Donequote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan de OP er niet in zetten omdat ik op mijn telefoon zit.
Je bent hartstikke lief jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bedankt he! Ik ben áltijd aardig voor je geweest
! Ik wel.
De garage heeft je niet wakkergebeld?quote:
Als ik maar 2 uur geslapen had was het vannacht niet goed gekomen.quote:
Dat dus, maar ik was te lat bij de telefoon en nu is ie de hele tijd in gesprek.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De garage heeft je niet wakkergebeld?
Ik zie dat echt nog steeds niet werken hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
Maar die ontbijtservice...
Je moet gewoon vroeg opstaan. Goed plannen en mocht heel druk zijn, dan moet je meerdere personen achter de hand kunnen hebben(denk aan valentijns-, moeder- of vaderdag).
Voor de rest zou je de rest van de dag wel voor jezelf kunnen hebben, omdat je alleen telefoon op hoeft te nemen en met een goede site krijg je het vooral via mail binnen.
http://www.beschuitje.nl/quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie dat echt nog steeds niet werken hoor. Wie gaat er nou een ontbijt bestellen
?
Was vandaag nog niet echt bijzonder. Eigenlijk meer een kenningsmakingsrondje.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe was die groepstherapie (of zoiets) gegaan?
Maar je denkt wel dat het iets kan gaan worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was vandaag nog niet echt bijzonder. Eigenlijk meer een kenningsmakingsrondje.
Ja, denk het welquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je denkt wel dat het iets kan gaan worden?
ik heb ook een tijdje taxi gereden en wij kwamen standaard overal te laat, best frustrerendquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef JJH het volgende:
[..]
We zullen zien, ik had kwart over vier gezegd, en dat is het nog niet.
Huisdieren.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
De loodgieter is geweest, ik weet nu waarom de boel verstopt zat, ert zat een hele dierentuin aan kleine diertjes in de afvoer
Wat voor diertjes?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
De loodgieter is geweest, ik weet nu waarom de boel verstopt zat, ert zat een hele dierentuin aan kleine diertjes in de afvoer
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook een tijdje taxi gereden en wij kwamen standaard overal te laat, best frustrerend
Speelgoedbeestjes van jongstequote:
Wat is een HSG?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Bloedonderzoek chlamydia: Goed, niet gehad
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.
Volgende stap: HSGWaarschijnlijk volgende week al!
is dat zoiets als IUI ?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zaadonderzoek: Net iets onder de gemiddelde norm, goed genoeg om zwanger te kunnen worden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Speelgoedbeestjes van jongste
Mijn deksel van het putje zit erg los dus schiet er wel eens uit en dan spoelt zo'n beestje mee
Niet van de planning, nou ja niet compleet, er worden roosters van te voren gemaakt, en als er dan ineens zieken zijn (of iets dergelijks) zit je onderbemand, en als je sukkels hebt die geen rooster kunnen makenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Speelgoedbeestjes van jongste
Mijn deksel van het putje zit erg los dus schiet er wel eens uit en dan spoelt zo'n beestje mee
Lach nietquote:
gewoon een hopeloze centralequote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de planning. Was dat gesubsidieerd vervoer? Of gewoon straattaxi?
Moet ik mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
ach ik haalde laatst een complete vulpen uit het sifonquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Lach niet
Ik schaamde me rot, die ene is al 30 jaar loodgieter en had het nog nooit gezien
Goed kunnen plannen is een kunst. Toen ik nog bij mijn vorige baas zat kon ik op een gegeven moment merken wie er achter de centrale zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet van de planning, nou ja niet compleet, er worden roosters van te voren gemaakt, en als er dan ineens zieken zijn (of iets dergelijks) zit je onderbemand, en als je sukkels hebt die geen rooster kunnen maken
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach ik haalde laatst een complete vulpen uit het sifon
Dat is ook waar, maar er speelt wel heel veel mee, ook chauffeurs die niet anders dan op tomtom kunnen rijden en dan de weg niet weten als er opbrekingen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed kunnen plannen is een kunst. Toen ik nog bij mijn vorige baas zat kon ik op een gegeven moment merken wie er achter de centrale zat.
De een krijgt de boel wel weg, en de ander gaat steeds verder achterlopen, ongeacht de hoeveelheid personeel en/of werk.
Dan was dit vast nog een van zijn onschuldigere ontdekkingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Lach niet
Ik schaamde me rot, die ene is al 30 jaar loodgieter en had het nog nooit gezien
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan was dit vast nog een van zijn onschuldigere ontdekkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |