abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93766289
Hello,

Ik heb iets vaags: 2 weken terug gereageerd op een vacature, paar dagen geleden ben ik uitgenodigd voor 'n gesprek, maar intussen is de vacature al verwijderd :? Wat kan dat betekenen? Zullen ze al iemand hebben? Dan rijd ik straks helemaal voor niets ;)
pi_93766317
Of dat ze genoeg kandidaten hebben voor de vacature, zodat mensen niet onnodig gaan solliciteren.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:13:53 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_93766327
Dat ze genoeg sollicitanten hebben om de selectieprocedure op te starten?
  maandag 7 maart 2011 @ 13:13:53 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93766328
Dat ze genoeg aanmeldingen hebben, je bent al uitgenodigd man, wat maak je je druk?
Je moeder is een hamster
pi_93766346
Vage is, dat ze hun vacature alleen op Jobtrack hadden staan, en verder op geen één andere vacaturesite, dus ik denk dat ze niet echt veel kandidaten hebben eigenlijk.
pi_93766372
quote:
1s.gif
Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef BlackRhino het volgende:
Vage is, dat ze hun vacature alleen op Jobtrack hadden staan, en verder op geen één andere vacaturesite, dus ik denk dat ze niet echt veel kandidaten hebben eigenlijk.
Want je denkt dat Jobtrack een slecht bekeken site is :') ?
  maandag 7 maart 2011 @ 13:16:38 #7
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_93766456
Als ze je vragen een voorschot van 500 euro te betalen om aan de job te beginnen, en er enkel centraal-afrikanen op het gesprek aanwezig zijn, dan pas zou ik het verdacht vinden.
pi_93766458
Ookal heb je gelijk, en hebben ze weinig kandidaten, waarom is dat in vredesnaam reden om je druk te maken?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_93766549
Misschien vonden ze mijn CV zo indrukwekkend, dat ze dachten "die is het!", en toen de vacature verwijderd hebben :+
pi_93766668
Dus eigenlijk is dit een check-mij-gemakkelijk-een-nieuwe-baan-scoren-topic? :)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_93766807
Nee, vind het oprecht vreemd :)
pi_93766837
Doet MacDonalds wel vaker . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  maandag 7 maart 2011 @ 13:25:28 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93766849
Het zou vreemder zijn als de gesprekkenperiode al begonnen was en de functie er nog wel zou staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93766922
Dat de vacature al vervuld is maar dat ze nog even willen lachen
pi_93767060
Dat de vacature offline gehaald is wil niet zeggen dat de sollicitatieprocedure gesloten is. Voor de werkgever komt er meer kijken bij het sollicitatieproces dan alleen maar een vacature plaatsen. Het betekent gewoon dat ze geen nieuwe kandidaten meer willen en zegt niet zoveel over hun huidige kandidaten.
pi_93767452
Dit gebeurt meestal. Je kan meestal reageren tot x datum waarna er gespreken plaatsvinden met de uitgekozen kandidaten. Hier is echt helemaal niets vreemd aan.
pi_93767597
@ts wat voor vacature betreft het?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_93778575
Gewoon, niet.
pi_93782163
Ah, onze jobhopper w/
Ik meen dat je net in een nieuwe baan begonnen was.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_93786298
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Silly Job Interview - Monty Python
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93797965
quote:
2s.gif
Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Beregd het volgende:
Als ze je vragen een voorschot van 500 euro te betalen om aan de job te beginnen, en er enkel centraal-afrikanen op het gesprek aanwezig zijn, dan pas zou ik het verdacht vinden.
:Y
pi_93807278
quote:
10s.gif
Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef r_one het volgende:
Ah, onze jobhopper w/
Ik meen dat je net in een nieuwe baan begonnen was.
Ach, iets over groener gras enzo .. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop