Gaaf! Talpaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Step into my world gaat het heten (google maar)
eigen stekker er uit trekken?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Wat gaan wij met ons leven doen als ze de stekker eruit trekken?
Op Marktplaats en ebay zoeken naar een nieuw leven.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Het is gewoon nieuwe manier van werken omdat Alphons ze in de nek hijgt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Als dit zo doorgaat haken straks toch alle die-hard fans af? Ik snap best dat ze het programma willen promoten, maar dat is vandaag toch sowieso niet nodig ivm entree Maaik?
Rustig. ze zijn er weerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Soort Starmaker?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Je bent zelf de bron.
Niet helemaal de bron-bron, maar ik zorgde er wel voor dat het hier bekend werd jaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Je bent zelf de bron.
als het goed is hadden we al wel iets gemerktquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
kijken hoe lang het duurt tot iemand zn bek weer voorbij praat
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef DownToEarth het volgende:
waarom leggen ze op bed, het is zo'n mooi weer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |