lekker hoor kriebelen .... ze kunnen ook gewoon een partij platjes in het huis smijten dan heb je iets te krabbenquote:
Denk dat die kinderen liever het hofnarretje willen spelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:06 schreef minzo het volgende:
[..]
Riddertje spelen mag wel, vinden de kinderen ook leuk
Maik enz zijn ook vaak op tv geweest, tis niet alleen Servio hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:06 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Die homo doet mee aan Wipeout, wint geld, doet bingo's waar ie geld mee verdient en zit nu in een huis waar ie neits hoeft te doen..
werkt hij ooit weleens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
zou ze de oppaskindertjes oook kriebelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
Wat moet de werkgever van Laura nu wel niet denken
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik dacht dat ie niet nodig was maar:
DIT IS DE ECHTE ALEX:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
;ekker makkelijk verschuilen achter een anderquote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Bommie, als ik voor niks kijk en morgen te laat wakker wordt geef ik jou de schuld
Ja zo blijven ze tenminste stil.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
zou ze de oppaskindertjes oook kriebelen?
Kriebelbonus als ze ook de baas kriebeltquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
Wat moet de werkgever van Laura nu wel niet denken
ja maar Maik en Mo falen.. helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maik enz zijn ook vaak op tv geweest, tis niet alleen Servio hoor
DIT IS DE ECHTE ALEX:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komop man, iemand anders heeft nu toch ook bewijs geleverd door die tweet te cappen?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Bommie, als ik voor niks kijk en morgen te laat wakker wordt geef ik jou de schuld
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kriebelbonus als ze ook de baas kriebelt
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Hij wachtte op Laura, maar die ging naar haar eigen bed, Alex dacht natuurlijk daar ik iets mee doen met mijn lans.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Alex lag al een paar uur op bed en nu ineens bij laura.
Ze had ook al vermeld dat ze haar werk beneden haar niveau vond.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Lemar het volgende:
Na dit komt Laura niet meer aan de bak, ze werkt met kinderen en haar werkgever is nu natuurlijk bang dat ze die kinderen overal loopt de kriebelen op plekken.
Ja zeg... ik moet toch iemand de schuld gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
;ekker makkelijk verschuilen achter een ander
En nu ligt ie vastgeplakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Die lag met zn lans in zn hand te wachten tot Laura naar bed gingquote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
Met die stem van Sharron zou die lans zo smelten.. Mijne iig welquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die lag met zn lans in zn hand te wachten tot Laura naar bed ging
Geheime missie-verkiezing!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Laura en een missverkiezing? Heb ik de briefing gemist dat daar ook lelijke wijven aan mee konden doen?
Daar schrok ik dus ook vanquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zet de streams aan en ik zie Alex bij Laura in bed liggen?
Miss Uglyquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Laura en een missverkiezing? Heb ik de briefing gemist dat daar ook lelijke wijven aan mee konden doen?
Hij ligt op zijn buik en je ziet haar andere hand niet!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Flow3r het volgende:
hmmm, kleine correctie; Alex krijgt MINDER kriebels dan Guido
Maar hoeft zich nu echt geen illusies te maken hoor...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Tinos85 het volgende:
Alex is trouwens echt blij dat dat geheim geraden is volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |