Nee ik kan wel lopen, maar niet zo snel en niet geheel pijnloos... dus ik ga er vanuit dat de alcohol wel verdoofdquote:
en vanmiddag gewoon tuinstoel mee om optocht te gaan kijken ?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik kan wel lopen, maar niet zo snel en niet geheel pijnloos... dus ik ga er vanuit dat de alcohol wel verdoofd
Nee de optocht kan me eigenlijk gestolen worden, duik gewoon de kroeg inquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vanmiddag gewoon tuinstoel mee om optocht te gaan kijken ?
Ik kan dat nummer niet meer loszien van Magnoliaquote:
Nu jij nog iemand op je Budel-Schoot!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Budel is dinsdags, Budel-Schoot is vandaag.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu jij nog iemand op je Budel-Schoot!
Vanavond wel aan de alcohol hoor!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:13 schreef creno het volgende:
Ik ben duf, en ik heb gisteren alleen maar cola op...
Mijn ex komt uit Budel-dorppleinquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Budel is dinsdags, Budel-Schoot is vandaag.
Er zijn 3 verschillende Budels hequote:
Dorplein.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit Budel-dorpplein
Die stijl van die arbeiderswoningen is erg mooi ja. Die witte villa ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze trouwens wel leuke huizen, in Dorplein. Dat waren vroeger o.a. de villa's van meneer en mevrouw Dor (d''Orrrrrrr) en al hun kindjes. Erg schattige stijl
[ afbeelding ]
Zo jammer dat dit gebouw als asielzoekerscentrum wordt gebruikt en helemaal verpaupert... Moet echt opgeknapt worden...quote:
en dat maakt op zijn beurt dan weer deel van de regionale samenwerking A2 gemeentenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Ik kom uit Maarheeze. Steve uit Budel
Budel-Dorplein zijn denk zinkfabriekarbeiders
Maar het is nu 1 gemeente (Cranendonck).
Gelukkig luisteren we niet zo nauw naar boeren.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
En alles erboven vervelend stads en arrogant/hautain
Bergeijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze
Soerendonk
Gastel
Budel
Budel-Schoot
Budel-Dorplein
Sterksel
Heeze
Leende
Valkenswaard
Aalst
Waalre
etc
Al die gehuchten
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
En alles erboven vervelend stads en arrogant/hautain
Is dat een positief verhaal apart?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok zo dat Tukkers een verhaal apart zijn.
In jouw geval welquote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat een positief verhaal apart?
quote:
Waarom staat dat ding dan eigenlijk op zijn kamer?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver, mijn huisgenoot komt pas morgen thuis, en dus hebben we tot morgen geen internet in huis. Zit nu via mijn telefoon wel op internet maar dat is traag en ik wil gewoon normaal internet. Lekker handig, die router op de kamer van degene die het minst thuis is. Die blijkbaar zuinig wil zijn en de stroom er af haalt als ie een tijdje weg is.
Bovendien moet je toch verhuizen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom staat dat ding dan eigenlijk op zijn kamer?
Omdat we geen woonkamer hebben, ofzo. Geen idee. Hij beheert de huisrekening.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom staat dat ding dan eigenlijk op zijn kamer?
Omdat het voor Android nog niet uit was?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef Dragonwizard het volgende:
Nu pas? En waarom gebruik je Grindr?
Nietus! Tegenwoordig mogen de blootfoto's ook niet meer namelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar Grindr is toch een "ik zoek iemand om mee te neuken, binnen een straal van x kilometer om mijn huidige locatie"-app?
Wat is het nut er dan van?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nietus! Tegenwoordig mogen de blootfoto's ook niet meer namelijk
Ja, en dan samen een kop koffie gaan drinkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is het nut er dan van?
Dat je kunt zien of die ene jongen in de trein misschien gay is?
quote:
wondererquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
wonderer
ik ga deze zomer eindelijk tijd krijgen om je boeken te lezen
ik denk dat ik dan stroekie mee sleep op een zon/zee vakantiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je daarna meteen deel drie erachteraan gooien
Ik zit in een dipje omdat de verzekering er rare voorwaarden op nahoudt om mijn borstoperatie te vergoeden, en ik ben druk bezig met een nieuw boek, maar verder wel okee.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Xiance het volgende:
@ wonderer: hoe is het verders?
ik word niet helemaal uptodate meer gehouden door stroekie, volgens mij issie mn nummer kwijt
verzekeringen zijn altijd klote instanties om t mee aan de stok te krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje omdat de verzekering er rare voorwaarden op nahoudt om mijn borstoperatie te vergoeden, en ik ben druk bezig met een nieuw boek, maar verder wel okee.
Jij dan?
je zou er boek 4 en 5 mee kunnen vullenquote:
De mijne wel in ieder geval.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou er boek 4 en 5 mee kunnen vullen
ach, ik heb binnenkort een afspraak met een psycholoog, die schijnen wonderen te kunnen verrichten door te luisteren
dankjequote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mijne wel in ieder geval.
Sterkte
Yep. Deel drie is naar de uitgever en ik ben nu met iets heel nieuws bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
dankje![]()
maar het laatste wat ik mee kreeg was dat je in een writers block zat?
dat is nu helemaal weg dus?
wel eens overwogen om een verhaal rond jezelf te schrijven?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Deel drie is naar de uitgever en ik ben nu met iets heel nieuws bezig.
Yep, en daar heb ik al een idee voor, maar het is nu nog te vroeg omdat ik er middenin zit. Ik wil eerst afstand zodat ik terug kan kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
wel eens overwogen om een verhaal rond jezelf te schrijven?
maar dan niet autobiografisch, maar echt een romanvorm?
lijkt me handig ja, dan kan je het verhaal af makenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, en daar heb ik al een idee voor, maar het is nu nog te vroeg omdat ik er middenin zit. Ik wil eerst afstand zodat ik terug kan kijken.
Da's wel mooi ja, maar het klinkt niet echt Frans. Hoeft dat niet meer tegenwoordig?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk komt dit jaar met wel iets heel aparts richting Songfestival...
mooie jongen en goddomme wat een mooi bombastisch liedje
http://www.eurovision.tv/(...)deo_of_amaurys_sognu
Keeps me goingquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
lijkt me handig ja, dan kan je het verhaal af maken
maargoed.. de maanlanding begon ook met een idee..
Het is Corsicaans... de taalregels zijn al jaren geleden opgeheven....quote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel mooi ja, maar het klinkt niet echt Frans. Hoeft dat niet meer tegenwoordig?
Ik ben niet echt een liefhebber (kan het hier sowieso niet zien), maar dit is echt wowquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is Corsicaans... de taalregels zijn al jaren geleden opgeheven....
hoort erbijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keeps me goingBen nu met een thriller bezig en een aantal proeflezers zijn al aan het afhaken vanwege de gruwelijke scenes
En ik heb het idee dat ik nog maar net begonnen ben. Ik ben zooo afgestompt
Die cd's zijn er al wel... en dit is ook helemaal zijn stijlquote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een liefhebber (kan het hier sowieso niet zien), maar dit is echt wowIk hoop dat ie wint.En ik hoop dat ie een hele CD heeft met dit soort nummers, even zoeken.
Nee, dit moet eind van de maand af. Eind april gaan we een week naar Florida, da's wel genoeg vakantiequote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoort erbij
maar lekker vakantie nemen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Deel drie is naar de uitgever en ik ben nu met iets heel nieuws bezig.
Sorryquote:
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef Xiance het volgende:
k*t ik moet slapen...
slaap lekker allemaal!
*vincero luister*quote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die cd's zijn er al wel... en dit is ook helemaal zijn stijl
Erg Andrea Bocelli.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Daarom vind ik het mooi, hou ook wel van Bocelliquote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg Andrea Bocelli.
Niet mijn smaak. Wel mooi gezongen.
"WTF" is wel een accurate reactie ja. WTF??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:39 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/rubber/
WTF?!
Ja dat MOET die zeker!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
SorryMaar goed dat je me daar aan herinnert ja, die moet ook nog een keer af
Episch!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ze is dan ook een verleidelijke hoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh mijn god... ik ben verliefd op Barcelona!
Sorry! M'n telefoon lag niet in de buurtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is kut als mensen niet reageren op een sms. Daar word ik onzeker van.
Dan moet je je gewoon ff bedenken: Mensen zijn niet zoals ik ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, maar dat is moeilijk. Vooral als er een vraag in staat (of we elkaar deze week nog zullen zien), en geen antwoord lijkt zo op een 'nee'. Maar hij is vast gewoon niet zo vergroeid met zijn telefoon als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je je gewoon ff bedenken: Mensen zijn niet zoals ik ben.
Niet iedereen werkt hetzelfde. Ik reageer altijd metéén op een SMS dus ik verwacht dat anderen dat óók doen![]()
Sommige mensen kijken maar eens in de weet ik hoeveel uur op de telefoon. Sommige denken: o straks ff een lief berichtje terugsturen (want nu geen tijd, dan moet het vlug vlug) etc.
Je bent niet oudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:03 schreef Ang3l het volgende:
DuhIk zei ook niet dat het makkelijk was
Maar als je dat niet doet maak je t jezelf alleen moeilijker
Neem het ana van een wijze oude man die zelf z'n eigen raad ook niet opvolgt ja!
O ja, eerst was ik de hele tijd oud, maar nu je iemand hebt gevonden die ouder is ben ik ineens NIET oud omdat dan je vent helemáál oud isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De Spanjaard is ouder
.
Join the club... ik kon mezelf daar ook altijd heel erg mee opfokken in de aftastfase... maar ik heb het ook wel eens gehad dat iemand juist telkens meteen terug smste en die bleek juist helemaal niks te willen verderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ergens volgende week spreken we weer af.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ergens volgende week spreken we weer af.
Nou ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent niet oud. De Spanjaard is ouder
.
Hij is al met Tess.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
Oh die kerel in de Andrelon reclame... Die mag hier wel een beschuitje komen eten
Ouder dan ik kan nog steeds VER onder jouw leeftijd liggen hoorquote:
Haha nee hij nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij is al met Tess.![]()
Onee, dat is een reclame van een jaar terug.![]()
Japan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon een kruising van Brandion Flowers, Joe Manganiello, Jared Leto, Bradley Cooper,. Matthew Goode en Nick Ayler.
Wie kan dat maken?
Ik kijk echt vrijwel nooit TV, maar zal er eens op letten nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nee hij niet
Nee nu is er zo'n reclame met zo'n styling product en dat ie z'n haar aan het doen is en allemaal "extreme" kapsels maakt om vervolgens hatske braaf het huis te verlaten...
ik kwam de reclame tegen op hyvesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Japan.![]()
http://www.scientias.nl/n(...)levensecht-uit/26732
[..]
Ik kijk echt vrijwel nooit TV, maar zal er eens op letten nu.
Heb je nog voorkeuren voor bepaalde delen van bepaalde mensen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon een kruising van Brandion Flowers, Joe Manganiello, Jared Leto, Bradley Cooper,. Matthew Goode en Nick Ayler.
Wie kan dat maken?
Uuuuuuuuuuuuuuhm.... daar heb ik eigenlijk niet nog zo over nagedachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeuren voor bepaalde delen van bepaalde mensen?
Maar als je het zo algemeen houdt dan krijg je straks alle lelijke kanten van al die mensen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuhm.... daar heb ik eigenlijk niet nog zo over nagedacht
Jawel... want iemand anders die hetzelfde wenst en concreter is die krijgt alle mooie kantenquote:
"Je ontvlucht de liefde, en daarmee jezelf."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Dan blijf ik maar alleen!
Ik vermaak me best
Ik zou niet wetenw aar ik de tijd vandaan zou moeten halen voor een vriendje eerlijk gezegd.
Tussen werken, dansen, musical, frisofeest, theater, concerten, spelletjesavonden, vrienden en series door ergens?
Die is wel erg slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Je ontvlucht de liefde, en daarmee jezelf."
Ja maar willen ze dat tot op het uur precies weten? En in welke vorm? Een opsomming van data?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang en wanneer je aan je scriptie gewerkt hebt?
Oh, dat weet ik niet, sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar willen ze dat tot op het uur precies weten? En in welke vorm? Een opsomming van data?
Of hoeveel tijd je aan verschillende onderdelen hebt besteed, dus literatuuronderzoek, schrijven per hoofdstuk, etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang en wanneer je aan je scriptie gewerkt hebt?
Op basis van eigen inzicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar willen ze dat tot op het uur precies weten? En in welke vorm? Een opsomming van data?
Sssst!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Xiance het volgende:
gewoon faken!
werkt in het bedrijfsleven ook zo
Ja, om de week op maandagquote:
Duimzuigen dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op basis van eigen inzicht?
Ik bedoelde eigenlijk dat je van iemand die een scriptie schrijft, als afronding van een academische studie of HBO opleiding, mag verwachten dat hij op basis van eigen inzicht in staat is om iets als een urenverantwoording te maken, zonder dat 'm in detail wordt voorgeschreven hoe die eruit moet zien. Want als je bent afgestudeerd kom je in de grote boze wereld, waarbij je moet solliciteren (als je in loondienst wilt) en daarbij wordt je ook niet precies alles voorgekauwd. Maaaaaar dit is weer een cynische reactie van een oude man, dus ik dacht, laat ik het maar houden bij het korte zinnetje "Op basis van eigen inzicht?"quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je van iemand die een scriptie schrijft, als afronding van een academische studie of HBO opleiding, mag verwachten dat hij op basis van eigen inzicht in staat is om iets als een urenverantwoording te maken, zonder dat 'm in detail wordt voorgeschreven hoe die eruit moet zien. Want als je bent afgestudeerd kom je in de grote boze wereld, waarbij je moet solliciteren (als je in loondienst wilt) en daarbij wordt je ook niet precies alles voorgekauwd. Maaaaaar dit is weer een cynische reactie van een oude man, dus ik dacht, laat ik het maar houden bij het korte zinnetje "Op basis van eigen inzicht?"
Ik vind het überhaupt een beetje kinderachtig om een urenverantwoording te vragen eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je van iemand die een scriptie schrijft, als afronding van een academische studie of HBO opleiding, mag verwachten dat hij op basis van eigen inzicht in staat is om iets als een urenverantwoording te maken, zonder dat 'm in detail wordt voorgeschreven hoe die eruit moet zien. Want als je bent afgestudeerd kom je in de grote boze wereld, waarbij je moet solliciteren (als je in loondienst wilt) en daarbij wordt je ook niet precies alles voorgekauwd. Maaaaaar dit is weer een cynische reactie van een oude man, dus ik dacht, laat ik het maar houden bij het korte zinnetje "Op basis van eigen inzicht?"
Ik kom nooit aan die uren die er voor staan sowiesoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt een beetje kinderachtig om een urenverantwoording te vragen eigenlijk
En als je alles maal 1,5 doet? Dat is niet ongebuikelijk in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kom nooit aan die uren die er voor staan sowieso
Volgens mij heb ik die urenregistraties voor mijn studie nog nooit eerlijk bijgehouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kom nooit aan die uren die er voor staan sowieso
Shockedquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die urenregistraties voor mijn studie nog nooit eerlijk bijgehouden..
Goedemorgen vrolijke Erik.quote:
Nee, huisgenoot is thuisgekomen (die was blijkbaar op vakantie) en die heeft het weer in orde gemaakt.quote:
Ja, ik dacht, laat ik eens wat anders proberen.quote:
heeft het nog zin om afspraken met hem hierover te maken voor de volgende vakantie of moeten jullie tegen die tijd het huis al verlaten ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, huisgenoot is thuisgekomen (die was blijkbaar op vakantie) en die heeft het weer in orde gemaakt.
Ja. BLIEP in en BLIEP uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Xiance het volgende:
overigens, er is niks makkelijkers dan je uren bijhouden
geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:59 schreef Xiance het volgende:
Stroekie, waarom krijg ik steeds zon engelse miep aan de telefoon die roept "the number you have dialed is not in use" ???
WAT heb je gedaan?
ben je daar gay uitgegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ikw eer zin om naar Barca te gaan
Maar dat zou inmiddels de 6e x zijn of zo. Misschien toch maar eens een andere stad kiezen.
he-le-maal mijn type.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja lekker gebruind sexy stoppelbaarderig donkerharig zwoel met een alternatief tintje vaak
Ja, naar de Salvation (maar die heet nu anders) en bij Arena. Van die laatste zitten er meerdere in de stad. Geloof Arena Classic, Arena Salsa, Arena Club. Weet ik 't. En Dietrich, dragqueen bar. Weet niet of die er nog is. Zit in de gay-wijk vlakbij de universiteit.quote:
gaixample... uuuh l'eixamplequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja, naar de Salvation (maar die heet nu anders) en bij Arena. Van die laatste zitten er meerdere in de stad. Geloof Arena Classic, Arena Salsa, Arena Club. Weet ik 't. En Dietrich, dragqueen bar. Weet niet of die er nog is. Zit in de gay-wijk vlakbij de universiteit.
Zijn dat de ramen bij Placa Reial?quote:
Best een leuke tentquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
gaixample... uuuh l'eixample
we hadden vrijkaartjes gekregen voor Arena
Owquote:
wij hadden een biertje van 4 euro en een colaatje van 4 euro...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
OwJa volgens mij zijn dat de ramen van de hotels die rondom Placa Reial staan (zo'n binnenplaats net achter de Ramblas, met terrasjes en restaurants en palmbomen en zo'n fontein, in barri Gotic). Mooie plek om f fte zitten (en te genieten van de mannen op de balkons), alleen teringduur qua drank
Ja precies. Nooit aan de Ramblas eten (tenzij het bij The Attic is) want dat zijn gewoon touristraps. Leuker is Barri Gotic of Raval in te lopen en in van die kleine achteraf tentjes te gaan zitten, waar de mensen zelf ook gaan uit eten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wij hadden een biertje van 4 euro en een colaatje van 4 euro...
en aangezien we niet te touristisch wilde eten hebben we ons heil tussen de locals gezocht... waar je voor dezelfde 4 euro een vol bord kreeg
Uhuquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens was het echt heeeeeerlijk eten daar.
Sagradaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
de markt! Wij kochten daar braaf onze fruithapjes... behalve op zondag, want toen wassie dicht, en op maandag wassie ook dicht omdat er een of andere vage feestdag was (tis Spanje, voor elke natte ruft is er wel een heilige die een dag heeft opge-eist)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sagrada
Ik ben 1x tot helemaal in de top geklommen.
Nooooooooooooit meer. Godverdju, ik had siete colores de mierda!
En geen reling in zicht om je aan vast te houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou die kutwenteltrap kan me dus voortaan gestolen wordenDie trap zelf niet eens echt, maar meer het feit dat je dus gewoon helemaal neer beneeeeeeeeeeeeeeeden in die torens kan kijken TERWIJL je op die klote smalle vervelende pokke winteltrap loopt. En dat dat dan echt maar 20cm van je voetjes af is of zo, die afgrond. Ja daaaaaag!
Wij hebben daar ook redelijk wat tijd doorgebracht, lekker genietend van het weer, lekker ontspannen, beetje genieten van wat er te zien valt. Niks moet alles mag, ik hoop wat dat betreft dat Spanje nooit veranderen zal en altijd dat lekkere ontspannen sfeertje blijft houden, niet dat alles van begin tot eind aan veiligheidsvoorschriften moet voldoen om de mongolen tegen zichzelf te beschermen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Laatste keer Guell hadden we gewoon ons Carcassonne spel meegenomen en een fles drank en heerlik gerelaxed daar. Ook al is de helft van dat park niet af en een droge dorre kale boel... die mooie stenen gangen etc vind ik echt super mooi. Net als de zaal met de 100 zuilen (wat er geen 100 zijn, maar oke).
Ik heb een slechte ervaring met Londen omdat ik er echt MET kerst was en dan dus alles dicht is. Moeilijk aan eten te komen, alle touristendingen dicht, metro liep amper. Dus ik kan er niet echt over oordelen vind ik. Maar wat fijner vind aan Barca is de sfeer daar. Veel losser, zwoeler, relaxter. Toch een beetje dat Zuiderlijke denk ik. En het eten is er veel lekkerder. En de mannen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vergelijk Barcelona met London en het verschil is bijna pijnlijk duidelijk.
Zeg maar gerust geilerquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een slechte ervaring met Londen omdat ik er echt MET kerst was en dan dus alles dicht is. Moeilijk aan eten te komen, alle touristendingen dicht, metro liep amper. Dus ik kan er niet echt over oordelen vind ik. Maar wat fijner vind aan Barca is de sfeer daar. Veel losser, zwoeler, relaxter. Toch een beetje dat Zuiderlijke denk ik. En het eten is er veel lekkerder. En de mannen!
Hell yeah. Barcelona & Nwe Orleans zijn mijn topsteden, beide sexy zwoel geilquote:
Juist sneller weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Gaat deze reeks minder hard sinds ik af- en toe meepost?
Kug! Ik ben bij de wok2go geweest. [janksmilie] Sorry. Ik heb er geen plezier aan beleefd.quote:
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Een neef van me is homo en dat vonden ze in ieder geval wel okay.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Steve het volgende:
Oh spannend. Hoe gaan ze reageren denk je? Heb je het al anderen verteld?
Als anderen niets zeggen wordt t dat al snel hè.quote:
ik veroordeel ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als anderen niets zeggen wordt t dat al snel hè.
Hah! Nee, toen je dat postte was het nog nacht.quote:
zal niet meer gebeuren wijsneusquote:Op donderdag 10 maart 2011 06:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hah! Nee, toen je dat postte was het nog nacht.
Busted
Ik verlaat tegenwoordig nog maar zelden 020.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat was dinsdag toen amsterdam door een sein en wisselstoring niet bereikbaar was
bijlmer arena noem ik geen amsterdamquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verlaat tegenwoordig nog maar zelden 020.
hmmmmmmmm en je zou eens moeten weten door wiequote:
Nou als het door een lekkere Spanjaard zou zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hmmmmmmmm en je zou eens moeten weten door wie
quote:#Friso heeft nog 2x2 vrijkaarten voor #laCageAuxFolles op 15-4 in #parktheater Ehvn die we deze maand gaan verloten. Hoe? Leg ik je zo uit!
quote:Stuur je meest originele reden waarom jij met #Friso naar de musical zou moeten naar info@frisofeest.nl en wie weet zit je straks naast ons!
quote:Winnaars v/d #laCageAuxFolles prijsvraag worden bekend gemaakt op het volgende feest (25-3) dus voor die tijd insturenWe zijn benieuwd!!
Mensen die hun stad bij hun netnummer noemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verlaat tegenwoordig nog maar zelden 020.
Je linkerhand?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hmmmmmmmm en je zou eens moeten weten door wie
Ik ben ook een 020 jongen die graag de rand van zijn boxer boven zijn jeans laat uitkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die hun stad bij hun netnummer noemen
"Ja ik ben een echte 020-jongen"
En dan zeker ook nog loeigroot Calvin Klein er op? Of erger: Bjorn Borg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook een 020 jongen die graag de rand van zijn boxer boven zijn jeans laat uitkomen.
Is dat niet een beetje door carnaval?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:56 schreef TheVulture het volgende:
*snotter, hoest kuch.... voor de 3e keer in pak 'm beet 2 maanden snotverkouden en grieperig
Dit keer maar eens goed uitzieken
Dat zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld ja... maar ik ben eigenlijk de afgelopen weken continue licht verkouden of niet helemaal fit geweest... dus nu maar even rustig aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje door carnaval?
Iedereen ziet hier ook steeds om en om te griepen, niezen, kuchen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje door carnaval?
Goedemorgen.quote:
Precies dat dus... ik heb besloten de cirkel maar eens te doorbreken...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen ziet hier ook steeds om en om te griepen, niezen, kuchen.
Is de ene weer beter, gaat de ander. Want je gaat vaak te vroeg werken, dus weerstand laag, dus vatbaar voor de andere bacillen en zo blijft het steeds een rondje gaan
Het is dat die musical me niet zo aanspreekt, anders had ik wel even wat origineels bedacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.....
Even copy/paste van de twitter, want lui:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn dat de iets volwassenere versies van die twee megairritante kutkinderen?
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken ze niet, maakt dat mij wereldvreemd?
Mij ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is dat die musical me niet zo aanspreekt, anders had ik wel even wat origineels bedacht..
Ik ken ze alleen van naam, nooit gezien. Couldnt care lessquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken ze niet, maakt dat mij wereldvreemd?
Volgens de wet welquote:
En voor al het andere lijkt het me maar wat smerig om het er in te stekenquote:
Smaak. Ik zou met een van die jongens best wel eens wat willen doen, een relatie waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor al het andere lijkt het me maar wat smerig om het er in te steken
Daar zit toch niks mannelijks sensueels aan? Die bovenstaande zijn niet eens jongens om te zien maar echt nog jongetjes.
Bedankt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het onder 'smaak" valt om iets te willen doen met barely legal kleuterboys, maar okewellicht idd te lang droog
Ja sorry, als je 32 bent zijn sommige jongens gewoon echt TE jong. En als je 25 bent trouwens ook al. En als ze er uitzien als ouder dna kun je je nog per ongeluk vergissen. Maar als het er uitziet als 12 en voelt als 12, dan is het misschien wel 18 maar in mijn hoofd toch echt 12!quote:
Er is een verschil tussen "ik mag jou wel" en "In jou wil hem wel eens hangen"quote:
Ik heb die laatste woorden nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "ik mag jou wel" en "In jou wil hem wel eens hangen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |