abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93768934
Maar serieus je kan toch niet jezelf zo verlagen om iemand zijn zaadlozing te verneuken.
Ik heb zelf ook ooit iemand gecockblocked maar dat kwam omdat er 1 bed was en we waren 2 andere meiden maar die wilde niet samen dat bed met ons delen. Naderhand heb ik gewoon sorry gezegd tegen die maat omdat ik niet in de kou wilde gaan staan toen met dat meisje.
Maar gisteren dat was gewoon diep triest.
rice rice baby tututututedudududum
pi_93768941
echte bink die ts
AFCA
pi_93769000
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
echte bink die ts
That's how I roll nigga.
pi_93769183
awwww... calimero..
pi_93769211
Weer gerust; dat meisje is rechtstreeks naar bed gegaan toen ze bij haar thuis kwamen.
Ze komt vanavond cockwillend naar je toe.

En dat gastje heeft nog geen nat vingertje gekregen tijdens Carnaval 2011.
pi_93769277
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef Rijstkoker het volgende:
Maar serieus je kan toch niet jezelf zo verlagen om iemand zijn zaadlozing te verneuken.
Ik heb zelf ook ooit iemand gecockblocked maar dat kwam omdat er 1 bed was en we waren 2 andere meiden maar die wilde niet samen dat bed met ons delen. Naderhand heb ik gewoon sorry gezegd tegen die maat omdat ik niet in de kou wilde gaan staan toen met dat meisje.
Maar gisteren dat was gewoon diep triest.
ik word altijd alleen gecockblocked door jaloerse vriendinnen ;( 1x zelfs zo erg dat ik een meisje weer tegenkwam (was haar de week ervoor ook tegengekomen alleen niks geregeld qua msn ofzo ;( ) en zij kwam dus heel blij naar me toe van ben je er weer enzo bla bla komt haar nicht die haar serieus bij dr arm pakt en wegsleurt :') :') maar later is alles nog goedgekomen maakje niet druk hoor :~
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 maart 2011 @ 14:34:19 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_93769742
Jaloezie is een moederneuk :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_93769860
TS is toch chinees?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_93769876
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef 9611Niels het volgende:
TS is toch chinees?
Nein man, ik ben Vietnamees.

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef LePoo het volgende:
Weer gerust; dat meisje is rechtstreeks naar bed gegaan toen ze bij haar thuis kwamen.
Ze komt vanavond cockwillend naar je toe.

En dat gastje heeft nog geen nat vingertje gekregen tijdens Carnaval 2011.
Ja inderdaad komt wel goed :P alleen was helemaal in de mood gisteren.
pi_93770083
quote:
Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Nein man, ik ben Vietnamees.

[..]

Ja inderdaad komt wel goed :P alleen was helemaal in de mood gisteren.
Ik zat dichtbij. Hard verhaal, volgende keer die gast gewoon op zijn bek slaan.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_93770353
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:43 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Ik zat dichtbij. Hard verhaal, volgende keer die gast gewoon op zijn bek slaan.
Ik zou het willen dat ik dat kon doen maar zij kent hem dus al vanaf vroeger ofzo? Ze hebben in ieder geval iets waardoor die heel de tijd achter haar aanloopt. Achja het komt uiteindelijk wel goed alleen vond het echt laag. Hij is volgens mij stiekem verliefd op haar ofzo :D maakt het allemaal nog leuker om haar te pakken en dan in zijn gezicht te wrijven :D
  maandag 7 maart 2011 @ 15:08:20 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_93770912
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik zou het willen dat ik dat kon doen maar zij kent hem dus al vanaf vroeger ofzo? Ze hebben in ieder geval iets waardoor die heel de tijd achter haar aanloopt. Achja het komt uiteindelijk wel goed alleen vond het echt laag. Hij is volgens mij stiekem verliefd op haar ofzo :D maakt het allemaal nog leuker om haar te pakken en dan in zijn gezicht te wrijven :D
Alvast leuk voor een kerstkaartje voor hem ofzo :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_93770932
_O-
pi_93771061
Ontstaat soms
pi_93771604
quote:

[..]

vooral dat stiekem nog voor verliefd :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  maandag 7 maart 2011 @ 15:28:14 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_93771719
quote:

[..]

Die cockblocker zit voor eeuwig in de friend zone! _O-
pi_93771780
vanavond zit jij dus gewoon in zijn sperma te roeren, denk daar maar aan als je haar straks neukt...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_93771942
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef SeanFerdi het volgende:
vanavond zit jij dus gewoon in zijn sperma te roeren, denk daar maar aan als je haar straks neukt...
hehe buzzzkill :')
pi_93772080
Die kerel zal echt niks hebben gehad, als je door janken een vrouw in bed kan krijgen dan is het echt een rare wereld. Tevens jankende vrouwen troosten met sex is ^O^ en als je boos op elkaar bent eigenlijk O+
pi_93772173
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Die kerel zal echt niks hebben gehad, als je door janken een vrouw in bed kan krijgen dan is het echt een rare wereld. Tevens jankende vrouwen troosten met sex is ^O^ en als je boos op elkaar bent eigenlijk O+
Zou ik maar niet zo zeker van zijn, dat kereltje was het anders wel duidelijk van plan en ze gingen dus alsnog samen naar huis :P
pi_93772363
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef gamezz het volgende:

[..]

Zou ik maar niet zo zeker van zijn, dat kereltje was het anders wel duidelijk van plan en ze gingen dus alsnog samen naar huis :P
Ze stonden allebei nog voor mijn huis die nacht te praten met elkaar en toen deed ik het raam open en zei: Hou stil of rot op naar huis :D Dat kereltje heeft geen game, heel de avond waren ze afstandelijk van elkaar niet aanraken niks :P Terwijl ik werd gesandwiched op de dansvloer door 2 meiden waarvan zij er 1 is :D
  maandag 7 maart 2011 @ 15:48:55 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_93772610
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ze stonden allebei nog voor mijn huis die nacht te praten met elkaar en toen deed ik het raam open en zei: Hou stil of rot op naar huis :D Dat kereltje heeft geen game, heel de avond waren ze afstandelijk van elkaar niet aanraken niks :P Terwijl ik werd gesandwiched op de dansvloer door 2 meiden waarvan zij er 1 is :D
Wat een baas! _O_ Je benadert bijna de almachtige Gary Oak! :D

Vertel je ons wel hoe het vandaag afloopt?
pi_93772770
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Baas
pi_93772789
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat een baas! _O_ Je benadert bijna de almachtige Gary Oak! :D

Vertel je ons wel hoe het vandaag afloopt?
Ja vast wel, ik kan niet wachten om het gezicht van dat kereltje te zien wanneer ik haar heb gepakt :D Dat moet ik zeker delen met iedereen hier :D misschien film ik het gewoon :D
pi_93772808
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ja vast wel, ik kan niet wachten om het gezicht van dat kereltje te zien wanneer ik haar heb gepakt :D Dat moet ik zeker delen met iedereen hier :D misschien film ik het gewoon :D
Videotopic _O- _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')