quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je je aanstelt wat mij betreft op dat feestje. Ja, er werd wel wat geplaagd, maar dat ging alle kanten op. En het kwam ook van alle kanten.
Ja maar toen ging ik er van uit dat ie wel kon presterenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wil je wel... omdat hij die dingen opvulde wat je zocht (je eigen tekst)
Gefeliciteerd. Wat voor een functie?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens heb ik morgenmiddag sollicitatiegesprek en hoor ik net dat ik donderdagochtend bij bedrijf 2 op gesprek mag
Hopen voor jou dat die op drank wel presteert. En tuurlijk heb ik gelijk, wat denk jij nou.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik er van uit dat ie wel kon presterenMaar ja, je hebt wel gelijk: hij krijgt nog een kans
Maar dan wel met wat drank er in tegen de zenuwen hoor
![]()
Overigens heb ik morgenmiddag sollicitatiegesprek en hoor ik net dat ik donderdagochtend bij bedrijf 2 op gesprek mag
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk het maar, aandachttrekster(trek je wel tenminste IETS
)
Zelfde als wat ik nu doe, maar dan bij een concurerend bedrijf. Eentje 5 minuten van mn huidige werkgeven en eentje in Amsterdamquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat voor een functie?
Nee, haar referenties waren niet al te bestquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat voor een functie?
EDIT: Zal wel niet als fluffer zijn
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, haar referenties waren niet al te best
Ik ben nu toch niet zwanger he?!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excorcist? Wat dacht je van de dokter? Weet je wel niet hoeveel ziektes je van vrouwen kunt krijgen!
Ik weet dus niet wat je nu doet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zelfde als wat ik nu doe, maar dan bij een concurerend bedrijf.
Ja. Start eens.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je, dat zou best nog wel eens waar kunnen zijn!
Nog steeds een complexquote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spirit houdt van foto's. Stuur haar er 1 met je hoofd. Dan praten we daarna verder.
Op haar 35ste overgrootmoeder, 46 overovergrootmoeder, 58 5 generaties onder zich op een normale oma leeftijd, netjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Kreator het volgende:
Het is niet bepaald iets om trots om te zijn, maar de notering voor het Guinness Book of World Records is toch maar binnen: de 23-jarige Roemeense Rifca Stanescu mag zich de jongste grootmoeder ter wereld noemen.
Rifca beviel op haar twaalfde van een dochter en dit meisje heeft haar moeders voorbeeld gevolgd. Ze was er zelfs nog vroeger bij: Maria Stanescu kreeg op haar 11e een zoon.
De jonge grootmoeder is opgetogen dat ze oma is geworden, maar voor haar dochter is ze minder blij, zo zegt Rifca tegen The Sun: "Ik had op meer gehoopt voor Maria."
Afgewezen, neem ik aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spirit houdt van foto's. Stuur haar er 1 met je hoofd. Dan praten we daarna verder.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Waarom de neuk ruik ik de hele tijd meergranenpannekoeken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |