knofloopdipsausquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem niet in de bioscoop gekeken![]()
Gewoon relaxed op de bank met een bak chips en knofloopdipsaus binnen handbereik
Ik ook, in mijn kelder. Op zich is mijn kelder best groot, maar de stalen tafel waar ik de kinderen aan vastbind neemt erg veel ruimte in.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
weetje.. ik heb me net zo chill gerukt heh echt al in tijden niet meer gedaan.. ik was gewioon vergeten hoe lekker het kan zijn
Je TT's, verder ben je best 'n leuk jongentjequote:
Weet ik niet, maar toen ik nog geen account had op fok moest ik een keer lachen toen ik een post van hem las in KLB.quote:
Awo broeder, hoe zit dat nou met rick z'n chickie dan? Is die guido nou echt of noh?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar toen ik nog geen account had op fok moest ik een keer lachen toen ik een post van hem las in KLB.
Ik ben nog aan het oefenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je TT's, verder ben je best 'n leuk jongentje![]()
prrrrrrr
quote:
Nee man, Rick z'n chick en hij hebben knipperlicht relatie.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, hoe zit dat nou met rick z'n chickie dan? Is die guido nou echt of noh?
Had hem net nog aan de telefoon, maar ik denk ik ga maar niet over gertrude beginnen want dan flipt die boy hem alles jwz. Hij is helemaal niet dood joh, hij heeft wat kapschade en ze gaskabel is gesprongen alles. Maar hij blaast nog steeds op z'n zippie noesss!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon gevallen met scooter, niet dood.
En je chick dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ook, in mijn kelder. Op zich is mijn kelder best groot, maar de stalen tafel waar ik de kinderen aan vastbind neemt erg veel ruimte in.
Wesleyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pizzalucht, Rick, Maarten en ik gaan morgen vechten met iemand.
Wie is Rick? En wie is Maarten?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pizzalucht, Rick, Maarten en ik gaan morgen vechten met iemand.
Maat van ons met een lekkere vriendin die hij niet durft te neuken en hij was gevallen toen hij op haar scooter reed.quote:
Zullen wij maar een intelligent gesprek gaan houden dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Gaat het nog steeds over jullie nep scooterpraktijken?
Ik las het 3 keer, ik snap het nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maat van ons met een lekkere vriendin die hij niet durft te neuken en hij was gevallen toen hij op haar scooter reed.
Is het nu duurder geworden?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, ik rook al bijna 2 dagen niet.
Welke junk gaat 5,30 betalen voor een pakje peuken?
Echt hè, die prijzenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
boksquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
50 ct bovenopquote:
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.quote:
Ben jij ook gestopt dan?quote:
Sharr rookt shagquote:
Had alle pakjes sigaretten opgekocht voor 4.80 en ze dan verkopen voor 5.10 als ze duurder geworden zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.
Mijn laatste was bij de stairway.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.
Daarom overstappen van Lucky strike naar Chesterfield!quote:
Nee, maar heb al enkele dagen geen pakje meer gekocht. Dinsdag was m'n laatste pakje, maar ik vind 5.30 wel asociaalquote:
Is dat nog smeriger dan L&M?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarom overstappen van Lucky strike naar Chesterfield!
Ben ik zelfs 10ct goedkoper uit dan voorheen
ik ben blij dat ik nooit begonnen benquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
ben ik blij dat ik al 3 jaar gestopt ben met roken
Chesterfield: 4.70quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar heb al enkele dagen geen pakje meer gekocht. Dinsdag was m'n laatste pakje, maar ik vind 5.30 wel asociaal
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nooit begonnen ben
Mijne ookquote:
DOE NORMAAL!!quote:
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te rokenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
L&M
Camel
JPS
Pall Mall...
Nee Lucky strike en Chesterfield zijn prima sigaretten
Of je koopt gewoon geen sigaretten meer, je bent al op de goede weg.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te roken![]()
Ik koop morgen een pakje chesterfield dan.
Probeer het gewoon een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te roken![]()
Ik koop morgen een pakje chesterfield dan.
Mensen die denken dat je * Poof* in een keer voor altijd kunt stoppenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon geen sigaretten meer, je bent al op de goede weg.
Nop. Vertel.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz, had je die snol uit Overvecht gezien op SBS?
Als je veel zelfbeheersing hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je * Poof* in een keer voor altijd kunt stoppen..
12 uur broeder, 12 uurquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
Dat ik hiernaar kan luisteren, mijn god zeg.
Ze deed aan die pinpasfraude mee, werd ze ontmaskerd door Alberto Stegeman.quote:
Trust me, als niet-roker of niet-ex-roker .. kun je daar niks over zeggenquote:
Dus dan moet ik gaan roken om m'n gelijk te bewijzen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Trust me, als niet-roker of niet-ex-roker .. kun je daar niks over zeggen!
Overvegquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze deed aan die pinpasfraude mee, werd ze ontmaskerd door Alberto Stegeman.Dus zij wilt weglopen, Stegeman belt politie. Stapt die snol in die politieauto zonder iets te zeggen.
Vind ik ook altijd leuk om te zien..quote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef mr-green het volgende:
Wel humor om te zien dat pubers nu dik moeten betalen voor hun sigaretten (waarvan de meerderheid rookt om de stoer te doen). Vroeger was het nog te behappen om je zuurverdiende geld of zakgeld te besteden aan zo'n kankerstaafje
Rukse dan maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef mc-Piel het volgende:
Trust me.. ik geniet van m'n sigaretten!
Rook er dan ook niet veel..
Maar ze zijn 't enige beetje rust wat ik in dit huis heb.
Je kan trouwens alleen stoppen, als je het zelf ook echt wilquote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef mc-Piel het volgende:
Trust me.. ik geniet van m'n sigaretten!
Rook er dan ook niet veel..
Maar ze zijn 't enige beetje rust wat ik in dit huis heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Je moet die 06 weglaten!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Irene bij spuiten en slikken..
En wat doet ze allemaal of heeft ze allemaal gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Irene bij spuiten en slikken..
ach, ze zegt wel eerlijk dat ze sliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie menig ander presentatrice daar nog dom omheen lopen pratenIt's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Niks boeiends, ze geeft toe dat ze sperma NIET vies vindt maar ze is al 17 jaar getrouwd en is nog nooit vreemd gegaan. Ook fantaseert ze wel eens over andere mannen!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En wat doet ze allemaal of heeft ze allemaal gedaan?
Als je nou niks zegt, had ik willen weten hoeveel mensen serieus gingen SMS'en.quote:
Ja ik dus via smscity, maar ik kreeg een melding dat er twee cijfers teveel warenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je nou niks zegt, had ik willen weten hoeveel mensen serieus gingen SMS'en.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga Oh Oh Tirol kijken jongens, tot over een halfuurtje (?).
Vanmiddag bij 'n maatje gekeken!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
is cool man. p'z !quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Zitten diezelfde 8 er nog steeds?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vanmiddag bij 'n maatje gekeken!
Aanradertje!
Sniper heeft Uggs aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Er is eentje bijgekomen! Tatjana ( inc. 2 grote neptieten! )quote:
Oh God, heeft hij echt geoefend om nog Haagser over te komen?quote:
Ja, en het is wel héél erg ingestudeerd deze keer. De vrouwen die later aankomen en dat sniper dan natuurlijk met dat nieuwe mens in bed ligt.quote:
En? Is ze lekker of niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er is eentje bijgekomen! Tatjana ( inc. 2 grote neptieten! )
Zeg maar de nederlandse Ryder.
Hoor nou eens wat je zegt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef utopie het volgende:
rockiejj, wat een KANKER muziek draai je vandaag man, serieus
Hoor nou eens wat je zegt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef utopie het volgende:
rockiejj, wat een KANKER muziek draai je vandaag man, serieus
Ik zou d'r in 'n dronken bui misschien wel raken ja!quote:
QFT.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef mc-Piel het volgende:
Van het woord kanker gaat niemand dood. Laat hem lekker schelden!
Lees erlangs als je het niet leuk vind.
ken wel! Als 't moetquote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Ragboer het volgende:
Maar Piel, praat jij ook met zo een Haags accent?
piel woont ook in den haag ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Ragboer het volgende:
Maar Piel, praat jij ook met zo een Haags accent?
Als jij kanker wilt zeggen mag dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
QFT.
Elke keer als ik penis zeg, gaat er geen penis dood hoor.
Dus fuck it.
Als jij kanker wilt zeggen mag dat.
Dit is mijn tegenargument.
Vragen?
Kanker?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
QFT.
Elke keer als ik penis zeg, gaat er geen penis dood hoor.
Dus fuck it.
Als jij kanker wilt zeggen mag dat.
Dit is mijn tegenargument.
Vragen?
Zoetermeer, de kanker van den haag!quote:
Hoe kan dat nou!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Bij Oh Oh Tirol maken ze van te voren toch de grappen.. en die moeten die 8 toch na acteren..
Elise heeft vwo gedaan toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou!
Behalve Tony zijn ze allemaal te dom om te poepen, laat staan om een tekst/grappen uit hun hoofd te leren..
Ik ookquote:
Als dat zo is dan is het nog dommer om aan zo een serie mee te doen.quote:
elize zoals die van het tietenlied ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ook..
Maar Elize is ook niet dom, ze is gewoon goedgelovig.
Nee!quote:
bwhehequote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou!
Behalve Tony zijn ze allemaal te dom om te poepen, laat staan om een tekst/grappen uit hun hoofd te leren..
Je verdient haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee!
Die Elize =![]()
![]()
Daar ga ik later mee trouwen!
Lang niets meer van gehoordquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee!
Die Elize =![]()
![]()
trustenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Popje-popje het volgende:
Het gaat hier weer nergensss over,
tot morgen ofzo.
truste popjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Popje-popje het volgende:
tot morgen ofzo.
Als ze niet een laag plamuur had ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee!
Die Elize =![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Welterustenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Popje-popje het volgende:
tot morgen ofzo.
Ik ping af en toe met haarquote:
Wacht maar, van de week bel ik haar op zeg ik: Hey kanjah.. heb je sin om effuh lekkar te naaie?quote:
Niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mooie tekstStaat in mijn signature!
KOM MAAR DOOR!quote:
zij is echt wel geil.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wacht maar, van de week bel ik haar op zeg ik: Hey kanjah.. heb je sin om effuh lekkar te naaie?
Nee, getint maar laag plamuur.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Is die nieuwe een negerin ofzo? [ afbeelding ]
tijgertje ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Die doet er niet toe.quote:
Goede film dat. Het einde was kutquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb net trouwens de film '' Thirteen'' gekeken!
Kankerlauwe film, behalve het einde, dat is zaad!
Wel een zieke film trouwens!
Nee joh ze is geen meaukah, geweaun zonnebankie.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Huh jij sliepquote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doet er niet toe.
Is 1 van die piratenzenderfiguren waar penisbaard enz op geilen
Thirteen of 13?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
ik ga weer eens verder met film kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
Het einde slaat nergens op!quote:
Ik zie nu pas dat hij Uggs aanheeftquote:
Ja die!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0798817/
Dus niet die? ^
Die is namelijk best sick
Hij is goed wel he. Dat einde was ook echt van WTFquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
Je faaalt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij Uggs aanheeftOMG
Da's sniper, maar dat is al helemaal belachelijk jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij Uggs aanheeftOMG
quote:
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Da's sniper, maar dat is al helemaal belachelijk ja
Lang leve ziek zijn. Vanmiddag geslapen dus nu klaar wakkerquote:
Walgelijk dat!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is goed wel he. Dat einde was ook echt van WTF
Pff, dat is kut jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve ziek zijn. Vanmiddag geslapen dus nu klaar wakker
Hij doet het gewoon hoorquote:
Die filmquote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Walgelijk dat!
Ik heb vorig weekend de film:
'' S.W.A.T. Firefight'' gekeken... de nieuwe SWAT film.
Supergave film, begrijp me niet verkeerd..
Maar wel weer een open einde.
Vond het overigens wel een beetje een slap aftreksel van Law Abiding Citizenheldenfilm!
Ik kijk te weinig films tegenwoordig. Geloof dat ik alleen nog films kijk als ik bij Ez benquote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Walgelijk dat!
Ik heb vorig weekend de film:
'' S.W.A.T. Firefight'' gekeken... de nieuwe SWAT film.
Supergave film, begrijp me niet verkeerd..
Maar wel weer een open einde.
Vond het overigens wel een beetje een slap aftreksel van Law Abiding Citizenheldenfilm!
Voor geen goud!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef utopie het volgende:
[..]
huppel. wil je mij als whatsapp vriendje ?
Geen probleem, ik heb het beste met je voort.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef utopie het volgende:
[..]
sorry dat ik zo naar tegen je deed. was niet mijn intentie.
Ja hoor...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik was op de bunnikside aan het knokken
Ik was van plan die te gaan kijken morgen, in 720p gedownloadquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
Vorige week zondag heb ik deze gezien: 127 hours.
Supergave film, alleen de details..
Ik ben al niet zo'n held.. Maar om dan fullscreen te zien hoe iemand met een bot mes z'n arm afsnijd.. met daglicht! En dan zo'n snerpend geluid iedere keer bij het raken van een zenuw.
Ik ging bijna over m'n zuiger!
Ja man, vooral zo'n halve Italiaan die naast me stond en lomp zat te doen. Die moest ik dus even een lesje leren dat begrijp je wel.quote:
Die lijkt me niks aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef mc-Piel het volgende:
Vorige week zondag heb ik deze gezien: 127 hours.
Supergave film, alleen de details..
Ik ben al niet zo'n held.. Maar om dan fullscreen te zien hoe iemand met een bot mes z'n arm afsnijd.. met daglicht! En dan zo'n snerpend geluid iedere keer bij het raken van een zenuw.
Ik ging bijna over m'n zuiger!
Voor de mensen met een zwakke maag..quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik was van plan die te gaan kijken morgen, in 720p gedownload
Die hele film gaat toch om die scene?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Voor de mensen met een zwakke maag..
NIET DOEN! .. of skip die scene!
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja man, vooral zo'n halve Italiaan die naast me stond en lomp zat te doen. Die moest ik dus even een lesje leren dat begrijp je wel.
Wat doet mijn zin in die quote?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die hele film gaat toch om die scene?
quote:
Trust me! Hij is echt heel gaaf.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die lijkt me niks aan.
Een monoloogfilm
Soms doet mijn pc nogal raar, kopieert en plakt hij zinnen die ik ooit heb geselecteerdquote:
Dragems, ik ga toch maar niet larpen, moet mijn cool guy status behouden.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het echt een gave film isquote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Trust me! Hij is echt heel gaaf.
Juist het hele monoloog gebeuren. Je ziet ook hoe die helemaal gaat ijlen door uitdroging en shit. Heel mooi om te zien! Alleen het afzagen van die arm had van mij in 2 seconden gemogen!
Wie er moest draaien, oh.quote:
die heb je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems, ik ga toch maar niet larpen, moet mijn cool guy status behouden.
Omdat niet ingeroosterd, dus verzoekjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. andere keer. iedereen slaapt toch al haast, dus waarom niet ?
rockiej heeft poep in z'n ogen!quote:
Laat die gast lekker...quote:
Hmm hmm hmmquote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Soms doet mijn pc nogal raar, kopieert en plakt hij zinnen die ik ooit heb geselecteerd
Ik vind een live set downloaden en uitzenden nou niet echt de moeite van het luisteren waard.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. andere keer. iedereen slaapt toch al haast, dus waarom niet ?
gast. laat ook maar. ik vroeg het om 11 uur al. maar jij antwoord niet als ik tegen je praat.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat niet ingeroosterd, dus verzoekjes.
hij is drukquote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef utopie het volgende:
[..]
gast. laat ook maar. ik vroeg het om 11 uur al. maar jij antwoord niet als ik tegen je praat.
weltrusten allen
Vooral blijven afdwingen, dan red je het welquote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef utopie het volgende:
[..]
gast. laat ook maar. ik vroeg het om 11 uur al. maar jij antwoord niet als ik tegen je praat.
weltrusten allen
dat zijn mannenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
Misschien wonen er op Mars heel mooie meiden, je weet het niet...
Venus, daar zitten de vrouwenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems, ik ga toch maar niet larpen, moet mijn cool guy status behouden.
dat bedoel ik.quote:
nee. nu vind ik jou niet tof. ik moet maar verzoekjes draaien omdat ik niet sta ingeroosterd.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral blijven afdwingen, dan red je het wel
heel verkeerd en steen vind dat niet lekker denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef sharr het volgende:
Utopie, ga erin danDan kan Steeniej slapen.
via DMquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. nu vind ik jou niet tof. ik moet maar verzoekjes draaien omdat ik niet sta ingeroosterd.
gast, ik vraag al vanaf 11 uur aan je of ik om 12uur kan...
Emmenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef mr-green het volgende:
Hey Rockiejj een vraagje? Waar komen lelijke vrouwen vandaan?
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Viro het volgende:
[..]
heel verkeerd en steen vind dat niet lekker denk ik
Nicee..quote:
Wajoo, chanterboy die Bietsj.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Beach het volgende:
sharr ik ga slapen maar eerst nog 1 vraagje daten?
Is goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Beach het volgende:
sharr ik ga slapen maar eerst nog 1 vraagje daten?
mobiel heeft geen quote kleuren.:'(quote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef mc-Piel het volgende:
Datdus: 2828282828282828282828282828
28 dus.. ik dacht, voor als je het gemist hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |