Waarom?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop altijd alleen.
met mensen is eng
Die van mij zit achterop.. voor ging echt niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik niet, als ik geen haast heb en er een kind voorop zit
ik ook... met mensen gaat het te langzaamquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop altijd alleen.
met mensen is eng
nee pas als ik de vaderlijke plicht heb vervuld om de kids in bed te leggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus op dins en donderdag kan je na het eten gaan hardlopen?
Whahahhaha als wij de buurman zien hardlopen krijgen we de slappe lachquote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee pas als ik de vaderlijke plicht heb vervuld om de kids in bed te leggen.
Echt, afgelopen tig jaar heb ik geen motivatie gevonden om te sporten, dus de kans dat ik die ooit zal vinden is niet echt erg groot
Ik zie mijn buurman regelmatig gaan hardlopen, maar er is echt geen vezel in mn lijf die dan denkt 'goh ik ga eens meedoen'
Ja, ik heb zo'n mini-kind dat het nog wel kanquote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij zit achterop.. voor ging echt niet meer
quote:
ik vind jou liefquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mensen
ik ben niet voor niks een daglichtschuwe ITer
Ach... vaak heb ik ook geen zin, maar ben ik achteraf blij dat ik ben geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee pas als ik de vaderlijke plicht heb vervuld om de kids in bed te leggen.
Echt, afgelopen tig jaar heb ik geen motivatie gevonden om te sporten, dus de kans dat ik die ooit zal vinden is niet echt erg groot
Ik zie mijn buurman regelmatig gaan hardlopen, maar er is echt geen vezel in mn lijf die dan denkt 'goh ik ga eens meedoen'
Ik hou van mensenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mensen
ik ben niet voor niks een daglichtschuwe ITer
quote:
wellicht speelt het feit dat ik EN prive EN zakelijk het leven nu niet echt zo geweldig vind....quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... vaak heb ik ook geen zin, maar ben ik achteraf blij dat ik ben geweest
Maar je moet het natuurlijk zelf weten...
Dat kan er zeker mee te maken hebben, maar mijn ervaring is dat het dan juist leuk is om even je heerlijk af te reageren. Voor mij is dat door een heerlijke korfbaltraining, maar ik ken er genoeg, die gaan even fietsen, voetballen, hardlopen, kickboksen, roeien of wat dan ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht speelt het feit dat ik EN prive EN zakelijk het leven nu niet echt zo geweldig vind....
Dat is ook niet motiverend om dan maar nog iets te gaan doen dat ik ook al niet leuk vind
Dat blijktquote:
ja godver, wil ik een slok nemen heb ik een bekertje met een bananenschil erinquote:
ik gebruik het uur dat ik nodig heb om weer naar huis te rijden om mijn hoofd weer leeg te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan er zeker mee te maken hebben, maar mijn ervaring is dat het dan juist leuk is om even je heerlijk af te reageren. Voor mij is dat door een heerlijke korfbaltraining, maar ik ken er genoeg, die gaan even fietsen, voetballen, hardlopen, kickboksen, roeien of wat dan ook.
Haha, wat een slippertje.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja godver, wil ik een slok nemen heb ik een bekertje met een bananenschil erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |