Dat zegt niemand, maar volgens mij zit je vanaf het begin al te zeuren dat het slecht is. Kijk dan gewoon niet, zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef pfaf het volgende:
Oh God, er is kritiek op het heilige, geweldige A'dam - EVA! Hij moet wel een achterlijke proleet zijn, het ongekende talent van Eva, Teun en co niet te onderkennen! Een fan van soaps is het vast, die blinde criticus!
Frank bedoel je die homoquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Misschien is Eva ook wel zwanger van die gynaecoloog..
Ja, dat zag er niet heel enthousiast uit inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik vrees dat we ook een miskraam kunnen verwachtengezien alle drama die elke keer langskomt.
Also: ik erger me dus te pletter aan die sarcastische koppen die Adam af en toe trekt, zoals bij het kiezen van die hond bijvoorbeeld. Wát een liefde :/
Heb je een afl gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb nu vier afleveringen gezien. Eva vind ik een kut wijf !!
Dat is gewoon niet waar, ik was aanvankelijk zelfs best positief, maar het niveau daalde met de week en afgelopen zondag werd het me te veel en heb ik dus weggezapt zoals jij suggereert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar volgens mij zit je vanaf het begin al te zeuren dat het slecht is. Kijk dan gewoon niet, zeg.
Ah komop zegquote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Vanavond geen aflevering i.v.m. uitzenden herdenking Alphen aan de Rijn.
Check zelf maar: http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ned_1,_ned_2,_ned_3/quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef eriksd het volgende:
Het is dan ook op NL3
Los daarvan had ik het complete onzin gevonden.
21:20, NL3quote:Op zondag 10 april 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze serie is altijd op Ned2 hoor. Maar vanavond komt ie dus te vervallen.
Dan is de verwarring begrijpelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
Ow nu wel ja, net stond er nog:
[ afbeelding ]
Het niveau daalde met de week? Ik weet niet welke serie jij hebt gezien, maar ik vond het vanaf aflevering 3 juist steeds beter worden, al ben ik het wel eens met de kritiek dat er teveel gebeurt in korte tijd (in de relatie tussen Adam en Eva) en dat de andere kleine verhaallijntjes te snel afgewikkeld worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, ik was aanvankelijk zelfs best positief, maar het niveau daalde met de week en afgelopen zondag werd het me te veel en heb ik dus weggezapt zoals jij suggereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |