Yep, erg goedquote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie aflevering wel. Paar kippenvelmomenten.
Vooral jammer dat het er al zo dik boven opligt de hele tijd. Waarom moet dat toch altijd zo?quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vond het een erg goede aflevering, ook ontroerend met die tokkies en dan dat zwak begaafde meisje met dat kind. Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Jammer idd, beetje cliché opzoeken van drama.quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Wel jammer dat we nu - dankzij de preview - al weten dat Eva volgende aflevering vreemd gaat..quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Dat klopt toch mooi met de wereldvreemdheid van de doorsnee Amsterdammer?quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Chowi het volgende:
Daarbij ben ik na de laatste aflevering toch wel echt afgeknapt op de manier waarop Zeeuwen getypeerd worden... zo stereotypebevestigend en volgens mij bedacht door iemand die nog nooit een voet in Zeeland heeft gezet..
Sommigen moeten wat te klagen hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste paar minuten waren er alleen honden in beeld.
Slecht acteerwerk? Troll?quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik vond de eerste paar minuten zo belachelijk dat ik weggezapt heb. Ik vond het een leuk idee, maar met die verschrikkelijk overdreven scenario's en het slechte acteerwerk houd ik het niet meer uit.
Nee. Ik vind het acteerwerk erg slecht en ongeloofwaardig. Ik kan me daardoor ook geen seconde inleven in de karakters, dat die vervolgens ook nog eens een compleet onsympathiek en psycho zijn werkt ook niet mee natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het acteerwerk erg slecht en ongeloofwaardig. Ik kan me daardoor ook geen seconde inleven in de karakters, dat die vervolgens ook nog eens een compleet onsympathiek en psycho zijn werkt ook niet mee natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |