iedereen gaat weg.. ik blijf straks eenzaam alleen achterquote:
hmm ja daar heb je mequote:Op maandag 7 maart 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je punt is? jij hebt een piemol
ik ben best blij als ik op bed ligquote:Op maandag 7 maart 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen gaat weg.. ik blijf straks eenzaam alleen achter![]()
ok, je hebt toestemmingquote:
nou voor uit dan maarquote:
En Bazinquote:Op maandag 7 maart 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou voor uit dan maaromdat je het zo lief vraagt
veel plezier in dromenland schat, en handjes boven de dekens
![]()
zie stiekem wil jij mij ook al verlatenquote:Op maandag 7 maart 2011 05:48 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik ben best blij als ik op bed ligmaar ik hou nog even vol
Slaap lekker! Was gezellig! Bedankt voor je hulp!quote:
Lijkt mij wel slim jaquote:Op maandag 7 maart 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie stiekem wil jij mij ook al verlatenzal ik dan ook maar gaan slapen ofzo straks
Snel zonnebrillen opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi zie die gast kijken dan
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar haal je die plaatjes vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi zie die gast kijken dan
quote:
dat ben ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Godverdegodver, 7 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 05:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga niet slapen.. de wekker gaat om 7 uur.. heeft weinig nut als ik nou ga slapen
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ben ik
maar ik had wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:54 schreef Dj_Darcli het volgende:
Zie dit dan:oooooooh hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
verhuizen. troep inpakken, en meubels versjouwenquote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Godverdegodver, 7 uur
Wat staat er op het programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |