Ja, daarom ging ik hem natuurlijk ook niet geruststellen maar gewoon snoeihard in slaap vallenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay, geen prutser, geen groentje, maar op het moment supreme faalt die glashard. Als die nou vroegtijdig klaar zou komen dan snapte ik het nog, dat gebeurt bij mij wel onder spanning/zenuwen. Maar het niet omhoog krijgen terwijl er geen drank in het spel is, damn...
Krijg je de kans faal je, buiten het feit om dat het lullig is voorzichzelf is het voor jou ook klote. Ben je in de mood, wil je knallen... faalt die. Heb het met je te doen.
Verkapte kijk-mij-wel-presteren post.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay, geen prutser, geen groentje, maar op het moment supreme faalt die glashard. Als die nou vroegtijdig klaar zou komen dan snapte ik het nog, dat gebeurt bij mij wel onder spanning/zenuwen. Maar het niet omhoog krijgen terwijl er geen drank in het spel is, damn...
Krijg je de kans faal je, buiten het feit om dat het lullig is voorzichzelf is het voor jou ook klote. Ben je in de mood, wil je knallen... faalt die. Heb het met je te doen.
Jij vindt te vroeg klaarkomen wel een prestatie?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-wel-presteren post.
Je snapt natuurlijk wel dat die actie nog meer spanning met zich mee gaat brengen de volgende keer. En dat de kans op falen des te groter is geworden door die houding? De lat heb je hoger gelegd voor hem, en de drang tot presteren is nu ook hoger geworden wat vervolgens weer kan resulteren in de volgende faal penis!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daarom ging ik hem natuurlijk ook niet geruststellen maar gewoon snoeihard in slaap vallenZo ben ik dan ook wel weer
Voor mij is dat een hele prestatiequote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij vindt te vroeg klaarkomen wel een prestatie?
Dat is geen prestatie neequote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vraag is of dat iets is om trots op te zijn als het je dan eindelijk eens luktquote:
En terechtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is geen prestatie neeAls kerel voel je je dan ook knap lullig.
Ik doe er niet mijn best voor, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De vraag is of dat iets is om trots op te zijn als het je dan eindelijk eens lukt
Natuurlijk! Het is toch een olympische sport joh? Wie het eerst klaar is! Maar niet je kruit verschieten voordat het slipje uit is, da's een valse start. Dat mag bij atletiek ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk! Het is toch een olympische sport joh? Wie het eerst klaar is! Maar niet je kruit verschieten voordat het slipje uit is, da's een valse start. Dat mag bij atletiek ook niet
Ik heb geen seks gehad met carnaval, dus sletje-angel is echt wel verleden tijdquote:
Excorcist? Wat dacht je van de dokter? Weet je wel niet hoeveel ziektes je van vrouwen kunt krijgen!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad met carnaval, dus sletje-angel is echt wel verleden tijd![]()
Ik had wel veul sjans met vrouwen zeg
En ik heb er met eentje gezoend
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bel de excorciiiiiist!!!
Volgens sommige is Bi zijn hipquote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad met carnaval, dus sletje-angel is echt wel verleden tijd![]()
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bel de excorciiiiiist!!!
Haha jaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat die actie nog meer spanning met zich mee gaat brengen de volgende keer. En dat de kans op falen des te groter is geworden door die houding? De lat heb je hoger gelegd voor hem, en de drang tot presteren is nu ook hoger geworden wat vervolgens weer kan resulteren in de volgende faal penis!
Jij bent best een secreet
The bearded lady?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bel de excorciiiiiist!!!
Dat wil je wel... omdat hij die dingen opvulde wat je zocht (je eigen tekst)quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha jaMaar wie zegt dat ik hem hierna nog een keer wil zien?
Ja, zo ben ik dan weer wel he, ondanks alles.quote:
Ik blijf erbij dat je je aanstelt wat mij betreft op dat feestje. Ja, er werd wel wat geplaagd, maar dat ging alle kanten op. En het kwam ook van alle kanten.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan weer wel he, ondanks alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |