Dat is idd wel een emo.gif waard jaquote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zat even te neuzen op bol.com toen zag ik de film new kids.
Daar had iemand deze reactie onder gezet bij de blu-ray uitvoering:
[..]!
sneu.gif eerderquote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is idd wel een emo.gif waard ja
1148quote:
Verdomd inderdaad.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
WHAHAHA WAT EEN KANKERFAAL KANKERTS______
InB4 het kan niet slechterquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik aangevraagd, vraag zelf betere aan dan.
Deze is wel leuk jaquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Popje-popje het volgende:
Stelletje zeikerds dit is goede muziek
snoezepoezeltjewoppiedopjepopjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Popje-popje het volgende:
Stelletje zeikerds dit is goede muziek
Gewoon luisteren, hij wordt steeds omgeroepen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij even de url van de verzoeksite DM-en?
Verschrikkelijk chagrijnig, maar de muziek maakt veel goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met jou vandaag meisje?
hoe komt het? of zomaar je dag nie?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk chagrijnig, maar de muziek maakt veel goed.
Ojee, ik hoop niet dat ik je humeur dan weer ga verpesten over een half uurtjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
oh jeequote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hallo Oceanview, alles goed? Was het leuk op school?quote:
Dan ga ik gewoon niet luisteren,quote:Op maandag 7 maart 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ojee, ik hoop niet dat ik je humeur dan weer ga verpesten over een half uurtje
ja alles is goed en was leuk op school maar duurde een beetje lang, met ragboer dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hallo Oceanview, alles goed? Was het leuk op school?
Goed man, vandaag vrij.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja alles is goed en was leuk op school maar duurde een beetje lang, met ragboer dan?
OVquote:
Nou, voor de rest je kapot werken is niks hoor...quote:
Mij niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb echt een pesthumeur, ik bijt iedereen zn kop eraf.
popje is niet op haar mondje gevallen, was gister of eergister in de nacht aan het meeluisteren op de radio toen ze met zn alle zaten te skypen, iemand noemde haar vrouwtje en ze werd echt boosquote:
Ga een boekje lezen in de zonquote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
De mijne toch niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar meestal ben ik heul lievquote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
popje is niet op haar mondje gevallen, was gister of eergister in de nacht aan het meeluisteren op de radio toen ze met zn alle zaten te skypen, iemand noemde haar vrouwtje en ze werd echt boos
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee jouw hoofd zal ik laten zitten
Gooi rotte tomaten naar de wagenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Er rijdt een carnavalsstoet recht langs mijn voordeur voorbij. Ik hoor nu alleen maar die hoerencarnavalsmuziek
Niet hatenquote:
Ik ben altijd lief R + Rquote:
Het zijn er meerdere, héquote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gooi rotte tomaten naar de wagen
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
Toon is eigenlijk gewoon een ongelooflijk irritant pestventje
Valt best meequote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
Toon is eigenlijk gewoon een ongelooflijk irritant pestventje
Nee, het valt me elke dag meer opquote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moest stiekem wel gniffelen, hè
Ik heb gewoon niet zo veel te doenquote:
Goed verhaal ditquote:Op maandag 7 maart 2011 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
I AM THE POPE OF DOPE
I COME FROM WALIFORNIA
DIRTY SOUTH FROM BELGIUM
WAH WAH WAH tudududu tutututudududu
watquote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef Ragboer het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,362467.0.html
wat een bullsit verhaal, nu word je GRATIS getrakteerd door een man en is het nog niet goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef Ragboer het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,362467.0.html
even een tr doen kijken of ze zo lief willen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, of hij moet een modje heel lief vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |