Serieus? Ik vind het erg matig tot slecht.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de hoofdrolspelers ook echt goede acteurs!.
Oh ik dacht 6. Maar 8 is natuurlijk beterquote:Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee 8 afleveringen waar de helft al op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 28-03-2011 08:03:01 ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel.
Mooi hèquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef poezelepoezepoes het volgende:
We horen A Perfect Circle. Ik blij.
(Imagine)
quote:Op maandag 28 maart 2011 04:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]Heel mooi. Ik vind het sowieso een hele mooie serie. Het is zo... echt. Zo onfortuinlijk, zoals het in het echte leven kan zijn. De vorige keer ook, met die 'dikke postbode'. En met die vogel. Heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 28-03-2011 08:04:06 ]
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden...Hahaha, dat dacht ik allemaal ook, behalve dat van die vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |