site van SS zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
"schijnbaar", "is er kans", "ik hoorde iets"
bron?
Heb je een linkje naar het betreffende bericht?quote:
in de chat op SS zijn mensen die op de casting zijn geweest,. en die bepaalde info hebben ,. maar weet het niet zeker, maar zoals jij zegt, het zou idd kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het betreffende bericht?
Gewoon. Omdat het kan.
Mwoah, een chat neem ik niet serieus als bron.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef haroldvanhoof het volgende:
in de chat op SS zijn mensen die op de casting zijn geweest,. en die bepaalde info hebben ,. maar weet het niet zeker, maar zoals jij zegt, het zou idd kunnen
Mijn dikke ... ook!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef jurien het volgende:
Mijn dikke duim zit ook nog vol geruchten!
Goh, bijzonder. Jurien zou ook terugkomen hoorde ik!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn neef is vandaag opgeroepen om naar Portugal te vliegen. Hij is de nieuwe bewoner van SST! Zijn naam is Karel
klinkt als....Alexquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn neef is vandaag opgeroepen om naar Portugal te vliegen. Hij is de nieuwe bewoner van SST! Zijn naam is Karel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |