Ze heet Eva van de Wijdeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook ..Nederlandse drama serie's zijn goed, zeker van en door de vara-vpro geproduceerd. ik ga ook kijken.Eva van de Duijvenstein ken ik van Vuurzee ook van de vara..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze heet Eva van de Wijdeven.
Eva Duijvestein is een andere actrice (oa van Meiden van De Wit). Sjit ja verkeerd getijpt haar naam.
![]()
Gedeeltelijk wel. Ze zullen niet alles hebben kunnen filmen op 1 dag, dus een aantal shots (die met veel mensen op de achtergrond) zullen ze tijdens Koninginnedag gefilmd hebben, en de rest later.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef flowerbox het volgende:
Was het nou echt koninginnedag tijdens die uitzending? Of hadden ze gewoon de halve stad afgezet met heel veel figuranten?
En het ergste is dat de vuilnisman plat Utregs praotquote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef Toad het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk. Sowieso die dubbele betekenis achter die naam van die serie.Een paar ideetjes bij elkaar gemixt en kijken of het werkt. Alles voelt zo gekunsteld aan. De personages zijn wandelende clichés. Iedereen uit Zeeland draagt jaren '80 jassen. De scene waarbij dat meisje aan die zwerver smeekte om zijn leven te veranderen was echt hilarisch.
Wat een serie, en iedereen pikt het.Het zou allemaal niet zo erg zijn, als de serie zich zelf niet zo serieus nam. Dat je een beetje aan de haal gaat met die mozaïekverhalen van de laatste tijd, en die films die proberen mee te liften op de 'naam' van een stad. Maar deze serie doet het nog eens dunnetjes over, maar dan een stuk slechter. En een stuk pretentieuzer.
Maar goed, Eva kan wel acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |