Onyewu nog steeds geblesseerd dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat zou ook nog kunnen; dan kan Buysse ook op links blijven staan
ook vergeten; Douglas kan meedoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Onyewu nog steeds geblesseerd dan?
Niet dat die van mij erin moet, ik vond Buysse beter afgelopen weekend.
Je bent wel goed wakkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook vergeten; Douglas kan meedoendan hoop ik dat Preud'homme gewoon Buysse laat staan!
kan Buysse wel op rechts dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je bent wel goed wakker
Precies, van mij mag het zo:
Mihaylov
Buysse - Douglas - Wisgerhof - Tiendalli
Brama - Janssen - Rosales
Chadli - Janko - Bajrami
De Jong mag ook, maar die vind ik de laatste tijd ook niet echt goed spelen, dus die kan dan nog als aanjager evt, of als vervanger van Bajrami. En als Tiendalli niet een hele wedstrijd mee kan spelen, dan Rosales gewoon rechtsback, en dan zal het De Jong op 10 worden geloof ik, al wisselen hij en Chadli nog wel eens af.
Ik tel vanaf linksquote:
dan zou het kunnen zoals jij zegt, maar gok dat hij De Jong wel in de basis heeft staan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik tel vanaf links
behalve op het middenveld, daar gooi ik ze door elkaar
Dat denk ik ook wel. Dan zou De Jong op rechts en Bajrami als reserve kunnen, maar aangezien Bajrami behoorlijk snelheid heeft, zou ik het wel leuk vinden om hem in de basis te zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou het kunnen zoals jij zegt, maar gok dat hij De Jong wel in de basis heeft staan...
Naar mijn weten zijn er nog kaarten te koop.quote:
denk 't toch maar niet. voort klein rondje met de motor rijden en dan maar in de bank FCT kijken (met belgisch commentaarquote:
tjah, beter dan nietsquote:
Twente doet nog op 3 fronten mee he, je moet toch kiezen als supporter. Toch weer 20 euro, ik zit nu ook lekker op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Shivo het volgende:
Waarom is zo'n wedstrijd niet uiverkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |