Ik ga hier toch echt niet vertellen dat ze zich gaat verloven. Dat mag ze zelf doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
Hmm weg verrassing....quote:
Wat nou verrassing?quote:
Als jij d'r niet voortijdig had gefeliciteerd, dan had MM het niet kunnen verklappenquote:
Over op de Methadon?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag mijn laatste penicillinedag. Prima spul, maar ik krijg er direct maagzuur van
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de 3 Nederlandse gevangenen in Libië er politiek asiel hebben aangevraagd.
Het was allemaal vooropgezet spel dus, ze wilde gewoon gevangen genomen worden...
Nee, nog 2 pillen dus nog 2x maagzuur en dan is het wel gedaanquote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waar
quote:"Controversial question to start the morning out, "Parents teach their children how to swim, how to ride a bicycle and how to drive. Should they also teach their teenagers how to drink responsibly?" What do you think?"
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?quote:
Nah, dat laat ik aan professionals over.quote:
Siquote:Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zelf gebakken?
Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |