Ja ik vind haar echt een tierelantijnen kitsch meisje. Een beetje rommelmarkt versus hip. Maar het is een beetje oudbollig.quote:
Rondvliegende kogels? Of gewoon het trauma van iemand neergeschoten zien worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de afl een beetje tegenvallen gisteren. Niet zo boeiend. En waarom zei die kerel dat dat dove meisje niet bij de tram moest komen? Hij had toch een bewust doelwit? Ik zat aan een aanslag te denken.
Zal ze meegekregen hebben van thuis (Dunya & Desi)quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ik vind haar echt een tierelantijnen kitsch meisje. Een beetje rommelmarkt versus hip. Maar het is een beetje oudbollig.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Injetta het volgende:
Mm, het is van een hele aparte serie ineens veranderd in een naar drama. Er gebeuren alleen echt nare dingen. De humor is eruit en dat vind ik jammer.
Dat maakt het scenario zo mooi.quote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik had ook iets heftigers verwacht. Iets ín de tram.
En dat alle hulpdiensten dan met die rampenoefening bezig waren.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:12 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zal ze meegekregen hebben van thuis (Dunya & Desi)
Wat was eigenlijk de toegevoegde waarde van die scènes met de rampenoefeningen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik had ook iets heftigers verwacht. Iets ín de tram.
En dat alle hulpdiensten dan met die rampenoefening bezig waren.
Laten zien wat er allemaal gebeurt in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de toegevoegde waarde van die scènes met de rampenoefeningen?
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Cudles het volgende:
[..]
Laten zien wat er allemaal gebeurt in Amsterdam.
Laten zien hoe het leven is van die monteur.
Je weet dat het al de hele serie zo gaat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?
Het gaat niet perse om contact he...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?
Normaal gesproken komen de hoofdpersonen de personen van de zijverhalen wel tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je weet dat het al de hele serie zo gaat?
En verder, Eva, Chinees Meisje, Politie Agente
Kwam die Indische man met die vogeltjes Adam of Eva dan ook tegen? (ik weet dat niet meer, volgens mij niet)quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Normaal gesproken komen de hoofdpersonen de personen van de zijverhalen wel tegen.
Eva zat volgens mij niet bij het voetbalveld, het beeld ging gewoon over daarheen. Het was inderdaad zo dat de agente Adam observeerde. Dat was de link dus.
Hij niet, maar die vrouw die hij leuk vond, werkte in het tuincentrum waar Eva weer spullen kwam kopen voor Adam z'n balkonnetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:17 schreef Cudles het volgende:
[..]
Kwam die Indische man met die vogeltjes Adam of Eva dan ook tegen? (ik weet dat niet meer, volgens mij niet)
Juistem. Hij was trouwen indiaas. Das heel wat anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij niet, maar die vrouw die hij leuk vond, werkte in het tuincentrum waar Eva weer spullen kwam kopen voor Adam z'n balkonnetje.
Ja, Indiaas bedoelde ik inderdaad. Dus lijkt sterk op de link van Adam en de agente. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering iigquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Juistem. Hij was trouwen indiaas. Das heel wat anders.
Na dit weekeind ben jij weer bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 4morgen kijk ik er minimaal 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |