het begint nu te stromen tussen de benenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zei ik! Dat heeft ze in drie weken vadsige nephomorelatiepeuter niet meegemaakt!
Streamlock materiaalquote:Op maandag 7 maart 2011 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik zie die Alex en Laura nog wel een keer batsen
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:36 schreef cborns het volgende:
dus er zit weer een love story aan te komen
tjesus hoelang gaan wij nog kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Tjeesus, hoe lang gaan ze door met dat gekriebel?
IIg 1 vand e twee, beste zou zijn als ze beide eruit gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef md89 het volgende:
[..]
die lange dweil moet donderdag gewoon naar huis.
Lol, dat is waar, mischien is dat wel de manier om bij haar te mogen blijven liggen, dan kan hij een Maik doen, als ze slaapt bij haar onder de dekens kruipen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zei ik! Dat heeft ze in drie weken vadsige nephomorelatiepeuter niet meegemaakt!
Nu hij is alweer gezaktquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
En hij heeft zijn kriebelhand al verschoven van het dekbed naar een stukje bloot arm..
Denk dat Alex z'n best aan het doen is om niet klaar te komen nu...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef Darklight het volgende:
Denkt ze dat mannen dat opwindend vinden?
Dat zou zo prachtig zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef MargrietV het volgende:
Alex draait zich zo om en flikkert uit bed,
lul nou niet met je blauwe naam :0quote:
Idd, die stond laatst al op springen toen ie Joanna een banaan zag eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
Denk dat Alex z'n best aan het doen is om niet klaar te komen nu...
Ja hij was al klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 00:41 schreef Lemar het volgende:
Alex gaat er vandoor? Die denkt het klusje al geklaard te hebben.
Hij heeft 'r wel op haar hand gekust!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef RiftNL het volgende:
Laura geeft seintjes aan Faalex, ze trekt soms aan zn haren moet je maar eens opletten
Kom hij leeft toch hier dan zou hij toch zeggen 01:00 uur voor ons.quote:
ja ik ook. ff sjekkie draaien... verdomme!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt he, ik kijk 10 sec niet en mis gewoon het hoogtepunt!
Ik weet het niet... ik heb alleen dat plaatje uit het vorige topic gejatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kom hij leeft toch hier dan zou hij toch zeggen 01:00 uur voor ons.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex: Gerard wil jij haar doen? ik weet niet of ik het wel goed doe..
HUIL
FAALEX
Nee hoor, gebeurt steeds. Gisteren tweete hij ook carnaval om 21:00 .. en dat was dus om 22:00quote:Op maandag 7 maart 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kom hij leeft toch hier dan zou hij toch zeggen 01:00 uur voor ons.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ff 888 intoetsen op je toetsenbord voor ondertiteling
Dom van Alphons leeft zich niet in dusquote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, gebeurt steeds. Gisteren tweete hij ook carnaval om 21:00 .. en dat was dus om 22:00
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef Chiara_StaR het volgende:
JA, wie zag dat nog meer? Het dekbed bewoog ietsjes...top televisie!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef Chuckster het volgende:
Hulde aan De Stem en Flow3r voor het voorspellen![]()
![]()
plaatje komt niet overheen met layout type twitter.comquote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik heb alleen dat plaatje uit het vorige topic gejat
Echt? Dus ik kan slapen?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
plaatje komt niet overheen met layout type twitter.com
Niemand enig idee ?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Snap het hele interactiefe gebeuren niet wat ss aangekondigd heb.
Sms-en en dat is alles of heb Alphons het concept niet goed begrepen.
Alles gaat nu van net5/alphons via twitter of facebook...weinig of geen mensen reageren waar is het fout gegaan dan. Ook in deze keuze dus.
Als Alphons slim was geweest en wat gegoogeld had was hij op FOK! RLS uitgekomen en had hij daar een deal mee gesloten om dingen naar buiten te brengen enz.
Of zie ik het nou heel fout ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De Stem heeft ook een kutbaan. Elke keer zeggen ... doe je zender om
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De Stem heeft ook een kutbaan. Elke keer zeggen ... doe je zender om
*proest* jij zoekt ook echt van alles om je gelijk te hebben hequote:Op maandag 7 maart 2011 00:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
plaatje komt niet overheen met layout type twitter.com
kost me echt teveel tijd om te lezen en te begrijpen atm. sorryquote:
Krijg het ook warm van je hoor poesquote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Overdag onder een dikke deken buiten liggen en rond middernacht in je zwembroek buiten. Kan ik hieruit opmaken dat Alex het warm heeft van al dat gekriebel?
Ik had verwacht dat hij even een sigaretje ging rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Overdag onder een dikke deken buiten liggen en rond middernacht in je zwembroek buiten. Kan ik hieruit opmaken dat Alex het warm heeft van al dat gekriebel?
Dom dus ...RLS gebeuren gebeurd toch hier op FOK! jammer dat ze dat niet mee genomen hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
Gerard
[..]
Daar hebben ze geen aandacht aan geschonken vantevoren.
Ja beetje Jaap vs Denniks verhaalquote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef md89 het volgende:
Moet Gerard Alex nou voorkauwen hoe hij het spel moet spelen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij even een sigaretje ging roken
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
kost me echt teveel tijd om te lezen en te begrijpen atm. sorry
ik vind het gewoon sneu om hierover lollig te doen, sommige mensen verheugen zich erop... komt erop neer dat ik zelfs jullie fokkers niet meer kan vertrouwen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
*proest* jij zoekt ook echt van alles om je gelijk te hebben he
Yep, hij is Gerard zijn 3e chihuahua: loyaal en vlotte babbel, maar de hersencapaciteit ter grootte van een walnootquote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef md89 het volgende:
Moet Gerard Alex nou voorkauwen hoe hij het spel moet spelen.
smsm werkt niet, wie gaat er nu betalen?quote:
weten ze zeker dat dat bij sofia hoordequote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef snetje het volgende:
en niemand die nog denkt aan de muziek clue bij Sofia .... all by myself......
Monique toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef snetje het volgende:
en niemand die nog denkt aan de muziek clue bij Sofia .... all by myself......
Precies, ik denk dat ze het hier trouwens te recht voor zijn raap vinden, denk niet dat ze dit erg zouden apprecieren.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dom dus ...RLS gebeuren gebeurd toch hier op FOK! jammer dat ze dat niet mee genomen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
diegene die de foon opnam toen welquote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef cborns het volgende:
[..]
weten ze zeker dat dat bij sofia hoorde
forum is niet geschikt voor iedereen neequote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat ze het hier trouwens te recht voor zijn raap vinden, denk niet dat ze dit erg zouden apprecieren.
Ja, Karim kreeg een clue voor Sofia in de KvdW en toen klonk die muziekquote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef cborns het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je met FOK! hetzelfde bereik zou hebben, maar FOK+ Twitter+Facebook kom je wel heel ver.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat ze het hier trouwens te recht voor zijn raap vinden, denk niet dat ze dit erg zouden apprecieren.
oh ja, via de telefoonquote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef Lemar het volgende:
[..]
Karim had die clue aangevraagd via de telefoon.
Ja, Karim mocht iemand aanwijzen voor wie hij een muzikale clue wilde horen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef cborns het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef Zixon het volgende:
Nog 10 minuten![]()
het was jouw screenshot toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Maar van twitter kunnen ze het nu niet hebben. een tweet is al snel dood en hier iop FOK! blijft die staan. Denk dat net5/Alphons meer had gehad als bron FOK! RLS dan heel dat twitter en Facebook. Was een betere investering geweest na mijn idee.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
smsm werkt niet, wie gaat er nu betalen?![]()
En er wordt genoeg getwitterd, maar luisteren ho maar
Niet op hem letten. tweet is idd fake, maar mensen laten zich graag bedotten hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik vind het gewoon sneu om hierover lollig te doen, sommige mensen verheugen zich erop... komt erop neer dat ik zelfs jullie fokkers niet meer kan vertrouwen.
dan wijk ik vanzelf wel uit naar een ander forum
Zeker niet voor mensen die medelijden hebben met de bewoners.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
forum is niet geschikt voor iedereen nee
thats the game....quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Niet op hem letten. tweet is idd fake, maar mensen laten zich graag bedotten hier.
Leg het user Kwaliteit eens uit dan!quote:
Nein, alleen de laatste 3 geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef snetje het volgende:
wat nu als iemand weg gaat ...krijgt zij/hij het bedrag mee wat ze op dat moment hebben?
Nee, alleen de laatste 3 die over blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef snetje het volgende:
wat nu als iemand weg gaat ...krijgt zij/hij het bedrag mee wat ze op dat moment hebben?
Nee, dat is alleen in de finale meen ik, de nrs 2 en 3 krijgen hun kluis, de nr 1 de kluis en een ton.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef snetje het volgende:
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maar van twitter kunnen ze het nu niet hebben. een tweet is al snel dood en hier iop FOK! blijft die staan. Denk dat net5/Alphons meer had gehad als bron FOK! RLS dan heel dat twitter en Facebook. Was een betere investering geweest na mijn idee.
Het gaat beginnenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:51 schreef Reksie1981 het volgende:
WIL ALEX NAAR DE KAMER VAN DE WAARHEID KOMEN
o! gelukkig! ik dacht al Sofia heb een dikke pot... gaat een beetje janken met het idee van... ze stemmen me er wel uit ...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nein, alleen de laatste 3 geloof ik
Ik had er ook bij gezet dat die tweet 3 minuten later weer was verwijderd dus veel valt er niet uit te leggenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leg het user Kwaliteit eens uit dan!
Niemand, want dat is hij niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
Wie kan ff bevestigen dat die tweet echt is?
de tweet is echtquote:Op maandag 7 maart 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
Wie kan ff bevestigen dat die tweet echt is?
Niet? Nou lekker danquote:
Ergens op deze aardkloot gebeurd echt wel iets om 1 uur. En als zij horen dat jij zei dat dit niet zou gebeuren dan bellen ze jou!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet? Nou lekker dan![]()
Dan ga ik maar naar mijn bed!![]()
Truste lui!![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:
RT @alphons22: mensen om twaalf uur gaan we een onverwachte opdracht het huis ingooien. Dit gaat spectaculaire beelden opleveren! #sstnl
Dat waren de posts...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Zixon het volgende:
Ben benieuwd... ik had hem net optijd kunnen screenen, hij is nu weer verwijderd![]()
[ afbeelding ]
dat denk ik ook zkerquote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zou het wel leuk vinden als het vanaf 1 uur opeens in een soort SAW zou veranderen.
Wedden dat alfonsie zijn kijkcijfers dan krijgt
SAW?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zou het wel leuk vinden als het vanaf 1 uur opeens in een soort SAW zou veranderen.
Wedden dat alfonsie zijn kijkcijfers dan krijgt
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet? Nou lekker dan![]()
Dan ga ik maar naar mijn bed!![]()
Truste lui!![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ergens op deze aardkloot gebeurd echt wel iets om 1 uur. En als zij horen dat jij zei dat dit niet zou gebeuren dan bellen ze jou!
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Chiara_StaR het volgende:
Jullie zijn in de war, het was om 2 uur!
We wachten nog ff een uur met zijn allen, echt waar....en gaat wat gebeuren!
Laat je dan eindelijk wat pics zien van jezelf poes?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Chiara_StaR het volgende:
fonsje liegt niet .............quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Chuckster het volgende:
Nog 10 minuten![]()
Tenzij Fonsje alweer liegt
100% zeker? Knallen?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Chiara_StaR het volgende:
Ja van die zieke games waar uiteindelijk het maar 1 ofzo overleeft en die wint de tonquote:
Vind het juist wel weer mooie actie...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef Tinos85 het volgende:
Zou lullig zijn als Monique genomineerd wordt morgen en Maik dan net weer terug komt
Ohw?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Chiara_StaR het volgende:
Yup... Ik ga slapen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef Lemar het volgende:
Ondertussen ligt Bommie dus al in bed, dus weet iBenny genoeg!
Idd Alphons zegt echt niet zomaar wat!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien om 1 uur Portugese tijd, die tweet zal toch niet nep zijn?
Of nee hij post net boven je.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik ga slapen.
Mocht er wat gebeuren dan bellen jullie maar op
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik ga slapen.
ik zal rooksignalen sturenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik ga slapen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik ga slapen.
als ie iets gezegt heeft...quote:
Die 5 minuten kun je toch wel wachten?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik ga slapen.
Mooie actie is om in die geheime kamer te gaan liggen (MAIK) en monique donderdag het veld te laten ruimen (als je nog connecties hebt jurien, dan is dit het plan!)quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef jurien het volgende:
[..]
Vind het juist wel weer mooie actie...
en nu zonder lachenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
Ik begin het bijna met iBenny te doen te krijgen ..
Wanneer gaan ze nou stemmen voor Maik?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
Ik begin het bijna met iBenny te doen te krijgen ..
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
100% zeker weten Knallen echt 100% knallen boem boem boem
Zou wel morgen moeten he.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou stemmen voor Maik?
Het is dan ook nog geen 01.00 uur hequote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef xTamaratJj het volgende:
Stelletje slimbo's... er gebeurt NIETS.
Ja maar die tweet dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef xTamaratJj het volgende:
Stelletje slimbo's... er gebeurt NIETS.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja om 1 uur dus ook nietquote:
Die tweet is net zo fake als Sofia's tietenquote:
Om 1 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het interactiefe voor ons dan ? helemaal niks ...net5 kondigde daar groot mee aan maar we kunnen niks dan alleen sms-en wat ik verdom om te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
Nu moet dat alleen nog effe tot die botte koppen doordringen, dus vergeet het maar, gaat niet gebeuren
Als er nou echt niks gebeurt dan gaan we met z'n allen op @alphons22. Dat kan hij echt niet maken hoorquote:
'stemmen' ?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Als er nou echt niks gebeurt dan gaan we met z'n allen op @alphons22. Dat kan hij echt niet maken hoor
geef je nummer maarquote:
Je zou bijn ahet gevoel krijgen dat Net 5 de kijkers belazerdquote:Op maandag 7 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Als er nou echt niks gebeurt dan gaan we met z'n allen op @alphons22. Dat kan hij echt niet maken hoor
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
En iedereen maar naar slapende mensen kijken__!
Zoiets zouden ze nooit doenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je zou bijn ahet gevoel krijgen dat Net 5 de kijkers belazerd
of foklezersquote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
volgens mij is er op cam 2 echt nog iemand wakker linksonderin de hoekquote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
En iedereen maar naar slapende mensen kijken__!
Goh, ja joh?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
quote:Maik bereidt zich voor op zijn laatste nacht alleen.
In alle rust geniet Maik van zijn avondeten in de geheime kamer. Morgen zal hij weer voet mogen zetten in de andere vertrekken van het Huis der Geheimen. Eerder vandaag vertelde Monique al dat zij in zijn boek heeft mogen lezen. Daarin schreef Maik dat hij haar erg leuk vindt en niet kan wachten om haar weer te zien. Morgen vanaf 19:30 uur op Net5 is live te zien dat Maik de geheime kamer mag verlaten. Hoe reageren zijn medebewoners als zij zich realiseren dat hun concurrent niet is teruggevlogen naar Nederland?
Flipquote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een troep om dat bed van stream 1, wie ligt daar ?
Hummiequote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
Flip.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:01 schreef Zixon het volgende:
[..]
Oooh jij wist ervan en je zegt niks tegen ons?
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:02 schreef snetje het volgende:
ja! ik hoor wat!! ....................uhw mijn vaatwasser ..die is klaar
quote:
Nee ik ben nou eenmaal niet zo goedgelovig als sommige klapmongolen..quote:
Ik hoor een roep van boven ...quote:Op maandag 7 maart 2011 01:02 schreef snetje het volgende:
ja! ik hoor wat!! ....................uhw mijn vaatwasser ..die is klaar
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hoor een roep van boven ...Truste mensen
Jij hebt spijt morgenvroegquote:Op maandag 7 maart 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ga slapen, ik word moe van naar slapende mensen kijken
Trusten alex... veel succes met je schaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |