Donequote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan de OP er niet in zetten omdat ik op mijn telefoon zit.
Je bent hartstikke lief jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bedankt he! Ik ben áltijd aardig voor je geweest
! Ik wel.
De garage heeft je niet wakkergebeld?quote:
Als ik maar 2 uur geslapen had was het vannacht niet goed gekomen.quote:
Dat dus, maar ik was te lat bij de telefoon en nu is ie de hele tijd in gesprek.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De garage heeft je niet wakkergebeld?
Ik zie dat echt nog steeds niet werken hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
Maar die ontbijtservice...
Je moet gewoon vroeg opstaan. Goed plannen en mocht heel druk zijn, dan moet je meerdere personen achter de hand kunnen hebben(denk aan valentijns-, moeder- of vaderdag).
Voor de rest zou je de rest van de dag wel voor jezelf kunnen hebben, omdat je alleen telefoon op hoeft te nemen en met een goede site krijg je het vooral via mail binnen.
http://www.beschuitje.nl/quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dat echt nog steeds niet werken hoor. Wie gaat er nou een ontbijt bestellen
?
Was vandaag nog niet echt bijzonder. Eigenlijk meer een kenningsmakingsrondje.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe was die groepstherapie (of zoiets) gegaan?
Maar je denkt wel dat het iets kan gaan worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was vandaag nog niet echt bijzonder. Eigenlijk meer een kenningsmakingsrondje.
Ja, denk het welquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je denkt wel dat het iets kan gaan worden?
ik heb ook een tijdje taxi gereden en wij kwamen standaard overal te laat, best frustrerendquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef JJH het volgende:
[..]
We zullen zien, ik had kwart over vier gezegd, en dat is het nog niet.
Huisdieren.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
De loodgieter is geweest, ik weet nu waarom de boel verstopt zat, ert zat een hele dierentuin aan kleine diertjes in de afvoer
Wat voor diertjes?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
De loodgieter is geweest, ik weet nu waarom de boel verstopt zat, ert zat een hele dierentuin aan kleine diertjes in de afvoer
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook een tijdje taxi gereden en wij kwamen standaard overal te laat, best frustrerend
Speelgoedbeestjes van jongstequote:
Wat is een HSG?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Bloedonderzoek chlamydia: Goed, niet gehad
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.
Volgende stap: HSGWaarschijnlijk volgende week al!
is dat zoiets als IUI ?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Speelgoedbeestjes van jongste
Mijn deksel van het putje zit erg los dus schiet er wel eens uit en dan spoelt zo'n beestje mee
Niet van de planning, nou ja niet compleet, er worden roosters van te voren gemaakt, en als er dan ineens zieken zijn (of iets dergelijks) zit je onderbemand, en als je sukkels hebt die geen rooster kunnen makenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Speelgoedbeestjes van jongste
Mijn deksel van het putje zit erg los dus schiet er wel eens uit en dan spoelt zo'n beestje mee
Lach nietquote:
gewoon een hopeloze centralequote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?
Moet ik mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
ach ik haalde laatst een complete vulpen uit het sifonquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Lach niet
Ik schaamde me rot, die ene is al 30 jaar loodgieter en had het nog nooit gezien
Goed kunnen plannen is een kunst. Toen ik nog bij mijn vorige baas zat kon ik op een gegeven moment merken wie er achter de centrale zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet van de planning, nou ja niet compleet, er worden roosters van te voren gemaakt, en als er dan ineens zieken zijn (of iets dergelijks) zit je onderbemand, en als je sukkels hebt die geen rooster kunnen maken
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach ik haalde laatst een complete vulpen uit het sifon
Dat is ook waar, maar er speelt wel heel veel mee, ook chauffeurs die niet anders dan op tomtom kunnen rijden en dan de weg niet weten als er opbrekingen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed kunnen plannen is een kunst. Toen ik nog bij mijn vorige baas zat kon ik op een gegeven moment merken wie er achter de centrale zat.
De een krijgt de boel wel weg, en de ander gaat steeds verder achterlopen, ongeacht de hoeveelheid personeel en/of werk.
Dan was dit vast nog een van zijn onschuldigere ontdekkingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Lach niet
Ik schaamde me rot, die ene is al 30 jaar loodgieter en had het nog nooit gezien
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan was dit vast nog een van zijn onschuldigere ontdekkingen.
Doeiquote:
aaaaaaaaaw dat is lief, maar Rob neemt vrij, en anders wilt mijn mams mee...quote:
Zijn ze nog heel? Want dan zal er iemand heel blij zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
Maar er kwamen 2 pinguins, een walvis een playmobil poppetje, een vogel en een pikachu uit
Dat had ik toch al gezegd gekkie, ik had trouwens je pm met die inlogmeuk per ongeluk weggegooidquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaw dat is lief, maar Rob neemt vrij, en anders wilt mijn mams mee...
Had wel grappig geweestSiepie in zo'n blauw/groen pakkie
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn ze nog heel? Want dan zal er iemand heel blij zijn.
Aww meis, dan is het maar gebeurd en daarna weet je hoe of watquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
werd net gebeld.... volgende week maandag om 8:15 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
Maar er kwamen 2 pinguins, een walvis een playmobil poppetje, een vogel en een pikachu uit
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
Die taxi hè?Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
werd net gebeld.... volgende week maandag om 8:15 uur
Jeetjequote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Krijg ik net een mailtje van mijn oude baas van dat spiritueel centrum. Dochter van een ander oud-collega heeft een ernstige hersentumor, 18 jaar![]()
![]()
Oeeh... Das even schrikken!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Krijg ik net een mailtje van mijn oude baas van dat spiritueel centrum. Dochter van een ander oud-collega heeft een ernstige hersentumor, 18 jaar![]()
![]()
Nee!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Draai ze!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me maar even afreageren door gehaktballen te draaien.
Tot later
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Dat is wel erg laatquote:
Nee, het is gewoon druk, en ik vind het alleen maar logisch als ze mij dan naar achter schuiven, maar nu schijnt er iemand onderweg te zijn.quote:
Ja, maandag 16.00-1700 is piektijd in taxilandquote:Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon druk, en ik vind het alleen maar logisch als ze mij dan naar achter schuiven, maar nu schijnt er iemand onderweg te zijn.
het is wel spitsuurquote:Op maandag 7 maart 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maandag 16.00-1700 is piektijd in taxiland.
Jep.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maandag 16.00-1700 is piektijd in taxiland.
Weet je hoeveel oude dames clubjes er nu leeg stromenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken alleen de treinspits. En die is van 15.00 tot 19.00 ofzo. Of nog langer.
precies en de dagbehandeling stroomt ook leegquote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoeveel oude dames clubjes er nu leeg stromen
Yep en de ziekenhuizen en ga zo maar doorquote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en de dagbehandeling stroomt ook leeg
Oepsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
Ik had van de week trouwens een geweldige klacht (was alleen niet voor onze centrale maar toch).
Een Valys rit de chauffeur komt aan en belt aan bij die mensen, bleek de lift het niet te doen dus ze konden niet naar beneden (erg oude mensen) maar de chauffeur was zo'n schat en die zei, er komt straks weer een taxi terug, ik ga nu even mijn klanten afzetten.
De volgende taxi chauffeur was een asociale hork en die wilde niet wachten blabla, (overigens had de chauffeur een klacht tegen die mensen ingedien omdat ze zelfs tegen de taxi hadden geschopt) maar hij schold hun dus uit en weet ik het wat.
Ga ik toch even kijken welke chauffeurs dat waren, was het 1 en dezelfde
Ik moest echt lachen, en je staat best voor lul als klant danquote:
echte Tokkies dusquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen, en je staat best voor lul als klant dan
Maar goed de chauffeur heeft zelfs aangifte gedaan ze schijnen echt tekeer te zijn gegaan, zoonlief was er ook bij
vervelend hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allemaal bultjes op mijn gezicht, vooral wangen en kin, niet zo goed opgelet met het eigeel.
Geen last van, babypoeder erop en eraf blijven (vooral dat!) en dan is het vanavond bijna weg en morgenochtend zie je er niks meer van.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
vervelend hoor
maar verder irriteert het niet?
BrandTweerquote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
De ironie: wagen cv de Brandtweer afgebrand.
Ja echt.
Dat kon ik niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:51 schreef Lutte het volgende:
Met een t ja. Kijk maar op Omroep Brabant Teletekst.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kon ik niet weten.
Bos. what's up? Zit je nog met dat nieuws van die hersentumor in je maag? (ok, die zin klinkt raar zo).
ik ga alleen vanavond nog op stap dan is het wel goed geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen last van, babypoeder erop en eraf blijven (vooral dat!) en dan is het vanavond bijna weg en morgenochtend zie je er niks meer van.
Ga je nog twee avonden weg?
Niet voor niets:quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
![]()
En douchen is zo lekker als het water gewoon weglooptquote:
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
En douchen is zo lekker als het water gewoon wegloopt
was je putje verstopt?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
En douchen is zo lekker als het water gewoon wegloopt
Ja, er zaten speelgoedbeestjes van de jongste inquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
BIj ons was de afvoer van de wasmachine een keer verstopt. Had ik mijn ID-kaart in de kontzak van een spijkerbroek laten zitten
Ons Ron had een keer een notitieblokje van werk in zijn zakken zitten, meegewassen met de zwarte was, wat een drama.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja kan een keer gebeuren hoor, je wil niet weten wat ik al meegewassen heb met de jongens
hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, er zaten speelgoedbeestjes van de jongste in
O ja, dat is zo'n zooiquote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons Ron had een keer een notitieblokje van werk in zijn zakken zitten, meegewassen met de zwarte was, wat een drama.
Heeft echt nog weken en een paar keer wassen geduurd voor de witte gloed van de zwarte kledingstukken was!
Ons Ron deed toentertijd DKW'en bij de Jumbo, nu werkt hij bij de Wetswinkel. Vrijwillig, voor ervaring en omdat hij het leuk vindt natuurlijk.quote:
Gatver dat is echt smerigquote:Op maandag 7 maart 2011 18:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha
toen we 6 jaar geleden verhuisde was de riolering verstopt vanwege tampons van de vorige bewoners
HIj studeert niet meer?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons Ron deed toentertijd DKW'en bij de Jumbo, nu werkt hij bij de Wetswinkel. Vrijwillig, voor ervaring en omdat hij het leuk vindt natuurlijk.
Jawel, hij gaat na dit jaar zijn master doen en dat moet sowieso met stage, maar hij is vast begonnen zodat hij beter weet wat ie leuk vindt.quote:
Deken zo maar, douchen net gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij ook al! Kruip lekker onder een deken of ga douchen dan.
Okeequote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, hij gaat na dit jaar zijn master doen en dat moet sowieso met stage, maar hij is vast begonnen zodat hij beter weet wat ie leuk vindt.
Hij heeft heel veel vrij enzo, dus kan een uur of tien bij de Wetswinkel draaien.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
FOK! is echt een verrijking van mijn leven.
Ik had vandaag sjans met een niet verstaanbare taxi chauffeur, hij zei (denk ik) dat hij mij een mooie vrouw vond en dat hij wel beschikbaar was, en goed met kinderen wasquote:
Meeloper.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:48 schreef tdrone het volgende:
oeh er was net een reclame van The singoff op de campingzender..
Haha, en je dacht niet van: goh, jou zoek ik?!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vandaag sjans met een niet verstaanbare taxi chauffeur, hij zei (denk ik) dat hij mij een mooie vrouw vond en dat hij wel beschikbaar was, en goed met kinderen was![]()
Serieus, hij wasquote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, en je dacht niet van: goh, jou zoek ik?!
Ik wil naar Rio in Braziliequote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus, hij was
Ik wil naar Rio de film
Haaiquote:
Er werd gezegd tegen Lexie als je in jezelf gelooft kun je alles, zegt mijn oudste: Ja dag, dus als ik in mezelf geloof kan ik in een UFO veranderen....quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu niet, wel de hele dag gehad op YouTube. Hoezo?
Hoe geniaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Er werd gezegd tegen Lexie als je in jezelf gelooft kun je alles, zegt mijn oudste: Ja dag, dus als ik in mezelf geloof kan ik in een UFO veranderen....
ahhhhhquote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Jongste zingt: Mama, mama, mama, is de liefste van de wereld, ze is de hele wereld
ik vind dat degenen die dat zeggen gelijk hebbenquote:
Loper Benny naar H8.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Zo fijn mensen die je ff op je plek zetten
Zo van 'doe zelf ook eens rustig en op jezelf letten', maar niet op de *kriebel, kriebel*-veertjes-manier, maar gewoon echt *bam* met een staanquote:
Precies voor het woordje en hoeft geen komma, slechte zin dusquote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt slechte zin, en ik weet niet precies waarom.
Aan het eind van de zin hoort een punt te staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies voor het woordje en hoeft geen komma, slechte zin dus
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan het eind van de zin hoort een punt te staan.
Dat zei ik dus ook (ik had het idee geopperd thuis, maar zei dat ik wel bang was dat het koud zou zijn) maar ik heb toen ik jong was ook op die plek gelegen (wist ik niet eens meerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel koud om onder je raam te slapen, in de winter tenminste.
Ik hoop het nietquote:
Echt he... ik vind hem vies... zo boven het eten zwetenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vind z'n hoofd al irritant
.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die twaalf uur tweet van Alphons is nep hè?
Mazzelaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
ik kan me er niet toe zetten om dat te kijken
ahhh goed gekozen dusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik ben nu begonnen en kan niet meer stoppen, terwijl het programma stom en nep is.
ik denk dat ik even aansluit bij jequote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik zo een zielige film aanzet zodat het me triggert tot enorme jankbuien en dan zit dat me ook niet meer dwars. Ik ben een slaaf van mijn eigen emoties.
Huub? Nopequote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Is die knul die dat liedje van Queen tijdens de audities zong door?
nee, ik ben er nogquote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik praat tegen een lege en verlaten sc
Iedereen slapen?
hallo aardappeltjequote:
Haaiquote:
kom slaap en rust tekortquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
@ crv , Omdat ik de hele dag al lachbuien heb, om niksquote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sorry
Ik heb het ehct HELEMAAAL gehad
Alles komt er geloof ik nu uit
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
sorry
Het mag hoor, dat zeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alleen heel erg vrolijk de laatste tijd
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Je weet tochquote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben toe aan wat leuks geloof ikBen toe aan het weekendje..... ik hoop dat het allemaal goed gaat maandag... anders zit ik straks saai in het huisje te doen met pijn
Mag mijn siepie me verzorgen
quote:
ja dat weet ik wel, maar ik heb die oprotpremie nodig om onze dk af te lossen.... die we nog hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
@ crv , Omdat ik de hele dag al lachbuien heb, om niks
Miran lieffie, je moet gewoon een andere baan zoeken, en niet wachten op een oprotpremie, als je met tegenzin gaat werken, gaat dat prive doorwerken
23:20 en 04:00quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
benny weet jij hoelaat sst wordt herhaald/
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
Miran, als je pijn hebt, gaan we puzzelen met veel thee
daar kijk ik ook zooooooo naar uitquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Ennnn we hebben Londen nog![]()
![]()
Gatver, ik word moe van mijn eigen vrolijkheid
Dat dus, begin nu alvast wat op te startenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
En c_a, misschien moet je inderdaad voor jezelf beginnen, je lijkt me wel het type dat zoiets kan en zich daardoor ook beter in haar vel gaat voelen.
Als ik je een beetje goed ingeschat heb ben je een planner, een regelmiep... (Zie de TAL meet, dat met dat huisje heb jij ook voor een groot deel geregeld!)
Dus als je een goed plan hebt, de mogelijkeden financieel en Rob achter je denk ik dat je het moet proberen. Je bent nog jong, als je niet tevreden bent zo moet je er niet mee doorgaan.
dan ben ik je tegenpoolquote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het mag hoor, dat zeg ik niet
Ik ben alleen heel erg vrolijk de laatste tijd
Omdat jij Benny bentquote:
ja ik weet hetquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
En c_a, misschien moet je inderdaad voor jezelf beginnen, je lijkt me wel het type dat zoiets kan en zich daardoor ook beter in haar vel gaat voelen.
Als ik je een beetje goed ingeschat heb ben je een planner, een regelmiep... (Zie de TAL meet, dat met dat huisje heb jij ook voor een groot deel geregeld!)
Dus als je een goed plan hebt, de mogelijkeden financieel en Rob achter je denk ik dat je het moet proberen. Je bent nog jong, als je niet tevreden bent zo moet je er niet mee doorgaan.
Hmm, ik kan ook wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik heb besloten dat niet meer te doen, ik leef verdorie maar 1 x en ik geniet ervan, to the maxquote:
ja lievie.... maar wat? Dat is ehct de grote vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, begin nu alvast wat op te starten
Werk dan gewoon nog erbij door, mijn god dan loop je binnen![]()
Kleding? Schoenen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lievie.... maar wat? Dat is ehct de grote vraag
ja dat heb ik ook wel.... maar die rot dk... echt mensen doe dat NOOIT!!! Als ik dat niet had gehad dan was ik allang weggeweestquote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik kan ook wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik heb besloten dat niet meer te doen, ik leef verdorie maar 1 x en ik geniet ervan, to the max
Wuut?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Als ik zo niet meer reageer, dan is er een vliegtuig binnen gevlogen
Hij vloog erg laagquote:
Ja ik zat dus te denken aan kleding. Maar dan wil ik natuurlijk weer topmerkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Kleding? Schoenen?
Schoenenparty's aan huis
Kleding, make-up, lingerie, dat is er allemaal maar geen schoenen toch?
Nee, maar wil je dat wel voor mij doenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
Zal ik thee zetten voor de passagiers aan boord?
Lieffie, als ik moet helpen, mijn Engels is best wel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zat dus te denken aan kleding. Maar dan wil ik natuurlijk weer topmerkenBurbery, Lacoste en Stone Island.... maar hoe begin je
Ik had al een mooi pandje gezien voor 1500 euro per maand, in een nieuwe winkelstaat inn Spijkenisse.....
Maar .... ow ik moet er nog even over nadenken. Misschien dat Rob van het weekend gaat mailen of bellen naar Lacoste en Burberry... daar heb ik de telefoonnummers al van (rob spreekt beter engels dan ik)
Owwwwwwwwww ik wil zo veel
Jaquote:
Het ligt waarschijnlijk gewoon voor je voeten, want het is vaak iets wat dicht bij jezelf staat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet hetIk wil ook erg graag iets voor mezelf beginnen, maar ik weet niet wat.... We verzinnen ons rot, en Rob vond dat ook wel een goed idee.... maar we weten gewoon net wat
Jij bent lief
Webshop.... geen idee hoe ik dat op moet zetten,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieffie, als ik moet helpen, mijn Engels is best wel goed
Maar waarom een pand en niet een webshop?
Dan gaan we er met zijn tweetjes over nadenken en researchen, we zijn allebei regelmiepjes en ik met mijn sterrenbeeld erg perfectionistischquote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
en het is natuurlijk eng en een grote stap
doe ik normaal ook, maar de situatie is er niet echt naar om nu uit je dak te gaan hierquote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik kan ook wel bij de pakken neer gaan zitten, maar ik heb besloten dat niet meer te doen, ik leef verdorie maar 1 x en ik geniet ervan, to the max
koudquote:
Nee oke, maar je hoeft ook niet zwaar depri te zijn toch? Ik snap wel dat je niet kan gaan zingen enzo maar nou ja je snapt me welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
doe ik normaal ook, maar de situatie is er niet echt naar om nu uit je dak te gaan hier
jawel, soms kijk ik naar ze en ik denk 'vorige week was jij kleiner':)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Koen, goed hoor, en daar? En met de kinders, groeien ze nog steeds zo hard?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, soms kijk ik naar ze en ik denk 'vorige week was jij kleiner':)
Mwa ging wel lekker, was lekker aan het lezen lekkere muziek, maar nu ik achter mijn PC ben gekropen, lijk ik weer een beetje in te storten..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
c_a... en games? Een webshop voor games, consoles en de dingen die daarbij horen.
Het hoeft niet zoveel ruimte in te nemen, je interesse liggen er, het hoeft niet veel tijd in beslag te nemen en kan goed verdienen
jawel, maar ik zat het net in de ksc uit te legen. op het ogenblik speelt er een deja vu voor me af. Ik zie zoveel gelijkenissen bij mijn schoonvader t.o.v het sterfbed van mijn moeder dat ik gewoon mijn moeder nog een keer zie sterven. het is gewoon te onbevattelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee oke, maar je hoeft ook niet zwaar depri te zijn toch? Ik snap wel dat je niet kan gaan zingen enzo maar nou ja je snapt me wel
pffff jaloers ik..... ben wel eens toe aan een tijdje niksquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Heb lekker een weekje vakantie nu.
Ow, ja dat is heftigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar ik zat het net in de ksc uit te legen. op het ogenblik speelt er een deja vu voor me af. Ik zie zoveel gelijkenissen bij mijn schoonvader t.o.v het sterfbed van mijn moeder dat ik gewoon mijn moeder nog een keer zie sterven. het is gewoon te onbevattelijk
maak eenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ging wel lekker, was lekker aan het lezen lekkere muziek, maar nu ik achter mijn PC ben gekropen, lijk ik weer een beetje in te storten..
Daar ben ik al een keer meebeZig geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
c_a... en games? Een webshop voor games, consoles en de dingen die daarbij horen.
Het hoeft niet zoveel ruimte in te nemen, je interesse liggen er, het hoeft niet veel tijd in beslag te nemen en kan goed verdienen
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan gaan we er met zijn tweetjes over nadenken en researchen, we zijn allebei regelmiepjes en ik met mijn sterrenbeeld erg perfectionistisch
damn da's minder kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar ik zat het net in de ksc uit te legen. op het ogenblik speelt er een deja vu voor me af. Ik zie zoveel gelijkenissen bij mijn schoonvader t.o.v het sterfbed van mijn moeder dat ik gewoon mijn moeder nog een keer zie sterven. het is gewoon te onbevattelijk
dus hoe graag ik ook zou willen, ik heb er gewoon even de puf niet voor. Al laat ik daar weinig van merken richting mijn vrouw en haar moeder als ik bij mijn schoonvader ben.quote:
Als je direct bij Nintendo(en co) inkoopt zal het toch wel lager liggen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ben ik al een keer meebeZig geweest.de inkoop is erg hoog en je verdient er bijna niks mee. Maar dat was voor een winkel. Een webshop os misschien een ander verhaal
Ja, ik snap hetquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
dus hoe graag ik ook zou willen, ik heb er gewoon even de puf niet voor. Al laat ik daar weinig van merken richting mijn vrouw en haar moeder als ik bij mijn schoonvader ben.
Zei hebben het al moeilijk genoeg. Zei waken dag en nacht over hem
Echt? Als ik zo ver kom, neem ik een bril, zo'n hele strengequote:
Dat gaan we dus researchenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn allemaal lief
Maar hoe kom ik aan games? Consoles? Damn ik weer gewoon niet waar ik moet beginnen. Dat is het kutte
jouw ogen zijn nog 100%?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Als ik zo ver kom, neem ik een bril, zo'n hele strenge
Yepsquote:
Nee, ik neem zo'n eendagslenzenpakket voor een maand, dan kan ik er nu nog aan wennen en kijken of het werkt, en dan in Rome lenzen zodat ik toch een zonnebril op kan.quote:
Ja??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
Weetje c_a, zo'n jongen waarbij ik in de klas heb gezeten, heeft op een simpele .tk site een webshopje in voetbalshirts opgezet.
Simpel scriptje dat bestellingen kan verwerken, shirts inkopen, voor iets duurder verkopen, en hij leeft op mond-tot-mondreclame.
En dat looopt!![]()
Eerst moet je het idee goed op papier hebben(en het belangrijkste... het moet te doen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hoe kom ik aan games? Consoles? Damn ik weer gewoon niet waar ik moet beginnen. Dat is het kutte
Ik las Lutte.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |