Ik ben niet zo van het over borsten heen zeiken, auto's ook niet trouwens. Al heb ik wel eens in van de omhoog staande uitlaat pijpen lopen pissen (toen ik héél dronken wasquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we het afzeiken he (ja, ook borsten...)
Ik las pijpen en "toen ik heel dronken was", dus ik denk er KOMT me een ontboezemi8ng waar ik blij van wordt............ neuhquote:Op maandag 7 maart 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het over borsten heen zeiken, auto's ook niet trouwens. Al heb ik wel eens in van de omhoog staande uitlaat pijpen lopen pissen (toen ik héél dronken was)
Te groot?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we het afzeiken he (ja, ook borsten...)
Dan heb ik niks om over te zeiken.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je er geen last van hebt zijn ze niet te groot.
Het feit dat ik geen goed filpmje kan vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar heb jij wel wat over te zeiken?
Niet interessant maar toch even melden, logicaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen goed filpmje kan vindenMaar dat is niet interessant voor hier.
• homo's.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Carnaval
Tukkers
Alles buiten Amsterdam
Festivals
Boeren
Ik moest toch zeiken?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet interessant maar toch even melden, logica
Hoe kon dat nu gebeuren?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk.. ik moet echt wat aan mijn reputatie doen als dit soort dingen weer wegzakken
Vriendin 2 maand in Oostenrijk en maar 1x een wijf meegepikt uit de kroeg, denk dat dat het is.quote:
mooi moment voor een afdelings lachsalvoquote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
Functioneel beheerdster die even schrikt van een andere collega, en keihard gvd roept door de kamer, om vervolgens te roepen "klootzak, ik schrik me de tyfus".
Doen we ook, alleen hadden we ndit niet verwacht van haar...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi moment voor een afdelings lachsalvo
Hmmmm. Aan carnaval doe je niet he?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriendin 2 maand in Oostenrijk en maar 1x een wijf meegepikt uit de kroeg, denk dat dat het is.
Nee, dan had ik nog wel wat kunnen scoren.quote:
gevloek op de werkvloerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
Functioneel beheerdster die even schrikt van een andere collega, en keihard gvd roept door de kamer, om vervolgens te roepen "klootzak, ik schrik me de tyfus".
Dat kleine weekje kan je nog wel wachten, lijkt mequote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nog wel wat kunnen scoren.
Ach, zondag komt mrs. stbabylon weer naar Nederland
Gevloek uit een schrik reactie is leukquote:
Tieten!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Het valt hier een beetje stil. Niet goed.
Borsten, kinderen, auto's, voetbal (mooie actie van 1ste divisie kampioen FC Zwolle afgelopen vrijdag), PVV, Marokkanen.
Vloeken is leuk als er refo's in de buurt zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gevloek uit een schrik reactie is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |