewoon af en toe de stekker er uit zodat het vanavond niet zo op valt zeker.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef DJRetard het volgende:
van @secretstorynl: @DJRetard Storing. Bij ons vliegen alle schermen ook op zwart #sstnl
Ze weten toch dat hij een eigen makelaarsbedrijf heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard probeert nog steeds zijn geheim te slijten?
"En mijn zaak zit ook in de straat, aan het water..."
Dat is waar.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze weten toch dat hij een eigen makelaarsbedrijf heeft
Psies, snap ook niet waarom ze zijn geheim nog niet hebben geraden.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze weten toch dat hij een eigen makelaarsbedrijf heeft
hmmz idd dacht ik ook al aanquote:Op maandag 7 maart 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja, gewoon af en toe de stekker er uit zodat het vanavond niet zo op valt zeker.
Ja die honden zullen het toe gaan geven dat ze aan het testen zijn voor vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef DJRetard het volgende:
van @secretstorynl: @DJRetard Storing. Bij ons vliegen alle schermen ook op zwart #sstnl
Waarschijnlijk denken ze dat het veel te voor de hand liggend isquote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, snap ook niet waarom ze zijn geheim nog niet hebben geraden.
Maar, even voor de goede orde, dit zuigen we gewoon uit ons duim, we weten niks zeker zijn speculaasjes.quote:
Daarom zit ze daar ook en het bedrijf van haar moeder te promoten.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:33 schreef beequeen het volgende:
En Joanna promoot haar webshop nog maar eens.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het serieus dat ze de Stem niet meer mogen nadoen?
Yep, anders sanctiequote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat flauw zeg.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:De Stem eist respect
7 maart om 12.53
Bewoners leven de regels niet goed na.
De Stem spreekt de bewoners streng toe. Het valt hem op dat zij hem regelmatig imiteren. Dat bevalt hem niet. Bewoners, ik eis respect. Jullie mogen mij niet nadoen. Gebeurt dat wel, dan volgen er sancties. Hopelijk ziet De Stem niet dat de bewoners met moeite hun lach inhouden.
Lol, ach kom op, schaapjes op het droge, gouden pak, millionaire gedraaid... Puhlease!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dat het veel te voor de hand liggend is
Oke, tnxquote:
Ze wacht op Alex natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura doet ook alleen maar in bed tegenwoordig
The usual suspects; Laura, Servio, Guido en Sofia. En Servio is weer eens aan het fluisteren.quote:
Je had tot 1 uur moeten blijven..toen kwam de actie.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik ging gisteren om half 12 even kijken, lag iedereen te pitten. En de helft ligt er nu dus nog in
Van niks doen wordt je moe, weet er alles van.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik ging gisteren om half 12 even kijken, lag iedereen te pitten. En de helft ligt er nu dus nog in
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef delfse het volgende:
Dit progamma is toch niet meer te redden???????????
Wat voor uitzending moet je nou maken met zulke luie mensen. Liggen de hele dag als het kan op hun nest. Het zal vanavond even hoog zijn de kijkcijfers omdat Maik terugkomt maar daarna zal het weer minder worden.quote:
Nou......quote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
guido :flikker !laura is TE grappig
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
guido :flikker !laura is TE grappig
Kijk nu eens, zo blij dat er IETS gebeurd en dan is het een zender....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Guido heel vrolijk terwijl ie erheen rent: " Een ontslagbrief! "
Humor heeftt ie echt wel.
Iemand? Tegen Sofia misschien?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie zei Strevio nou dat hij dacht dat Guido probeert zijn gayzijn te verbergen door een vriendinnetje te faken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |