Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel merken dat het Rosenmontag is... Zo rustig hier
Leukquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
Wat was het trouwens gisteren heerlijk weer. Hele middag in het Lutterzand gewandeld. Gewoon omdat het kon.
En vd week komt m'n nieuwe aquarium. *wachten zuigt*
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??quote:
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon redenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.
Denk dat hij het in zijn kruis voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon reden
scheelt, dat doe je het ook wel een paar dagenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk dat hij het in zijn kruis voelt
Hehequote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Rifoki het volgende:
Hier is 't opvallend rustig terwijl ik toch ook de verzuimlijn voor 'n door studenten gevuld callcenter in Maastricht waarneem.
Ik moet plassen maar ik durf niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet plassen maar ik durf niet meer
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb het niet gevierd verder, totaal geen zin in gehad
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.. Hoe suf het ook mag zijn.
Hijs wel heul hip en retro-duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..
Duidelijk ja! Heb pas 1 carnavalsvierder er tussen gehad geloof ik, die was volgens mij nog in z'n afterglow.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werk
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |