Dan zie je moeders met hun baby door de dierentuin slepen. Ik vraag me dan echt af wat de toegevoegde waarde is... Dat kind ziet de beesten niet eensquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ze betalen niet eens de volle prijs. Opbokken met kinderen in de zoo.
Dat moet ook maar net kunnen hequote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dagje vrij nemen en door de week gaanwerkt bij mij altijd perfect.
Zeggen dat je verjaardag vieren en cadeautjes krijgen geweldig is!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhmm, mijn nieuwe collega is een Jehova. Fijn. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
ohja, dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En seks.. Vooral praten over seks en feestjes..
Heelbelangrijk en dat je donor bent uiteraardquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat je een bloedtransfusie hebt gehad
De kauwgom op de grond is interessanter ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je moeders met hun baby door de dierentuin slepen. Ik vraag me dan echt af wat de toegevoegde waarde is... Dat kind ziet de beesten niet eens
[..]
Dat moet ook maar net kunnen heMaar, als het kan, dan gebeurt dat inderdaad.
Nog beter! Zeg dat je donor bentquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat je een bloedtransfusie hebt gehad
hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeggen dat je verjaardag vieren en cadeautjes krijgen geweldig is!
Nee mag ook niet, zie mijn eerdere postquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog beter! Zeg dat je donor bent
Of mag dat dan weer wel?
Jammer dat ze geen man is, anders praatte je constant over dat je zaad en bloeddonor bent!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Heelbelangrijk en dat je donor bent uiteraard
Gvd zeg je sowieso niet op de werkvloer.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen godver en jezus roepen.
Vriendin van me heeft zich drie jaar geleden laten dopen en ik vergeet het soms nog steeds
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee mag ook niet, zie mijn eerdere post
ventje vond het tof destijds en hij doet niet aan slechte dagenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je zonder Peuter gaat, is het misschien best leuk.
De buren van mijn schoonouders waren het ook. Nu dus niet meer, maar je merkt aan de kinderen wel dat het indruk heeft achtergelaten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadIk wist 't niet meer zeker... Studiegenootje is ook Jehova's getuige, maar die is op haar kleding na, redelijk normaal gebleven in de omgang.
Voor zover ik weet, ken ik geen jehova getuigenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadIk wist 't niet meer zeker... Studiegenootje is ook Jehova's getuige, maar die is op haar kleding na, redelijk normaal gebleven in de omgang.
Dat doe ik dus iets te vaak..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Geen godver en jezus roepen.
Vriendin van me heeft zich drie jaar geleden laten dopen en ik vergeet het soms nog steeds
Mensen bij mij in de straat ook. Die zijn het nu ook niet meer. Meisje kon zich niet voorstellen dat ze opeens wel een cadeau kreeg toen ze jarig was.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
De buren van mijn schoonouders waren het ook. Nu dus niet meer, maar je merkt aan de kinderen wel dat het indruk heeft achtergelaten.
Sinds wanneerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Er deden met X-factor toch ook eens twee meisjes mee die Jehova's getuige waren? Het was niet te merkenHet zijn ook gewoon mensen natuurlijk.
Ja dat kan. Ze vinden moderne technieken vaak iets van Satan.. Nu druk ik het wat xtreem uit maar blij zijn ze er niet meequote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus iets te vaak..
Ik vind ook dat ik er niet teveel rekening mee moet houden, maar nu ik dit weet vallen er ook puzzelstukjes op z'n plek... Is dat waarom ze haar laptop niet mee naar huis wil nemen en ze niet blij is met een mobiele telefoon van de zaak (nu begrijp ik dat daar hier vast meer mensen niet blij mee zijn, maar kan dat ook puur daarom zijn?)?
Zou dat? Kan me niet voorstellen dat dit ook met het geloof te maken heeft. Then again, het zou ook maar zo kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus iets te vaak..
Ik vind ook dat ik er niet teveel rekening mee moet houden, maar nu ik dit weet vallen er ook puzzelstukjes op z'n plek... Is dat waarom ze haar laptop niet mee naar huis wil nemen en ze niet blij is met een mobiele telefoon van de zaak (nu begrijp ik dat daar hier vast meer mensen niet blij mee zijn, maar kan dat ook puur daarom zijn?)?
Ah, dus toch het geloof.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ze vinden moderne technieken vaak iets van Satan.. Nu druk ik het wat xtreem uit maar blij zijn ze er niet mee
Ze mogen niet buiten spelen. Ze mogen hun verjaardag niet vieren. Ze mogen ook niet bij kindjes op visite. Ze mogen niet op verjaardagen van vriendjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen bij mij in de straat ook. Die zijn het nu ook niet meer. Meisje kon zich niet voorstellen dat ze opeens wel een cadeau kreeg toen ze jarig was.
Dat vind ik dan wel weer sneu... Met verjaardagen mogen ze echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |