Nu voel ik me zo baasquote:
jij bent baasquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik bin su eil
jaaaaaaaaaaaaaaa
hierbij moet ik altijd aan darcli denken
darcli is baas weetje.. ja is echt zow.... en hij is mijn nachtbagger man...
helaas zijn we al een poosje gescheiden.. ik denk dat hij vreemd gaat.. maar dat geeft niet..
want hij maakt het altijd wel weer goed op 1 of andere manier...
ik bin su eil.. ja is nie zo.. maar wel tof liedje
wuttt. geen liefde of kus... hmmmzzzzquote:Op maandag 7 maart 2011 04:23 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
al deze smileys zijn voor jou knetter
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wuttt. geen liefde of kus... hmmmzzzz
ja dat wordt geilen neuqseks vannacht ( weliswaar virtueel, maar das wel veilig )quote:
solly.. ik sta bekend om mijn wanstaltige ruksmaakquote:
Veilig zonder rubber, dat is BAAS!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat wordt geilen neuqseks vannacht ( weliswaar virtueel, maar das wel veilig )
Of alleen het topje van het condoom knippen als je wel kinder wilt, maar geen Aidsquote:
nee daar doe ik niet aanquote:Op maandag 7 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly.. ik sta bekend om mijn wanstaltige ruksmaak
stiekem dansen?
rubber is jak.. neen gewoon huis op huid.. of in ons geval.. internet op internetquote:Op maandag 7 maart 2011 04:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Of alleen het topje van het condoom knippen als je wel kinder wilt, maar geen Aids
owww.. dan ga ik wel stiekem alleen dansen ofzowquote:
is wel het veiligst hequote:Op maandag 7 maart 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rubber is jak.. neen gewoon huis op huid.. of in ons geval.. internet op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |