Geniaal hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet gezien. Was voor mijn tijd.
Ik ben naar de elevation, de vertigo en de 360 tours geweest. De laatste 2 in de Arenaen die eerste in de Gelredome.
Hij is getrouwd dus jij kan beter van hem afblijven....quote:
tsssss alsof ik aan hem zitquote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is getrouwd dus jij kan beter van hem afblijven....
Zokunen heeft niets te vertellen over smilegebruikquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat Darcli en zokunen wilden dat haar smileysinvasie terugkwam
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zokunen heeft niets te vertellen over smilegebruik
Je ging mensen smeken of ze smileys wilden posten zodat je kon quotenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
om 5 uur vannacht ben ik weer begonnen.
Ik heb het best lang volgehouden vind ik zelf
2 per 24 hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trouwens koelkast.. de wachttijd van de rekwestjes vannacht was best lang
ik ben sneuquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ging mensen smeken of ze smileys wilden posten zodat je kon quotenDat is wel sneu hoor
quote:
ja dat is behoorlijk lang als je met zijn 2en aanvraagtquote:
QFTquote:
Dan moet je voor meer mensen zorgen, gisteravond toen de boel aan ging zat het in no time vol. Ik heb helaas nog geen script wat dit dynamisch regelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is behoorlijk lang als je met zijn 2en aanvraagt
ik heb laatst al weer 2 luisteraars erbij gehaald.. wist niet dat ik de luisteraars moest hosselen... hmm zal er meer mee aan de slag gaan danquote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je voor meer mensen zorgen, gisteravond toen de boel aan ging zat het in no time vol. Ik heb helaas nog geen script wat dit dynamisch regelt.
Goedemorgen Koelkast u draait zeer puike muziek desmorgenschquote:
Ik draai altijd gevariëerd in des morgensquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goedemorgen Koelkast u draait zeer puike muziek desmorgensch
Uiteraard, maar eerst even brood in de oven doen en koffie zetten enzoquote:
Ik heb even een DM gestuurd.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai altijd gevariëerd in des morgens
[..]
Uiteraard, maar eerst even brood in de oven doen en koffie zetten enzo
Hoi ga eens zoeken jijquote:
Ga eens RDR kopen jij, ik en Wander hadden eergisteren ruzie met een inbred redneck gezinquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef utopie het volgende:
goed potje mw2 graseter, had niet verwacht dat je zo goed was in QS
Moet vanzelf loskomen, dan kan het er uit. Ik zal geen foto maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef utopie het volgende:
[..]________ ik hoor het gewoon in je neus zitten man
kaleidoscopioaltijd mooie nummers
ik heb nog geen geld manquote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga eens RDR kopen jij, ik en Wander hadden eergisteren ruzie met een inbred redneck gezin
Als in?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Metonae het volgende:
Hoi! Ik heb echt meer tijd nodigHele onzin radio gebeuren is in het diepte geflikkert
![]()
Snotfoto'squote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet vanzelf loskomen, dan kan het er uit. Ik zal geen foto maken.
Kom je vanmiddag hier even schoonmaken?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Een ochtend is te kort om het hele huishouden te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |