Daarom wilde ik dus een horlogequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Ik vind het verschrikkelijk om de hele tijd zo'n ding om je arm te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Maar ik wil niet dat het wentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef wyccie het volgende:
En toch went het op een gegeven moment wel als je maar lang genoeg je horloge niet om doet.
Zelf vind ik het ook fijner mét.
Feli Etcie.
1 blik op de stand van de zon...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het went
Ik wil gewoon de tijd direct beschikbaar hebben
Helemaal gelijk, die schijnt hier natuurlijk 24/7quote:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm best goed bewegen eignelijk. Alleen de wenkbrauwen bewegen te veel mee.
Maar ik heb 'm nog niet zien lopen.
quote:Departed - DFW Airport, TX, United States, Tuesday, 03/08/2011
Daarvoor heeft hij dan weer te veel expressie in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk ja
Reisschema van je portemonnee?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef Etcetera het volgende:
JaIk zit die pagina een beetje te F5'en
Ze kunnen hem nog niet inzetten om John Connor te redden/slopen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Al jaren willen ze robots steeds meer op mensen laten lijken. Het resultaat is tot nu toe nog steeds teleurstellend.
Nu hebben ze dus weer een nieuwe en Nu.NL kopt met:
"Nieuwe robot nauwelijks van mens te onderscheiden"
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-onderscheiden.html
Toegegeven: het gezicht ziet er op fotos redelijk uit.
Maar serieus? De poppen in de Fata Morgana bewegen nog beter
Hoezo: "nauwelijks" te onderscheiden? ":')
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef wyccie het volgende:
Cool. En handig met de pennenhouder.
100 jaar garantie!
Binnenzak van m'n jas, moet toch nog een nieuwe zomerjas dus dan moet ik m'n jas er maar op aanpassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef wyccie het volgende:
Maar Etcie, zo'n grote portemonnee betekent wel dat je een tas bij je moet hebben, past nooit in je kontzak.
Ik vind je geen tassendame. Oh, wacht...rugzak?
Ding is zo'n 22 centimeter langquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef wyccie het volgende:
De portemonnee lijkt op de foto groter dan een binnenzak eigenlijk.
Van buiten in het zonnetje lopen ben ik opeens heel erg moe geworden. Ik kruip maar weer in bed.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, gefeliciteerd met je diploma!!!!!!!
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
En bij Randstad naar binnen geweest om me aan te melden voor de belastingtelefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |