Mwa, jullie mogen de EL, Ajax de beker en wij kampioenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie EL, Ajax beker en wij champion?
Ik niet, hij past mooi bij Twentequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Theo echt passen bij een Engelse subtopper zoals Everton
Niks verdelen, alle drie zijn voor Twente!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax kampioen, Twente de beker en PSV de EL lijkt me beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet mee eens. Ajax wordt sowieso (weer) geen kampioen dit jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax kampioen, Twente de beker en PSV de EL lijkt me beter.
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax wordt sowieso (weer) geen kampioen dit jaar
Waar moet Ajax dan zoal nog tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.
Ik brulde zo hard toen de 3-0 viel dat m'n vriendin bij wijze van spreken uit bed viel en verhaal kwam halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Holy shit man
Zo'n topwedstrijd om bij te zijnik blijf volgens mij nog 4 dagen stuiteren
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zien
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik brulde zo hard toen de 3-0 viel dat m'n vriendin bij wijze van spreken uit bed viel en verhaal kwam halen
Whehequote:
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, jullie mogen de EL, Ajax de beker en wij kampioen
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:
1. Ajax - Kampioen
2. PSV - Beker
3. Twente - EL
Probleem opgelost
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente is
Maakt niet uit, kan geregeld worden ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |