OMG! Nu blijf je single for ever!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm, shit ik had een papiertje met daarop een nummer van een meid van afgelopen weekend. En die wilde ik even bellen, ben ik het papiertje kwijt
Is dat zo'n bagger dan? Wat ik zo op de site zie, lijkt me tof. Die monumenten, de beesten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Níet naar Artis gaan is hoe dan ook de betere optie. Wat het ook kost.
Daar moet je niet mee spottenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OMG! Nu blijf je single for ever!
Wat een kuttent eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.
Het komt nooit meer goed. NOOIT MEER!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je zonder Peuter gaat, is het misschien best leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo'n bagger dan? Wat ik zo op de site zie, lijkt me tof. Die monumenten, de beesten.
Had peuter een slechte dag?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je zonder Peuter gaat, is het misschien best leuk.
Je moet ook nooit dingen met kinderen ondernemen, dan is het standaard al een heel stuk minder leukquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. En als Peuter een slechte dag heeft, heeft iedereen een slechte dag. Daar zorgt hij wel voor.quote:
Pedobear denkt daar anders over!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook nooit dingen met kinderen ondernemen, dan is het standaard al een heel stuk minder leuk
Zo'n kneus ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind ik nou ookquote:
Ik ben geen pedobearquote:
Dat was vooral bij de aquariums erg irritant ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik heb me in Burgers Zoo echt dood geergerd aan schreeuwende blagen die op het glas tikken en overal op klimmen en lopen te blehren. Die bordjes ' stilte' en ' niet op het glas tikken' hangen er voor de sier natuurlijk
Gewoon keihard met een stok op de vingers slaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Maar, ik heb me in Burgers Zoo echt dood geergerd aan schreeuwende blagen die op het glas tikken en overal op klimmen en lopen te blehren. Die bordjes ' stilte' en ' niet op het glas tikken' hangen er voor de sier natuurlijk
En ze betalen niet eens de volle prijs. Opbokken met kinderen in de zoo.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Dagje vrij nemen en door de week gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Nergens mee. Hij schikt zich maar in.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhmm, mijn nieuwe collega is een Jehova. Fijn. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
Geen godver en jezus roepen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhmm, mijn nieuwe collega is een Jehova. Fijn. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
Ja, de akoustiek daar hielp ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vooral bij de aquariums erg irritant ja..
Gewoon waar je normaal ook rekening mee houdt met collega's. Zo moeilijk lijkt het me niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde manquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
en dat je een bloedtransfusie hebt gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde man
En seks.. Vooral praten over seks en feestjes..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |