quote:Op maandag 7 maart 2011 02:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga m echt morgen voor je op de bus doen![]()
Je gaat echt goed lachen meisje![]()
Je kent mequote:Op maandag 7 maart 2011 03:05 schreef Nonneke het volgende:
idd ik wou dat ik niet had gedaan
[..]
![]()
![]()
![]()
ik geloof niet dat ik iets heb voor je om te lenen, geloof nooit dat ik je blij maak met dingen als the l word, gooische vrouwen en vrienden voor het leven![]()
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:05 schreef Nonneke het volgende:
idd ik wou dat ik niet had gedaan
[..]
![]()
![]()
![]()
ik geloof niet dat ik iets heb voor je om te lenen, geloof nooit dat ik je blij maak met dingen als the l word, gooische vrouwen en vrienden voor het leven![]()
Bek houwe mankequote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Non, dat zijn allemaal series waar mn moeder dol op is , sneuneusje
Ik ken de L word en ik vind dr niks aanquote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vinden
Ow ja, ik heb echt een uur in bed gelegen (minstens), maar mijn ereader was leeg en ik kon niet slapen
Pak van mijn hart; straks kijk je het mooie van Bette af en dat zou suckenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken de L word en ik vind dr niks aan![]()
Stelletje lesbo's
Moet je ff aan een mod vragen, of ze je dr bij willen zetten.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor nog geeneens bij de stamgasten![]()
Whehehehe doe mij Sofia Vergara dan maarquote:Op maandag 7 maart 2011 03:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff aan een mod vragen, of ze je dr bij willen zetten.
Ik bak daar niks van.
Maar ik denk dat Elies t ook niet kan
quote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Non, dat zijn allemaal series waar mn moeder dol op is , sneuneusje
Hm idd, wou jij ze lenen dan ?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vinden
Ow ja, ik heb echt een uur in bed gelegen (minstens), maar mijn ereader was leeg en ik kon niet slapen
Ik heb ze alle zesquote:
Leer mij Elies kennenquote:
het was ook niet zo leuk als ik me dacht te herinneren, achteraf ben ik blij dat ik alleen seizoen 1 heb gevondenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bek houwe manke
Hoewel ik Vrienden voor het leven graag aan me voorbij laat gaan
But she is soooooo funnyyyyyyyyyquote:Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heur jurkje is te klein
[ afbeelding ]
Je moet dr het woord G-String es horen zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:13 schreef ElisaB het volgende:
Tis een thema; heur broekje is ook te klein
[ afbeelding ]
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 7 maart 2011 03:14 schreef oh-oh het volgende:
Je moet dr het woord G-String es horen zeggen
moet ik em door naar jou sturen ?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit
Mijn bakje yoghurt is leeg, mijn ereader is weer opgeladen, dus ik kruip het bed weer in
Ze heeft m al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden, maar ze begint dr maar niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |