Niet dat ik kan vinden dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Apps kosten nou eenmaal geld. Kost 10,49 euro overigens.
[..]
Kun je in de settings niet aangeven dat je één of meer calendars wil laten weergeven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef daantje1984 het volgende:
-spem-
Pocketinformant moet ik ook maar eens aanschaffen. Veel goede berichten over gehoord. Ik zoek ook een goede weekkalender die met exchange kan syncen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Saninl het volgende:
Hmm,
De iPhone 4 is binnen. In een Vodafone shop inderdaad mijn simkaart gewoon overgezet.
Nu heb ik alleen geen Jailbreak meer, en dus ook een aantal apps niet meer. Ik had ook "Pocket informant". Maar dat is 14,99.
Nu heb ik "Week calender" aangeschaft, maar ik krijg maar 1 agenda van mijn 3 gescheiden google agenda accounts? Is dit aan te passen in Week calender?
Ik kan bij settings kiezen welke agenda's ik wil inzien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Niet dat ik kan vinden dus
En dat apps geld kosten vind ik prima. Ik heb heel veel gekochte apps. Maar die 10,- vind ik gewoon veels te veel..
edit: "oude" dock past de nieuwe gewoon in, gelukkig... (met een beetje wringen in de connector van de ipod classic, die is bijgeleverd)
Hard-reset misschien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:45 schreef JDude het volgende:
Fijn, de locatie-service van m'n iPhone blijft maar beweren dat ik nog op de A16 ben, terwijl ik me midden in Rotterdam bevind. Alle apps afsluiten en een reset hebben ook niet geholpen.
Die leek zowaar even te helpen, maar na ongeveer twee seconden vlieg ik in maps weer vrolijk van de juiste naar de verkeerde locatie (ca. 8 kilometer verderop). Het is wel een locatie waar ik vanochtend langs ben gekomen.quote:
Ja, ik ook. Maar daar staat er maar een?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Emery het volgende:
[..]
Ik kan bij settings kiezen welke agenda's ik wil inzien?
Download alle apps: iWasmachine, iKraan, iWC, iDeur etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef einschtein het volgende:
Het lijkt mij zo gaaf om alle (of in ieder geval de meeste) apparaten in huis te bedienen met mijn iPhone.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe dat gedaan kan worden?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Download alle apps: iWasmachine, iKraan, iWC, iDeur etc.

Dat moet je instellen bij je Google Account en met CalDav werken, ik heb 6 agenda's aan de praat dus het moet lukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Saninl het volgende:
Hmm,
De iPhone 4 is binnen. In een Vodafone shop inderdaad mijn simkaart gewoon overgezet.
Nu heb ik alleen geen Jailbreak meer, en dus ook een aantal apps niet meer. Ik had ook "Pocket informant". Maar dat is 14,99.
Nu heb ik "Week calender" aangeschaft, maar ik krijg maar 1 agenda van mijn 3 gescheiden google agenda accounts? Is dit aan te passen in Week calender?
Meende dat T-Mobile als zijn toestellen geunlocked heeft?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef n8n het volgende:
Na de update is de feel van m'n 3GS iets sneller [ afbeelding ]
Heb nog een T-Mobile-lock, kan ik dan gebruik maken van een lokaal WiFi netwerk of is dat voorbehouden voor de 4?
Klopt, moet het proces nog voltooien, was benieuwd waar het aan lag dat ik het niet terugvind in de settingsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat T-Mobile als zijn toestellen geunlocked heeft?
Vieze vuige mazzelaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de verzekering heeft mij mooi een nieuwe iPhone gebracht na het defect van de vorige
Inderdaad, maar goed nu voor een eigen risico van jawel ¤5,- heb ik een mooie nieuwe iPhone.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vieze vuige mazzelaar
Hoewel, je betaalt er wel premie voor natuahlak
Hoe werken die?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de verzekering heeft mij mooi een nieuwe iPhone gebracht na het defect van de vorige
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe werken die?
Heb jij een losse verzekering ergens afgesloten? En kan dan ook met een al wat oudere iphone4?
Want ik heb mijne nu zo vaak laten vallen dat ik het lot aan het tarten ben...
Hm, ik denk dat ik mijzelf ook maar eens ga verzekeren. Mijn iPhone ziet er niet zo leuk meer uit. Krassen en hij is 'gebrandmerkt' (letterlijk) bij de SIM-card slot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.
Hij ziet er nog brand spanking new uit. Dus weet niet hoe dat werkt, was een normale vraag jammer genoeg voor mensen is het lastig om normale antwoorden te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Verzekeringen zijn er immers om af te sluiten nadat je telefoon stuk is, zodat je voor bijna niks een nieuwe kan krijgen.
Moet ie wel een 4 hebben en een internetverbinding?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Skv het volgende:
Had je geen find my iPhone geïnstalleerd? Dat is gratis zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |