fijn hequote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb echt typtyfus de laatste tijd :s
dat = dan
enne hier is het ook 24 graden
Ja, dat was wel gezellig geweest. Ook erg mooi weer om lekker wat in de stad te gaan drinken. Helaas is het hier nog carnaval, dus ik blijf lekker binnen...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook lekker ja! Jammer dat je niet meer in Groningen woont, dan gingen we nu koffie drinken denk ik
Thee met wat gembersiroop is trouwens ook
Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
I'm flattered
Maar ik ging gewoon mee in de opmerking van MM, geen koffiemeet hier dus, sorry!
Dank, ben goed op wegquote:
Maar zoals al eerder gezegd: het is niet gelijk 2 jaar vastquote:Ik heb net la mamma aan de lijn gehad over mijn plannen voor de BelTel.... ze schrok eerst even van het vooruitzicht dat ik 2 jaar ongeschoold werk wil gaan doen, maar toen ze hoorde dat ik er nog een opleiding naast zou kunnen doen leek het haar wel een optie geloof ik
Dat is toch geen nieuws? En je zit toch in het grootste openlucht gesticht ter wereld, genaamd de VS?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu echt rijp voor het gesticht
Damn right!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef iamredleader het volgende:
en beter iets dan helemaal niks, toch?
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussenquote:
quote:Your order from Saddleback Leather Company has shipped
Ik lust het ook niet, te bitter.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een medestanderIk heb het wel geprobeerd, maar die nasmaak.. echt heel vies vind ik dat.
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussen. Om het verwarrend te maken is er nog een andere band die als Voltaire optreedt en een totaal ander soort muziek maakt
Die jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |