Nee ik kan wel lopen, maar niet zo snel en niet geheel pijnloos... dus ik ga er vanuit dat de alcohol wel verdoofdquote:
en vanmiddag gewoon tuinstoel mee om optocht te gaan kijken ?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik kan wel lopen, maar niet zo snel en niet geheel pijnloos... dus ik ga er vanuit dat de alcohol wel verdoofd
Nee de optocht kan me eigenlijk gestolen worden, duik gewoon de kroeg inquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vanmiddag gewoon tuinstoel mee om optocht te gaan kijken ?
Ik kan dat nummer niet meer loszien van Magnoliaquote:
Nu jij nog iemand op je Budel-Schoot!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Budel is dinsdags, Budel-Schoot is vandaag.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu jij nog iemand op je Budel-Schoot!
Vanavond wel aan de alcohol hoor!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:13 schreef creno het volgende:
Ik ben duf, en ik heb gisteren alleen maar cola op...
Mijn ex komt uit Budel-dorppleinquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Budel is dinsdags, Budel-Schoot is vandaag.
Er zijn 3 verschillende Budels hequote:
Dorplein.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Mijn ex komt uit Budel-dorpplein
Die stijl van die arbeiderswoningen is erg mooi ja. Die witte villa ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze trouwens wel leuke huizen, in Dorplein. Dat waren vroeger o.a. de villa's van meneer en mevrouw Dor (d''Orrrrrrr) en al hun kindjes. Erg schattige stijl
[ afbeelding ]
Zo jammer dat dit gebouw als asielzoekerscentrum wordt gebruikt en helemaal verpaupert... Moet echt opgeknapt worden...quote:
en dat maakt op zijn beurt dan weer deel van de regionale samenwerking A2 gemeentenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Ik kom uit Maarheeze. Steve uit Budel
Budel-Dorplein zijn denk zinkfabriekarbeiders
Maar het is nu 1 gemeente (Cranendonck).
Gelukkig luisteren we niet zo nauw naar boeren.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
En alles erboven vervelend stads en arrogant/hautain
Bergeijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze
Soerendonk
Gastel
Budel
Budel-Schoot
Budel-Dorplein
Sterksel
Heeze
Leende
Valkenswaard