Of Joe kan zich gewoon niet zo goed uitdrukken?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt dat je nu net zo'n viespeuk als ik ben?
Een auto hebben is zoooooo 1955quote:
Neh, te voor de hand liggend.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
Of Joe kan zich gewoon niet zo goed uitdrukken?
Dat denk ik, want ik begreep al helemaal niet wat hij nou zeiquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus Joe probeerde Spirit op te geilen en zij dacht dat hij vroeg wat ze ging eten dit weekend?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
Dat denk ik, want ik begreep al helemaal niet wat hij nou zei
Dan ben ik net zo'n viespeuk als jij bentquote:
werk, mobieltje, luiquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foei!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus Joe probeerde Spirit op te geilen en zij dacht dat hij vroeg wat ze ging eten dit weekend?
I know you love it too.quote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat je dat voor mijn verjaardag zou regelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Over paringsrituelen gesproken.
Get a fucking room joh
A chick with a dick?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit heeft een piemel! Dat verklaart een boel
gokje: teveel make-up, zonnebank en geblondeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
Mn recruiment meisje Jessy heeft zo'n lieve stemstraks thuis maar eens opzoeken op Facebook
Regel dat soort onzin lekker zelf. Internetheldquote:Op maandag 7 maart 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je dat voor mijn verjaardag zou regelen.
En ze is rond de 50 en de 80. Leeftijd en kilo om precies te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef JoeBravo het volgende:
gokje: teveel make-up, zonnebank en geblondeerd
Heb je je phone nou al eens terug eigenlijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
Jezus, bijna een hoofddoekje onder de bus omdat ze opeens overstak zonder te kijken
En het is heerlijk weer, nog steeds
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je je phone nou al eens terug eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |